2008年9月14日

這個中秋實太cool!


黃腫腳,
不消提! =(

40 則留言:

Mugen C 說...

Oh NO!!!
What happened? Are u okay?

Take Care lar!
MC~

伊麵丹 說...

新鮮仔學潮童影腳仔XD

The Inner Space 說...

不似是扭親左腳
真喺腫得很厲害
畀硬物重物弄傷
或者滾水燙傷了
咁著唔到鞋添噃
起碼一個月唔得
要做赤腳仙人囉

新鮮人 說...

mc,
扭親着腳掌囉,
無乜大礙,
謝謝你! =)

新鮮人 說...

伊麵丹,
乜影隻腳就係"潮"架,
咁都好容易喎! =p

新鮮人 說...

space,
只是扭親咗,
唔係大件事,
包咗藥膏咪好似好腫,
唔洗等一個月咁耐!

c 說...


豬仔腳
難跳躍
要敷藥
咪忽略
小心小心!!

新鮮人 說...

c,
謝謝!
哈哈哈~~~

豬仔腳,
無跳躍,
無鞋著,
嗚嗚嗚~~~

imak 說...

哈哈哈哈... 真係好豬喎, 潮童!~~ :xp

詭異的木頭狗 說...

點解係中秋節攪成咁呀? 小心D 呀,出入叫人扶下好wor!!

PANG 說...

我呢期口頭襌: 小心身體

(真係好多人有事)

烈仔 說...

OMG! take care, man!

新鮮人 說...

imak,
我都想做潮童,
可惜己經超齡了! =p

新鮮人 說...

木頭狗,
謝謝!
中秋節快樂呀!

新鮮人 說...

天使,
謝謝!
touch wood!

新鮮人 說...

烈仔,
謝謝!

匿名 說...

做乜咁唔小心呀?
扭親腳咁呢幾日假咪要好好休養?
祝你快啲康復啦!

新鮮人 說...

豆豆,
謝謝你!
係喎,
無得去街,
嗚嗚嗚~~~~

匿名 說...

扭親腳較常有
扭親腳掌罕有
需要難度甚高
好囉有人扶持
又可畀人服侍
實乃因禍得福
中秋人月兩圓

Hyacinthus 說...

豬仔腳?做乜攪成咁呀?
硬係係豬仔樹留左言定啦,
我都要小心d先得 ~ 

祝新伯中秋健健康康,豬仔腳繼續跳躍 XD~

新鮮人 說...

SPACE,
這種福無意消受,
我想快啲好返呀!

新鮮人 說...

風子,
什麼是"豬仔樹"呀??

中秋節快樂呀! =P

Ruth Tam 說...

Take care. Get well soon.

xiao zhu 說...

風子係唔係話你喺我度留言就出事呀?

你點呀,等我仲喺我度問你去邊賞月添。

匿名 說...

我都病左~~要小心身體喔~~

新鮮人 說...

ruth,
thanks! =)

新鮮人 說...

小豬,
我而家估佢係話:
"我豬仔爬樹跌親啩"??
哈哈哈~~~
無乜大碍,
謝謝你! =)

新鮮人 說...

yanyan,
你都要小心身體呀!
大家早日康復! =)

yuen luk luk 說...

唉吔~~~~咩咁輪盡呀, 要小心d哦, 祝早日康復.

新鮮人 說...

yuen,
謝謝你! =)
我會好好小心身體!
好耐無見了,
要點來啊!

匿名 說...

嘩!中秋流流, 腫到豬啼咁?!
好好保重!

Oscar 說...

oh... 少上網一排, 一來你就腳傷啦?
無乜事呀嘛? 係咪中秋玩得太癲整親...

新鮮人 說...

pigbon,
謝謝! =)

新鮮人 說...

oscar,
無乜事,
之前扭親少少,
所以中秋無得玩, =(
謝謝關心!

匿名 說...

新鮮兄腳傷啫,
唔喺對手有事,
點解幾天都冇新文出來面世呢?

新鮮人 說...

Space,
係囉,
我都咁問自己,
可能係"更年期"到啩,
哈哈哈哈~~~~

Tonia 說...

such a big PIG FEET., take care.

Haricot 微豆 說...

Hope you are doing better with you big foot !!

新鮮人 說...

tonia,
哈哈哈~~~
謝謝,
豬腳漸好了! =p

新鮮人 說...

微豆,
哈哈~~~
天下間最嚴害的是"天殘腳",
我"那隻"没有那麼勁!
嘻嘻~~~
thanks! =)