2008年8月13日

京奧"作假"有感!

奧運還没有完,
中國人那種"雞蛋裏挑骨頭"的性子又來了,
本來一個辨得不錯的奧運開幕典禮,
現在又成為不少網民的攻擊目標,
他們針對的主要有兩點:

1) 開幕時小女孩林妙可唱的《歌唱祖國》,
是由另一名叫楊沛宜的女孩子幕後代唱!

2) 開幕那廿八個由城郊發放至鳥巢的大腳印煙花是預先拍攝的,
也有說在電視上看到的只是人工電腦特技!

小女孩不是現場唱的,
相信大家一早就在螢幕上看出吧?
只不過歌曲是由另一人幕後代唱這點,
確實是有點令人失望,
難道在芸芸幾千名候選孩子中,
真的找不到一個樣子甜美又聲線動人的嗎?
不過就是這樣都不是什麼大不了的事,
更犯不着如網民所說"弄虛作假"來形容,
有網民更說要對張藝謀"秋後算賬",
張導演只是想把事情弄得更好而已,
為何那些網民非要踏人幾腳不可呢?

關於大腳印煙花真假問題就更加無聊,
事實上,當時真的有廿八個大腳印發放了,
無論大家在電視上看到的是預先拍攝又好,
或者是電腦特技又好,
這都只是為了得到更佳的效果,
就如從前無綫電視不少大型表演,
雖然多是現場直播,
但觀眾當時在螢幕上看到的都是預錄影好的,
這都是為了避免中途出現差池,
不想觀眾倒興而歸,
我著實看不到有什麼大不了,
大會做個保險又有何不妥呢?

另外我想提提一點,
大家有没有發現郎郎和小朋友彈琴那段都是"假"的?
不是現場彈奏之餘,就連那座琴都是假的,
如果那天是郎郎的鋼琴演奏會就當然不可接受,
但那只是在整個開幕典禮上的一個環節,
不用真琴現場彈奏可能是技術上的問題,
要知道當時鋼琴下的是一大片電子顯示屏,
真的不知道可否承受那四根琴腳的重量了,
如果是這樣,我覺得是可以理解的!

本來一件美好的事總是弄到一團糟,
中國人的特性就是這樣,
一點點小問題就喜歡上崗上線,
誓要把事情搞大,互相攻伐,
中國地廣人多又人材輩出,
點解中國還是時常給人家看小呢?
這點我們要細細想想了!

相關文章:
咪嘴 ~ 心空海嶽

21 則留言:

匿名 說...

噢!原來咁橋,真巧!

大家都是寫了一篇,
談及北京奧運開幕,
代唱和錄播兩件事,
我就無負面意見嘞,
正面啲睇兩個事情。

中國人辦事總會有兩手準備,
有多個方案後備之後再後備,
凈喺覺得楊沛宜都幾好樣吖,
仲好有中國女孩子的味道呀。

我只是把整個事件記錄下來,
唔信可到我個邊來驗證一吓!

新鮮人 說...

space,
一早看了你的大作了,
不過未留言,
但係想講嘅都係這篇講了!

楊小妹妹啲牙唔夠齊喎!

imak 說...

鮮...你今日這篇簡直大快人心!!! 講出了我心裡的說話. 報紙專欄作家要交稿, 又係讚又係好感動, 當然顯得自己見解不夠獨到. 但網民的討論, 我感到很失望. show business 本身就係假, presentation is everything. 總之好睇, 就係good show! 中國人點解唔識得去讚下人呢?
新一期 TIME magazine 都用了京奧開幕式做封面, 他們反而讚到我們天上有地下無! 美國傳媒做show更專業更有經驗, 你估佢地唔知假咩?

匿名 說...

楊沛宜剛剛出牙嘛,我文中都特別提出,
唔齊甚至無牙風爐,是小孩子可愛之處,
所以有說天真無牙,這已經是自古有說!

還未留言,就請快啲,
正反的意見都歡迎的!

匿名 說...

楊沛宜剛剛出牙嘛,我文中都特別提出,
唔齊甚至無牙風爐,是小孩子可愛之處,
所以有說天真無牙,這已經是自古有說!

還未留言,就請快啲,
正反的意見都歡迎的!

伊麵丹 說...

北京有D高樓大廈都係假既添
因為果D係地盤,驚唔好睇
等D人黎到睇得舒服D
可以話係充大頭鬼、死要面
不過咁咪睇得唔開心lor
D人都冇解既,特登搵開幕式黎攪

Tonia 說...

I just watched the whole OlyMpic Opening Ceremony from someone's website, I will say it is very very good.
现在啲年青人可能太悶, 只懂坐在電腦前, 人說什麽也信, 不去然究...

不論小女孩是有人代唱也好, 電腦動畫也好, 幾小時的opening 節目, 已花了好幾个月甚至一年的時間去採排(設計/按排), 加上也是直播, 一點也不容易呀!

又不出一分力, 只懂在閙人

新鮮人 說...

imak,
可能有些人"愛國愛上腦",
以為乜都要真就係好,
就如你所說,
this is a show!
為了得到更好的效果,
一定有些環節要做折衝,
如果咁都唔明,
又或者咁都要嘈嘅,
只顥示那班人愚昧無知,
可以不理!

新鮮人 說...

space,
人人睇法唔同嘛,
有些人唔喜歡"漏氣風爐"嘛!
哈哈哈~~~~

新鮮人 說...

伊麵丹,
開幕典禮做折衝是可以接受嘅,
地盤問題又是另一個環節了,
不可中國人要面子,
京奧時期咁多外國人黎,
梗係唔想人哋見到啲唔靚嘅嘢,
雖然遮遮掩掩唔係咁好,
但還是可以理解的!

新鮮人 說...

tonia,
說得對,
淨係識"彈",
又唔識讚,
這些人不可理予!

imak 說...

鮮... 幾時都係真野唔好睇 ga 啦! 可能女人睇野比較表面, 我睇果陣都讚佢揾呢人個咪咀妹妹好靚喎! 當時就真係唔知仲有個幕後代唱囉!

匿名 說...

講開嗰个妹妹仔也很淡定, 比着我也未必有咁大膽在100人前唱歌仔, 何况是在妹妹仔面前的是數不盡的觀眾.

匿名 說...

『有些人唔喜歡"漏氣風爐"』
漏氣風爐又好,冇牙風爐又好。
新鮮兄 少年時燒過柴,用過風爐煮食,個風爐如果喺密封嘅,無氣入無氣出,喺燒唔著啲柴,咁即喺煮唔到嘢架噃。

哎唷掛著答你,唔記洗手,出去食雲吞麵添,喺咁先,食完返嚟再傾,去食雲吞麵,要行好遠,要早啲出去!

新鮮人 說...

imak,
男人都係睇外表先架!
嘻嘻~~~
你明啦! =p

新鮮人 說...

tonia,
你講得啱,
就是係代唱都好,
要係咁多人面對行出黎表演真係唔易,
個妹妹都表現得好好了!

ps: 你打中文有進步喎!

新鮮人 說...

space,
我明,無用架,
要大會啲人明先得嘛,
我話用邊個就用邊個就好囉!! =p

伊麵丹 說...

RE.
所以就唔明D人咁麻煩:(

新鮮人 說...

伊麵丹,
佢哋食飽得閒無嘢做囉!

匿名 說...

開慕禮又不是演唱會
效果當然最重要
網上討論區既發展早已變成投訴區
因為你講咩都無人知你係邊個

新鮮人 說...

yanyan,
隨口噏,
當秘笈,
不負責任,
風氣其差!