2008年8月8日

我喜歡係觀塘做嘢!

今朝過了金鐘做嘢,
中午時間順便係金鐘食埋午飯,
可能我唔熟地方啦,
我覺得金鐘真係比較少食肆,
咁當然唔計那些高檔餐廳啦.
係海富中心附近有麥記,大家樂,KFC...
這些都是較便宜的打工仔一族飯堂,
十二點多就見到人山人海,
排隊買飯嘅,等位嘅週圍企滿人,
那間元氣壽司嘅人龍仲排到出門口添,
我心諗得嗰一個鐘頭食飯,
仲要係度慢慢排隊?
排得黎都夠鐘上返去啦,
不如叫外賣好過落雨係街等吧!
好彩我走快兩步喳,
係KFC食完拿拿淋搭車走人,
唔係就要一齊迫了!

而家諗返吓,
係中環,金鐘返工都幾慘,
除非你人工高又可以自由時間食飯啦,
唔係就日日同人迫食飯,
仲要著老西套裝身光頸靚喎,
成個月人工有成節畀咗啲衫,
表面風光內裏"燶丁",
真係興幸自己無資格係中環金鐘返工,
唔係我可能會好唔開心!
我都係喜歡係觀塘工廠區做嘢多啲,
起碼食肆選擇多又便宜,
廿幾蚊就有一個兩餸飯,
而且仲幾好味添!

24 則留言:

Walter 說...

完全同意. 我以前都o係中環/金鐘/銅鑼灣做野, 冇啖好食. 而家我o係工廠區返工, 中午食飯價錢雖然唔可以講好平, 不過就好過中環/金鐘多多聲.

xiao zhu 說...

真係好好味!嘻嘻!

新鮮人 說...

walter,
對啊,
起碼多選擇好多,
又唔洗咁貴嘛!

新鮮人 說...

小豬,
哈哈哈~~~~
我哋都係為食猫呀! =P

imak 說...

九龍灣好貴ga!!

新鮮人 說...

IMAK,
最貴嘅咪係MEGABOX,
德福都唔平,
好多舖都畀美心霸哂囉!
但觀塘哩邊就平啲!

The Inner Space 說...

出道以來未離開個中環和金鐘,
是好事?是壞事?好壞參半喇,
中環金鐘樣樣都有好就近咁喇,
各行都集中辦事攪手續都方便。

伊麵丹 說...

飯堂生意好好做架
租工廠舖位
地方大租又平
賺到笑!!

新鮮人 說...

SPACE,
我未做過呀,
無人請我囉!

悟樂 說...

Um.. 咁講又係.
不過我一般都係 M 記...KFC...
都過o左好多年下.
又唔覺有乜問題.

新鮮人 說...

伊麵丹.
你將來好似好想開間咁喎!

Ruth Tam 說...

I have worked only in Central. A lot of people complain about working in Central but I love it. There are all kinds of restaurants - those in central Central such as IFC, Landmark, ... and those in Soho or Lan Kwai Fong.

Regarding dressing up, people are getting more and more casual these days. Of course, there are still people who are very formal but it's because they want to, unlike in the past, it's a must.

Central is also a very convenient place for shopping. I bought all my clothes, for work or for leisure, in Central, usually during lunch time.

Space mentioned about all types of industries in Central. Just notice the good thing about being so centralized. When I go to job interviews, I just go to the next building, or sometimes in the same building, just different floor, or to a cafe in a hotel nearby. So convenient.

新鮮人 說...

ruth,
你是中環人啊,
相信己經習慣了,
如果要你去工廠區返工,
我想你一定會好唔習慣!

Walter 說...

在工廠區食飯, 除左無咁貴之外, 唔知點解, 總係有d親切感. 呢種感覺, 係在中環等有甲級寫字樓地區感受唔到o既.

新鮮人 說...

walter,
全對! 全對!
就是那種親切感,
中環金鐘永遠給我的感覺都是冷冰冰的,
工廠雖然無咁高級,
但感覺真係舒服好多呀! =)

匿名 說...

《《 我未做過呀,無人請我囉!

新鮮兄是老闆當然無人請得起你喇!
你唔多多接中環,金鐘啲 JOB 啫,
你都話自己昨日你都去咗金鐘做嘢唉!
哪哪唔喺我一個講唉,Ruth姐都有說,
中環各行各業集中有好多方便嘅,
以後多接啲中環金鐘嘅JOBs,
感受多啲熟絡啲就唔會咁陌生!

新鮮人 說...

悟樂,
少食麥記,
覺得佢啲嘢唔好食,
kfc都間唔中幫襯吓,
不過都幾熱氣,
不可以時常食,
價錢就大眾化好多!

新鮮人 說...

space,
中環當然有佢嘅方便啦,
但就無咗我喜歡那種"草根感覺",
我是草根一族,
都是喜歡工廠區多啲,
話哂食嘢都平啲,
唔係我點負擔得起喎!

Haricot 微豆 說...

以前在中環做過寫字楼「後生」,食酒楼的剩餘物資「百鳥歸巢」。又曾在覌塘替「維他奶」和「百事」送汽水,工廠區的食物也吃過不少。哈哈,想我也是「草根」出身的勞動工人!!
++++++++++++++++++++
七十二行: 寫字楼後生 (一) / 72 Occupations: Office Boy (Part 1 ):

http://lotusandcedar.blogspot.com/2007/04/72-occupations-office-boy-part-1.html
+++++++++++++++++++++++
七十二行: 替『維他奶』和『百事可樂』送水 (一) / 72 Occupations: The Thirst Quencher (Part 1):

http://lotusandcedar.blogspot.com/2007/02/72-occupations-thirst-quencher-part-1.html

新鮮人 說...

微豆,
你那數篇維他奶和百事可樂真係"得",
可以改編做電影!
當時你正是"年青少俊",
唔知有無被啲"姐姐"看上了呢?
哈哈哈~~~~

匿名 說...

係喎,好認同你講0既野呀,
我都係鍾意地踎啲架,哈哈!
因為夠平,夠hea,夠親切!
份糧都可以儲大份啲!

Haricot 微豆 說...

提起拍电影,当年我是一個十多歲的學生哥,倒不像如梁潮偉等有型有格的明星,工廠「姐姐」們那会有興趣!!

新鮮人 說...

豆豆,
我們都是"草根"呀!
嘻嘻~~

新鮮人 說...

微豆,
哈哈哈~~~
年青時光總是值得回憶和美好的! =)