2008年11月30日

個天好藍喎!


我留意咗幾個星期,
觀塘上空近來都好清晰,
以往冬天吹北風時,
內地啲污染空氣就會隨風而下,
搞個成天都係"煙雲",
空氣混濁,難以呼吸,
但係近來又唔多覺有咁嘅現象喎,
唔通因為深圳一帶大量工廠倒閉,
間接減少空氣污染嘅源頭?

8 則留言:

匿名 說...

喺唔喺今朝影架張相片?
早上太陽照射大廈,
個陰影投射在對面大廈,
表示你是在東邊,
向西南面拍這張照片。

新鮮人 說...

space,
係昨天早上影的,
不過我唔係係屋內影,
係街上影的!

悟樂 說...

the inner space 佢好似好 pro....

新鮮人 說...

悟樂,
佢好奇心強呀,
積係八啩囉,
哈哈哈~~~~~

匿名 說...

你成日都影到好藍的天... 你用什麼機的嗎??

你有玩facebook的嗎??

新鮮人 說...

nana,
我用nokia n73手機影的! =p

我有facebook戶口,
不過好少用,
可能遲會取消了!

匿名 說...

=v=
那麼你平時用什麼機影相?

新鮮人 說...

nana,
我有三部相機:
1) 美蓮逹 XDS 35MM 單鏡反光機,
老年古董,不用多時了!

2) 佳能 200萬象素儍瓜機
很少用。

3) 諾基亞 N73手機
現在只用這部拍攝了。