2008年8月12日

你有無過度消費呢?

拫據香港大學調查所得,
原來香港有四成男性都有過度消費的習慣,
年紀介乎18-30中間,
他們喜歡碌咭買嘢,
而且多數入不敷支,
咭數多由家人支付,
其中有兩名受訪者更欠咭數逹五十萬以上,
買嘢再不是女性啲專美了!

你有無過度消費嘅習慣呢?
過度消費10大常見症狀:
1. 多 因 一 時 衝 動 而 購 物
間唔中都有架!

2. 買 貴 重 物 品 時 , 沒 有 格 價 習 慣
我有格價嘅!

3. 喜 歡 以 名 貴 禮 物 討 好 身 邊 的 人
無咁嘅習慣!

4. 經 常 購 買 「 用 不 着」 的 貨 品
以前就有,現在很少了!

5. 財 務 通 常 出 現 困 難 , 但 仍 沒 有 停 止 消 費
無錢就無買了,先洗未來錢好大劑!

6. 想 買 就 買 , 尋 求 即 時 滿 足
無咁嘅習慣!

7. 追 上 潮 流 , 人 有 我 有 的 心 態
絶對無,人人都買我才不會買,太無個性呀!

8. 藉 消 費 逃 避 現 實
無咁嘅習慣,乜可以嘅咩?

9. 藉 購 物 獲 取 快 感
荷包無錢仲點會有快感? 好難明喎!

10. 以 為 商 品 可 提 升 個 人 價 值
從來無咁諗過,我不是名牌奴隸!

24 則留言:

伊麵丹 說...

1. 買支波棒波都諗過度過
2. 買平既野都諗過度過
3. 就算有名牌,通常係買左返黎先知
4. 用得著既野都無錢買lol
5. 都冇曬錢仲點消費lol
6. 係game入面就會lol
7. 我寧願做潮流,俾人追( 講笑 )
8. x2 ...乜可以咁既咩= =
9. x2 ...荷包乾左仲有咩快感
10. 100%可以...提升舖頭盈利XD

PANG 說...

1. 十次出街可能有一次

2. 冇, 反正個一刻做左敗家仔, 唔格

3. 特別日子, 特別人士就會

4. 十次出街可能有一次

5. 我有目的先消費, 冇欠過卡數

6. (想)不等於有能力做!! 人好野都好想架啦

7. 我個人一d都唔潮!

8. 逃避現實去跳樓就好, 唔好欠到周身債累家人, 累街坊

9. 冇快感, 只會空虛(銀行戶口)

10. 我係咁諗, 係特別既場合先需要, 如傾生意, 宴會, 舞會(你唔會著tee+牛仔褲掛!?)

新鮮人 說...

伊麵丹,
你話"就算有名牌,通常係買左返黎先知"?
名牌都唔會平喎,
點會買咗返屋企先知架??
唔合邏輯喎!!!

新鮮人 說...

天使,
咁又唔好叫人去跳樓,
死咗啲咭數都係要家人付架!

第10題係指個人價值,
係咪著得貴就代表高級啲咁囉!
不是指衣著合唔合場合喎!

PANG 說...

喔喔喔,

咁....我唔認為著得貴就代表高級啲!!

新鮮人 說...

天使,
咪得係囉,
人嘅價值係用行為道德來介定嘛,
所以有啲人著得點好都只是"衣冠禽獸"!

伊麵丹 說...

名牌都有低階市場既產品既:)
或者係D賣剩冇人要
又或者係D 十幾廿手既古董

新鮮人 說...

伊麵丹,

有無例子呀?

imak 說...

嘩... 你d 問題好敏感喎! 買野如果可以帶來快感, 都值既. 可惜對我已經無效了.

Mugen C 說...

I am way beyond the age group that you mentioned above! XD

Also I am one of those guy who payoff ($0 balance) my credit card bills all the time! :P

I am too conservative I guess!

MC~

悟樂 說...

我自己基本所有的消費如果有咭碌的就一定碌咭, 是關有分可以換下o野玩. 重有機會平尐.

不過買o野的模式一定係, saving 有一蚊, 先會去碌一蚊. i.e. 今日簽o左幾多, 就算馬上返屋企, 都可以馬上清到條數的. 唔會碌過數

Ruth Tam 說...

Definitely not in my case. Some colleagues once joked that my saving ratio is over 80%, and they are quite right.

新鮮人 說...

imak,
有幾敏感???
是大學啲問卷內容,
不是我作的! =p

新鮮人 說...

mc,
你有良好的洗錢習慣,
好值得學習啊!

新鮮人 說...

悟樂,
咁做都幾好喎,
不過儲唔儲到錢呢? =p

新鮮人 說...

ruth,
你用得少呀!
無乜消費慾,
咁對經濟發展唔好喎!
哈哈哈~~~ =p

匿名 說...

我比較麻煩,
去買書籍,stationery,groceries 時,
有時要分開兩張卡來付錢,
否則返到公司要填多張表,
公司的用 corporate card,
自己私人的當然要用私人卡喇,
但我孤寒從冇摘數一定月尾清,
信用卡公司收我呢啲客無乜賺。


另外
ruth 姐 saves 80%,is quite typical among Chinese people,we have the record of world's biggest propensity to SAVE!

新鮮人 說...

space,
我都話你係一個有規律嘅人啦,
期期清絶對是難得呀!

不過期期清又唔代表無亂洗錢喎,
你有無買埋啲唔等洗嘅嘢先?
哈哈哈~~~

儲錢習慣係上一代就好常見,
但係在十幾二十歲嘅年青人就好少了,
洗都唔夠洗呀,
佢哋咁多嘢想買,
邊度有錢剩黎儲喎?

The Inner Space 說...

能做到每月清,
即喺起碼做到,
量入為出咁囉,
買埋唔等洗嘅,
點樣去界定呢?
是好頗為主觀,
噎見仁見智囉!

譬如有平罐頭,
SPAM 午餐肉,
超市特價速消,
咁就多買幾罐。

廁紙如買多啲,
有特惠價平啲,
咁都會去買夠,
留返一兩年用。

咁算唔算喺買埋啲唔等洗個嘢呢?

新鮮人 說...

space,
我嘅"唔等洗"嘅定義係:
"唔等住用"咁囉",
你買定一兩年嘅廁紙?
你話等唔等住洗吖?
哈哈哈哈~~~~~~~

你屋企變貨倉喇!!! =p

The Inner Space 說...

我一個人住,我是男的,
廁紙一個月用唔到一卷噃,
夠一兩年用即是廿卷咋噃!
好多咩?

新鮮人 說...

SPACE,
一卷廁紙有幾格呢?
一次大便要用幾多格呢?
會唔會用黎忟嘴呢?
我指分開用,
唔用循環再用,
唔好搞錯呀!

匿名 說...

新鮮兄:
一卷廁紙我沒有留意有多少格,
單張的當然多些長些多好多格,
Double的少一些,Triple的就更少,
但是除笨有精,single ply 的要多用幾格疊埋多幾層,否則一接觸就穿了,攪到一手都喺。

如此類推用2 ply Double 的可以疊少層,3ply triple的,用兩格就夠厚了。所以你問有幾多格是冇意思的,multiple ply 的就更貴,權衡過之後,我買的是三層3-ply的廁紙,價錢貴些少,但不是最貴最厚的,夠用就安心嘞。

另外,新鮮兄廁紙是用來清潔下面個排泄口,不是用來抹上面進食口個嘴的,坊間的廁紙看似雪白,但多是用化學劑漂白的,含有未清的化學劑,用來抹下面個排泄口問題不大,但用來抹嘴,可能吃埋啲有害化學劑入肚子,一時三刻毒人唔死,但積積埋在身體內,是計時炸彈。

用來抹嘴要買餐紙巾,話明是用餐時使用的,當然適合抹嘴,不含化學劑殘留。 用來抹手的要買抹手紙,比較韌濕了都唔咁容易破。最後用來家居用紙巾,可以另外買普通的盒裝Tissue Paper,不需要較韌的抹手紙,也不需用餐紙巾。

所以我家中有四種不同的紙巾,有各不同用途的。 最後是隨身的 tissue paper,暫時仍然是 Tempo methol,由小學生開始已經用了。

當然如果你不怕麻煩去洗清潔,可以用布質毛巾質地的抹手布,布質的餐巾和布手帕,能夠遁還再用,就更加環保了。

新鮮人 說...

space,
你好有硏究啊,
真係佩服非常,
而且小學就用tempo?
你好有米呀,
我細個用手巾仔喳!