2008年11月16日

點揀最佳主角(S)!


圖片:東方日報

從前啲視帝同視后都係後生仔女,
演技好唔好無所謂,
最緊要係咪簽咗無記長約,
個結果公唔公平就見仁見智了。
今年無綫嘅視帝和視后都係"老餅",
當然這些資深演員可能都簽咗無綫做經理人啦,
如果後生嘅年長嘅都係"親生仔女",
點解無記又要畀年長嘅呢?
好明顯係"眾怒難犯"啦,
人人都話佢哋好戲,
早排我都好鬼憎米雪架,
佢哋嘅演技又真係"手到拿來",
你一年唔畀第二年又唔畀獎佢,
咁仲唔係話明畀人知你"做馬"﹐
雖然哩啲頒獎典禮都係遊戲一場,
但係都有一定嘅規矩嘅,
所謂兼聽則明,
做生意係咁,
做官員嘅都要咁,
唔係口講以民為本,
實則只是閉門造車,
結果咪民心向背囉,
做高官都要向無記多多學習呀!

8 則留言:

匿名 說...

一向唔睇劇集,
唔睇開就唔追,
晚啲返無緊要,
家好月圓亦或,
珠光寶氣又好,
無線出品罐頭工廠製作,
節奏趕頭趕命沒有戲味。
邊個贏邊個輸攪宣傳啫!

除了新聞只偶然睇啲時事節目!

伊麵丹 說...

做官又唔同做戲
起碼唔洗同我地交代!

新鮮人 說...

SPACE,
人人口味不同,
無所謂啦!

新鮮人 說...

伊麵丹,
邊個話做官唔洗同我哋交代,
早前你唔見巔狗係立會用蕉掉老曾咩?

匿名 說...

之前d視帝視后都唔係好後生果d~
最早期(97-2000)係bobby、撈家、陳慧珊、宣萱果d~
之後無線大搞個視帝視后先多人爭,
但都係阿姐郭晉安拿,到了鄭嘉潁都有得拿我就覺得個獎無咩公信力啦~

新鮮人 說...

yanyan,
平均啲,
做得好嘅,
老嫩都照頒就最好啦!

詭異的木頭狗 說...

夏記同米記得獎都是實至名歸.
前幾天在節目巡禮中見到他們倆勁受歡迎,不斷有客戶叫他們影相,我都同佢同蓮子蓉影左張相.

新鮮人 說...

木頭狗,
不如放張相上blog睇吓啦,
最多遮住你塊面吖!?