2008年11月16日

我看無綫電視!

我是看無綫電視長大的,
可以講我是她的粉絲,
你問我係咪所有無綫啲節目都好睇?
我梗係唔會話係,
你問我無綫啲節目係咪好有藝術性?
我可以話你知答案係"NO",
而且大部份都係跟着市場口味嘅肥皂劇,
婆婆媽媽"情情塔塔三複被"多的是,
但係是否這樣就可以對她施以輕視的眼光呢?

如果你是在香港長大的,
有誰可以否認自己是係無綫電視薰陶下成長呢?
好多有"文化"有"學識"的雅士都時常猛烈批評無綫的節目,
批評她的節目煽情、犯駁、低俗、無文化......
我承認無綫的節目應該再多源化啲,
而且還有好多好多的空間可以改善,
但我同樣認同她對廣播事業所曾作用的貢獻,
試想想我們小時候如果没有無綫電視,
我們的童年是多麼的空虛和寂寞呢?
我們茶餘飯後又可以講什麼呢?
難道要我們講老子、莊子、詩經、楚辭、八大山人定係畢家索?
再唔係我們會有興趣看芭蕾舞、利大意歌劇嗎?
如果你是在這種文化環境下長大的,
對不起了,我和你唔啱嘴形搭不上咀了!

有些人時常會標榜自己是看"西劇"長大的,
我這個香港仔細個間唔中都有睇吓,
現在有時都會追吓明珠台嘅美國"肥皂劇",
部份香港人把"西劇"托到天咁高,
講真有些"西劇"咪又係啲家族鬥爭、金錢世界、男女情懷,
你話佢哋啲編劇做得好啲我又唔多覺喎,
話哂香港人寫香港劇有香港情懷和味道,
你睇吓"家好月圓"入面啲對白,
集集精彩、句句絶核,
睇完包你拍案叫絶,
你叫啲荷里活編劇都絶對寫唔出呀。
人家有人家的好,
我們有我們的特色,
不要貶低自己人來看!

論演技中西各有勁人,
近年我比較喜歡Morgan Freeman,
他雙眼有神,像會說話,
而且說話聲線雄渾有說服力。
回看我們昨晚的萬千光輝演藝大獎 秦沛,
入行六十年同樣演活萬千角色,
功力絶不遜於外國人;
年青的如最佳男配角黎耀祥,
他默默工作十多年,
雖然未算爐火純青,
但演技已有一定的水準,
以上種種不是說明本地製作的節目亦有可觀性嗎?
就算不是無綫的功勞也不可以滅視這群一直努力工作的演藝人員吧?
你可以話我"朽木不可雕"見識淺薄,
我都喜歡看Discovery Channel啲動物片,
不過我窮無裝收費頻道無得看。
我們始終是看無綫電視長大的,
她的文化可以說就是六七年代開始的香港文化,
我們和她是有割不開的關係,
這是鐵一般的事實!

21 則留言:

匿名 說...

以前講過我近呢十多年不再看小說,
因為驚還未看完大結局就意外死亡。
含?而終!
近年多看短文集,散文集,篇篇清!
applying the same theory
近年對有所有有連貫性的電視長劇,
都沒有耐性看明天下週都不用追看,
避免死咗會含?而終!

梁巔巔 說...

新鮮人,

我係麗的亞視~

你 go to hell 啦!

















Kidding man! ^~

梁巔巔 說...

郭政鴻, 仲有李國麟, 尤其是李國麟, 應該畀佢!

新鮮人 說...

space,
如果人都死了,
那又怕什麼看不完連續劇會含恨而終呢?
這只是小事一宗!

新鮮人 說...

巔兄,
麥當雄時代的麗的曾是一時無量,
天x變、天龍訣、大內群英真是殺到當時無記一楝都無,
可惜近十年後繼無人,
而且只買外購劇,
自己只造綜藝節目,
所以己經同無記有很大的距離了!

郭政鴻近年的走勢向好,
出年可能有機會攞返個安慰獎,
至於李國麟亦是我好欣賞的藝人,
可能早幾年他最旺時無記高層又唔睇佢,
今年見佢銳氣已失,
除非遇到好劇本,
否則只可說句時不與佢了!

匿名 說...

我其實都是電視迷.
無線的劇集, 我就是那種一路鬧一路還在追看的那類人...有得鬧, 即是有話題, 受到人注意, 所以某程度上, 無線的劇集都算成功.

而我最欣賞無線宜家d劇係...
就算你有時約了人出了街吃飯miss了一兩集, 由於無線一般劇情變化不大, 仍然跟得到...

新鮮人 說...

pigbon,
miss咗一兩集都唔會跟唔到?
哈哈哈~~~
我喜歡這個point! =)

imak 說...

我也是睇無綫長大的... 但以前d劇真係好睇好多喎!
我近幾年都好少睇電視, esp 連續劇, 我不是覺得是無文化或低俗. 你知我只憑長覺, simply 覺得唔好睇, 就唔睇. 西劇通常只得season 1-2 好睇, 到 3-4-5-6 已經不知所云. 日劇ok, 因得十集, 好追d, 但也好公式化, 最尾一定係大攪溫情正面收場. 韓劇大多哭哭啼啼, 咪攪! 台劇則有點 EYT 的趣劇feel, 台灣人做甚麼都像攪緊綜藝節目!

The Inner Space 說...

哈哈哈 Imak 姐 X 2 million
以前睇無線都是睇兒童節目同卡通片咋。

我連中外日韓臺的長劇都無睇囉,
集集清撞啱好睇咪就睇一次咁囉,
都喺睇新聞時事資訊節目多一啲,
近來睇過神探伽利略”ガリレオ“,
原來有過期俊男 福山雅治 主演。

新鮮人 說...

imak,space,
人人各取所愛,
只要不刻意貶低自己人就無問題了!

新鮮人 說...

space,
你一向都無睇,
何以評價呢?

The Inner Space 說...

因為有時在煮飯和煮餸,
未能轉臺逼住聽到睇到,
慘不忍睹急急轉臺避之!

新鮮人 說...

space,
我又唔覺差到"慘不忍到",
可能我口味普通大眾啲!

The Man Who Loves Everton 說...

to be honest, i like tvb's more than corrie or emerdale, british soaps every night. at least tvb's are faster.

新鮮人 說...

everton,
香港節奏是快很多的,
劇集也是一樣!
最近有朋友到英國讀書,
佢時常同我講頂唔順英國人那種"慢吞吞"的節奏,
叫哂救命! =p

匿名 說...

新鮮兄:
大眾化唔喺代表唔好,
每天的新題目新話題,
陳出不窮,愈寫愈有,
個博meter已有九萬有多,
十萬只數,指日可待!

新鮮人 說...

Space,
我都無留意個meter,
你仲心水清過我,
十萬?幾好意頭吖,
仲有四千先到,
要大家多多捧場了!

The Inner Space 說...

十萬之數,指日可待!
以現今速度過年之前必破十萬。
到時要倒數! 慶祝一番。

新鮮人 說...

space,
有幾多,
幾時過,
都無所謂,
有人黎談天說地就開心了! =)

謝謝你咁耐以來的捧場呀! orz

Oscar 說...

美劇雖然近年常睇, 但我都唔會話睇住長大既~ XD
煲無線就係十零歲時既事 (因為亞視D劇太娘了...), 近來有睇既幾套無線劇都只係郭晉安. 除左果套古靈精探.

無線D重頭劇就唔敢講, 但一般劇集通常模式太相似, 咩劇種最後都變成愛情片, 連配角都夾硬要搵路人配成一對.
對白太過做戲咁做, 當然大部份年青演員既演技都...
個對比係, 港劇通常只有兩三個主角係好演技, 而美劇就係得兩三個配角演得差.

當然美劇都有很爛的, 所以近來都睇少左.
講到尾都係睇少左電視, 通常我房部電視開親都係朝早睇新聞果個台~ lol

(講開家好月圓, 有幕結尾我望到, 竟然係李司棋搵返D陳年信同相片數臭米雪. 如果呢D已經係精彩高潮, 恕我係口味西化了. LOL)

新鮮人 說...

oscar,
用舊相數臭米雪幾好呀,
師奶係用哩招嘛,
出第招又會覺得自然啦!
口味不同啫,
電視台收視做人嘛,
50點喎,
無得講啦!