2008年11月30日

唔買唔知自己窮!


唔買嘢都唔知我窮,
一對手套竟然要成$80,
嚇到我走都走切呀!
雖然話物料靚啲又暖啲啫,
但係我真係買唔起,
原來唔係海鮮都會有海鮮價,
嗰個阿姐當我係羊牯扮,
唔走等佢當水魚劏咩!
結果買咗對$15"cheap雞"嘢算了,
咁貴留返啲有錢人買嘞!

12 則留言:

Oscar 說...

邊度$80對手套呀~??
... 其實我覺得價錢已經算合理, 而家D野靚D都郁下幾百蚊...

新鮮人 說...

oscar,
只是觀塘啲鐵皮屋仔檔,
$80蚊對機織手套你都話合理?
你好有錢! =____=!!

匿名 說...

look like those MADE in CHINA stuffs a lot cheaper in here, most of them only $1, $1 pair of 手套. $1 a Big CUP(MUG) $1 a big drawing pad (good for kids) $1 a big Gift paper bag (use as x'mas gift bag)...
Tonia

悟樂 說...

好在我唔會用姐

匿名 說...

有個經驗是:
冬天落雨對平價手襪在濕了後脫色,
攪到一雙手都喺,
更有灼傷的感覺,
要幾天後至消失。
可能染色的顏料遇水產生化學作用。
新鮮兄宜先用水浸浸試試曬乾至用,
我不是說平嘢一定冇好,祇是提議!

新鮮人 說...

Tonia,
大陸出口的有啲真係好平,
不過要小心選擇喎,
有好有壞架! =)

新鮮人 說...

悟樂,
好多嘢都會有"海鮮價",
小心為上!

新鮮人 說...

space,
同意你的講法,
洗吓才用係安全啲,
謝謝你! =)

imak 說...

一分錢一分貨... 始終貴野唔一定好, 但好野多數都貴. 睇你想買乜野啦! 勞工手套都要十蚊八蚊啦!

新鮮人 說...

IMAK,
係一分錢一分貨,
但街邊檔賣的不是什麼高檔貨,
這個價錢太貴了!

匿名 說...

求求其其著得上手,
舒舒服服就得啦,
咪又係0個啲野,
好似一件衫咁,就算寫明係來佬貨都好,
除左價錢昂貴同埋粒扭係made in france之外,
其實成件衫咪又係made in China,
唔係啲「傷(商)」人邊有錢賺呀!
而家好多貨都係made in China架啦,
唔好俾人當傻仔呀!
求其15蚊一對,慳慳地過幾個冬天都仲得!
又洗乜買對80蚊呢?

新鮮人 說...

豆豆,
係囉,
街邊檔的$80對手套我是不會買的,
在中環置地的另計,
不過我唔會去!
哈哈哈~~~~