2008年8月25日

有免費月餅食呀!


圖片:美心西餅

奧運完了,
下一個熱門話題當然是中秋月餅啦,
我都換咗盒【美心冰皮七星伴明月】,
仲一毫子都唔洗畀添呀!
點解?
因為有人不滿某大銀行嘅服務態度,
怒極投訴加大發雷霆兼發難渣,
結果某大銀行自知理虧就送餅兼道欺囉,
咁係邊個咁惡呢?
我唔可以講架,
講咗我就死無葬身之地囉!
哈哈哈哈~~~~

12 則留言:

匿名 說...

銀行為了息事寧人
做壞規矩夠惡就得
咁好似你篇搭飛機
航空公司賣你地怕
發爛喳就送夠三餐
夠惡就有酒店渡宿
另加真金白銀賠償
新鮮嫂夠硬凈吖嗄

新鮮人 說...

Space,
我無話係誰,
請不要胡亂猜測!

一件還一件,
航空公司嗰件事同這次銀行的不同,
你又知唔係銀行佢哋做錯嘢?
如果係嘅,一盒月餅算是什麼?
係某人為咗息事寧人唔同銀行計較就真!

PANG 說...

@@我真係未見過有人係銀行發難渣喎, 睇睇銀行錯得好離譜!!

匿名 說...

新鮮嫂勁吖!

『咁係邊個咁惡呢?
我唔可以講架,
講咗我就死無葬身之地囉!
哈哈哈哈~~~~』

若個是新鮮媽的話,盒月餅喺佢屋企喇,
E+盒月餅喺你屋企,發惡邊位昭然若揭!

新鮮人 說...

天使,
唔係在銀行入面,
係phone-banking,
銀行唔會死錯人嘅,
肯認衰當然錯得好離舖囉!

新鮮人 說...

space,
不是你所想的,
可能性很多的,
你嘅結論只是一廂情願嘅想法而已!

Mugen C 說...

enjoy the mooncakes, the rest isn't important! :)

MC~

新鮮人 說...

mc,
哈哈哈~~
係呀,
不過唔可食咁多,
好肥啊! =p

匿名 說...

咁樣有免費月餅食都唔錯呀!
我都想食呀

匿名 說...

哦! 新鮮兄你拽拽嘞!
原來唔喺 新鮮大嫂
唔怪得你話:『咁係邊個咁惡呢?
我唔可以講架,講咗我就死無葬身之地囉!
哈哈哈哈~~~~』

新鮮嫂行開一陣啫!

咁硬凈嘅呢位喺 ——————》




新鮮二嫂?
新鮮三嫂?
。。。
。。。
。。。
新鮮九嫂 ?

新鮮人 說...

coobe,
你想食免費月餅?
定係想鬧銀行鬧到有嘢送?
哈哈哈哈~~~~

新鮮人 說...

space,
你可以做"娛記"喎,
咁有"創作天份"!
=____=!!!!