2008年8月5日

點都唔落味精喎!



無錯,
我可以做証,
真係一滴味精都無落,
佢哋唔單止無落味精,
就連一粒鹽和調味都無落,
油就落咗好多好多好多,
啲湯仲係溝咗水再煲添!

仲有佢哋啲粥都係溝水再翻煲嘅!

28 則留言:

Oscar 說...

咁即係淡而無味...

原來而家煮野食溝水, 可以美其名為"唔落味精".
仲會成為gimmick添...
不過呢間野, 已經多年無幫襯了~

The Inner Space 說...

大快活快餐『點都唔落味精』系列!
去CDF不嬲都情願轉汽水都唔要湯!
粥都無食過噃!

匿名 說...

咁賤格既~
又唔見佢話「點都唔加價」喎。

新鮮人 說...

oscar,
有時晚上唔想煮,
求其食個大快活,
但係真係差過早前!

新鮮人 說...

space,
佢初初出時個湯都幾真材實料架,
但整整就搞成咁,
品管有問題囉!

新鮮人 說...

翔,
唔加價?
無乜可能囉,
加少啲都好了!

PANG 說...

大快活得下午茶個豬扒/雞扒包你食得過之外, 其實野真係...............

匿名 說...

我剩係鍾意食大快活個「阿活煎蛋早餐」,
其他都唔好食0既...

我鍾意大家樂多啲,好味啲!

新鮮人 說...

天使,
係咩?
佢哋嘅下午茶豬扒包/雞扒包好食咩?
有機會試吓先!
謝謝介紹! =)

新鮮人 說...

豆豆,
大快活以前個腩汁米粉早餐幾好味架,
但係而家無咗囉,
我早餐都係係大家樂食多架!

悟樂 說...

即係好健康la~~~~

PANG 說...

我覺得ok架, 個包夠脆, 豬扒包就過得去(豬扒而家勁薄), 雞扒包個汁勁似將軍漢堡

=P

PANG 說...
此留言已被作者移除。
Hyacinthus 說...

印象中食大快活是穿校服年代,
想想都已是早世紀的事了 :(

匿名 說...

CDF本來就是因為太差而萎縮,
執咗好多分店靜咗一個時期,
之後重新包裝開業頭幾年,
真喺貨真價實比起CDCMAXIM,
好好好好多,
點知咁快又打回原形。

新鮮人 說...

天使,
豬扒薄可能係慳成本,
但係雞扒包啲汁似將軍漢就好似怪怪哋!

新鮮人 說...

風子,
我少去高檔餐廳,
有時都係食吓快餐喳!

新鮮人 說...

space,
你講得好啱,
情況就如你講,
再唔改善就打回原形!

Hyacinthus 說...

我唔係咁既意思,我也吃快餐,不過少吃這一間!同字號的另一間我也吃不少 ...

匿名 說...

"點都唔落味精!"
下一句應該係:"但都唔包好味!"

新鮮人 說...

風子,
不用認真,
我也是搞搞笑而已! =p

新鮮人 說...

pigbon,
哈哈哈~~~
搞嘢呀!
邊間快餐店敢食"包好味",
講親實死呀! =p

匿名 說...

加價不是問題,但不要一邊加一邊偷工減料嘛,保持質素,咁畀錢都畀得gur啲吖。

新鮮人 說...

翔,
商人賺錢要賺到盡,
兩邊齊做手腳自然會賺得最多囉!

Tonia 說...

吓, 會唔會只是你那間分店的問題呀? 我上次回港, 吃了十多次早,午,下午茶餐 也很滿意呀, 不如你同 manager 或 留言於 "意見箱" 反影吓啦 !

新鮮人 說...

tonia,
其實大快活改革初期啲嘢真係幾好,
可惜近幾個月啲水準就不斷下降,
我試過兩間同試過幾次都是如此,
所以才會有如此結論,
下次你回香港都試試,
看看他們有没有改進吖! =)

Tonia 說...

I think I ate too much this two months....really need to control myself...otherwise my kids will call me FAT MOM.

新鮮人 說...

TONIA,
唔洗驚,
食清淡啲,
食完行吓唔好坐就無事了! =)