2008年8月22日

"鸚鵡"殺到, Are You Ready?!


昨日黃昏見到天色又橙又紅就知道今次有料到,
這隻"鸚鵡"嘅威力應該非同小可,
唔想餐餐食罐頭,
今朝晨早就走去買糧餉,
一出門口啲"陣風"就時大時細,
颱風未到就吹到樹枝落葉滿地!

去到街市大部份濕貨檔都有開門,
街坊生意,手停口停,
個個都想做埋個早市先收工,
賺得幾多就幾多.
買餸嘅個個快手快腳,
三扒兩撥買完就走,
見到啲招牌畀風吹到吊吊"fing",
為免殃傷及池魚,
我買完都拿拿淋返歸!

返到去即刻將露台啲盆栽雜物收好,
再睇吓啲窗口關好没有,
搞掂哂就可以安安樂樂!
睇天文台個網頁,
見隻"鸚鵡"可能吹到正一正,
今晚仲可能會掛十號,
大家都要好好預備,
今次唔係講笑架!

19 則留言:

Hyacinthus 說...

係呀"鸚鵡"殺到來,分分鐘係有"流感"個隻 XD ~

新鮮人 說...

風子,
哈哈哈~~
你玩爛gag呀?
哈哈哈~~

匿名 說...

打風駛乜準備, 訓一日, 第二朝就雨過天清囉~ :)

萬一仲未過, 就再訓多一日……

真係仲打完, 就再訓多一日啦……

新鮮人 說...

大雄,
你估冬眠咩?
瞓咗乜都唔洗理咩?
哈哈哈~~~

ps:我屋企無叮叮系列呀! 嘻嘻~~ =p

Ruth Tam 說...

I didn't go out. So, don't know if it's really strong. it's not raining heavily.

Yet, still good to have a day off.

新鮮人 說...

ruth,
我這邊好大風呀,
仲愈來愈大雨,
下午會掛九號都唔定了!
小心,小心!

匿名 說...

意外的三天長週末!

新鮮人 說...

space,
唔係個個返五日喎!

匿名 說...

冷風今次真係 can't smile without you: 讀落才知它是個風名!

Have a GREAT and DRY weekend ^^"

新鮮人 說...

冷風,
哈哈哈~~
今次隻"鸚鵡"好勁,
而家掛咗九號了,
遲啲可能掛十號添呀! =)

imak 說...

都好放日假, 我感冒瞓左一日幾好!!

新鮮人 說...

imak,
好好休息吓,
祝你早日康復!

Hyacinthus 說...

哈哈,你話唔係咩???
有"流感"既鸚鵡才先會"打噴嚏"跟"漂冷汗"咿 ~
唔信你開開窗伸個頭出去呀,
你實會感受到其"流感"威力 =P

新鮮人 說...

風子,
我服咗你啲邏輯了,
有點似是而非,
真係唔知點講好! =___="

匿名 說...

今次好似平靜過上次8號~~~
d人都照出街既...hahaha

匿名 說...

今次好似平靜過上次8號~~~
d人都照出街既...hahaha

匿名 說...

呢個風真係好勁,正到痹,
我又咁岩住將軍澳,
吹到拆樓咁,爆刺激!我好鬼鍾意~~~

新鮮人 說...

yanyan,
我見月華街啲樹吹到斷哂,
今次勁過上次好多喎!
係未你嗰邊無咁受風呢?

新鮮人 說...

豆豆,
你好似好喜歡咁喎,
有無走落街"追風"呀! =p