2008年8月24日

這樣死去值得嗎?

繼沙士之後,
香港又創另一個全球第一了.

【東方日報】八月廿四日
本 港 發 現 全 球 首 兩 宗 濫 用 咳 藥 水 罹 患 急 性 血 癌 的 個 案 ! 瑪 麗 醫 院 過 去 兩 年 接 獲 兩 名 年 僅 二 十 歲 及 二 十 五 歲 的 濫 藥 青 年 , 他 們 分 別 連 續 三 年 及 七 年 將 咳 藥 水 當 水 飲 , 每 日 狂 飲 五 百 毫 升 至 八 百 毫 升 咳 藥 水 , 間 中 更 加 混 合 氯 胺 酮 ( K 仔 ) 、 搖 頭 丸 、 或 可卡 因 吸 食......兩 人 被 確 診 患 上 急 性 淋 巴 細 胞白 血 病 後 , 經 歷 化 療 失 敗 及 敗 血 症 , 現 正 等 候 骨 髓 移 植 續 命 。
飲咳藥水飲到生癌,
恐怕香港人認咗第二,
全球無人敢認第一,
而事實上,
今次真係全球醫學文獻首次記錄的個案,
而那名二十歲濫用咳藥水青年已是第二次癌症翻發了,
他半年前曾經接受了一次骨髓移植,
本來病情略有好轉,
無奈如今再度復發,
相信可以痊癒的機會都不大了!

青少年濫藥和咳藥水,
社會,政府,大眾是知道的,
相信政府亦花了不少精力壓止,
但成效好像不見明顯!
其實要扭轉這種不良風氣,
除了大力掃蕩那些不良藥房外,
(藥房自設"堂食",以免青少年在街上被捕.)
亦要再加強宣傳濫用咳藥水的禍害,
針對對青少年的心理精神輔導,
讓他們可以將精神專注於其它有益的活動去,
我知道這不是一時三刻可以做得到,
但大家是不可以輕易放棄的,
青少年是一個社會的未來啊!
今次可說是為濫藥者敲起喪鐘,
但不知有多少濫藥青少年會為此而反省了.
死亡並不可怕,
可是年紀輕輕,
來到世界什麼都没有做過,
什麼都無見識過,
就是這樣為了一樽咳藥水死去,
這樣了結一生真的值得嗎?

23 則留言:

Ruth Tam 說...

So stupid.

新鮮人 說...

ruth,
唉~~~
佢哋唔自己諗清楚,
無人可以幫到佢哋,
無話可說!

PANG 說...

我睇到頭條個陣都覺得奇, 淨飲飲咳藥水會生癌!?

原來係MIX埋其他, 飲個陣唔即刻暴斃算佢好彩啦

悟樂 說...

佢o地要去死...
大家阻止到咩???

唔影響到其他人已經算幸運了

新鮮人 說...

天使,
其實溝唔溝都遲早出事,
咁飲法就無咗個人生了!

新鮮人 說...

悟樂,
係呀,
佢哋唔識諗都無辨,
唯有加強教育和輔導!
飲咳藥水唔單止係個人問題,
這已是一種係青少年裏便嘅不良風氣,
其他罪行亦會因而產生,
影響整個社會安全喎!

匿名 說...

啲咳藥水唔喺要處方至買得到嘅咩?

醫生處方佢地買,
無良藥房亂咁賣?

新鮮人 說...

space,
你唔好話我知你唔知這些事喎!!?

伊麵丹 說...

佢想D毒品易溶D
所以用咳水送lol.....
幾有科學頭腦
如果佢地係理智既話........

匿名 說...

親愛的中國朋友,

請對不起, 我的國語說的不太好... 台灣的朋友給我的中國名字 : 樂小龍。 我不是中國人。 是法國人。我的法國名字是 : Patrick LE CHEVOIR.

一九九六年到宜蘭市去過學佛家和道家彫刻的產能。六個月宜蘭的朋友教我他們的工作。這就是為什麼對彫刻和畫畫很有興趣 !

我現在住法國 可是很想宜蘭的朋友,所以從他們奉獻這個博客。

希望你們喜歡我的油畫,水墨畫 也喜歡我的雕塑 !

也有一個官方網站 : lexiaolong.com

我不太高,我生的 1964 也我很喜歡說笑 所以想 中國朋友叫我 樂小龍 :﹞

新鮮人 說...

樂小龍,
十分多謝你的到訪和留言,
希望你能夠看得明我寫的!

歡迎再來! =)

新鮮人 說...

伊麵丹,
你估係佢哋諗出黎嘅咩?
係咁叻就唔會飲啦,
咪又係啲藥房佬教佢哋嘅,
哩啲都係經營策略囉,
等班死蠢食多啲嘛!

佢哋根本唔係唔理智,
係根本無腦,唔用腦,
唔好睇得佢哋咁高!

匿名 說...

真喺冇留意呢啲新聞噃!
我不是東方日報的讀者,
蘋菓我更加唔會買嚟睇,
明報我唔覺佢地有報導。


啲咳藥水唔喺要處方至買得到嘅咩?
醫生處方佢地買,無良藥房亂咁賣?

新鮮人 說...

space,
咁大單嘢佢都唔報,
所以淨係睇明報係唔得囉!

另外,
我想講你唔係唔係知係指:
"你唔係唔知大把藥房為咗賺亂賣藥畀啲青少年"哩樣嘢喎!

匿名 說...

明報編輯有分數,
我同意應有取捨,
有乜咁大件事啫,
飲藥水上癮之嘛,
又唔喺有傳染病,
道友每天死唔少,
東方日日有報導?

新鮮人 說...

SPACE,
你話點就點,
又唔係我唔知,
你唔知之嘛,
你可以繼續!

匿名 說...

我又唔會濫用咳藥水
知道與不知道無分別
關于新聞報導的取捨
這方面明報最是清楚
明報讀者群體是甚麼
demographic的階層

匿名 說...

呢人根本就抵死,醫佢簡直
徙錢徙時間精神同心機。
好好地做人唔得,係要自暴自
棄,既然係咁就不如早死早著,
無謂生就累街坊、死就累朋友!

新鮮人 說...

coobe,
少年總有輕狂時,
我們少年時都試過放縱做錯嘢,
總要畀一二次機會佢哋改過,
但係對於那些"爛泥扶唔上pat"嘅,
真係無計可施,唯有放棄!

伊麵丹 說...

藥房條友教佢地攞咳藥水送丸仔??????
嘩,洗唔洗咁大仇口

新鮮人 說...

伊麵丹,
唔係咁嘅意思,
係叫你哋係店入便飲哂啲藥水先,
咁樣就算被差人捉住都無証據,
就唔會連累間藥房囉!

匿名 說...

我真係好想同情呢兩位後生仔,
但我又覺得佢地係自己攞黎犯賤,
真係好矛盾...
無論如何,我都想佢地可以康復,
從此認真改過做人,
明白生命的意義,
唔好再咁樣自暴自棄...唉,
可憐佢地0既父母。

新鮮人 說...

豆豆,
自重獲新生就要睇吓佢哋能唔能夠自醒了,
其中一個都唔係第一次,
上天經畀過一次機會佢,
佢唔珍惜,不斷燃點自己嘅青春,
後果就要自負,
其他人幫不了他!