2008年8月8日

08.08.08.08

今日係 08.08.08,
今晚8點就是北京奧運開幕的時間,
祝願一切順利,
成功舉一個和平的運動會吧!

6 則留言:

匿名 說...

希望平平安安喇!
希望大步攬過喇!

我由昨晚起,就盈著盈著,東突疆獨分子,不用大攪破壞,只要今晚鳥巢開幕禮,有一些小意外,例如小型爆炸,就會出現亂象,中國人一向沒有守秩序的習慣,不懂得有秩序撤退。鳥巢可以坐九萬觀眾,加埋表演的學生藝人,一有乜嘢危險意外,好有會出現人人踏人,彩排時又沒有預備撤退疏散,咁就死的人多,甚至推到個鳥巢!

xiao zhu 說...

希望世界和平!!

imak 說...

今日我save file 的時候, 就打著 "080808", 心裡就是覺得: oh, finally~ 我不是那麼熱血, 作為中國人都總是開心的, 希望無人玩野啦!

新鮮人 說...

space,
人民素質不是三朝兩日就可以改善,
其實我根本覺得係愈來愈差!
只望今次奧運動平安就好了!

新鮮人 說...

小豬,
我都係咁諗! =)

新鮮人 說...

imak,
時間過得真係好快,
但願一切和平順利就好!