2008年12月7日

好味蛋撻!


在冷冰冰的冬天裏,
吃一個熱辣辣的蛋撻是人間樂事,
酥皮和曲奇皮中,
我喜歡酥皮多一點,
好味啊~~~
開心可以好簡單! ^0^

26 則留言:

微豆 Haricot 說...

酥皮蛋撻是我由孩子至現在都喜欢吃的甜品,以前在英皇道的安華餅舖買來吃,新鮮熱辣,人間樂事!! 不知道現在那処出名,告羅士打Maxim 美心??

詭異的木頭狗 說...

我都是喜歡吃酥皮,覺得另一種的牛油皮太硬了. 新鮮出爐的蛋撻諗起都留口水.

新鮮人 說...

微豆,
幫襯開的都只是街坊小店,
没有特別留意什麼出名的,
只要是新出爐味道都可口! =)

新鮮人 說...

木頭狗,
同你一樣想法,
曲奇皮都好味,
不過酥皮更易入口! ^0^

Hyacinthus 說...

無論那一款,吃蛋撻最好熱辣辣 =)

悟樂の空間 說...

Support 曲奇皮,
又好食, 又唔會咁容易食到成身係~

新鮮人 說...

風子,
同意,
最緊要"熱"! =)

新鮮人 說...

悟樂,
ok! ok!
各有各有,
無分大細! =p

Walter 說...

兩種皮都鐘意.

葡撻我都鐘意食.

新鮮人 說...

walter,
葡撻更加香口,
我都喜歡架! =)

Ruth Tam 說...

I love egg custard tart too, but it's so fattening.

新鮮人 說...

ruth,
真係好好味,
不過唔可以食太多,
一兩件就好了! =)

the inner space 說...

微豆兄:

《以前在英皇道的安華餅舖買來吃,新鮮熱辣,人間樂事!! 不知道現在那処出名,告羅士打Maxim 美心??

E+香港最出名的是『肥彭愛吃的泰昌餅家』的蛋撻,末代港督彭定康幫襯『泰昌餅家』之後,全城都慕名而來。

泰昌餅家暫時結業時,最後一天,排長龍成為一時佳話。

之後,遷往新址重新營業,上個月肥彭到港宣傳新書,例牌到到 『泰昌餅家』吃蛋撻,旺旺個場。

新鮮人 說...

space,
觀塘都開咗間"泰昌",
我試過一次佢哋嘅蛋撻,
都ok好味,
但又唔覺佢好食過其他嘅蛋撻好多喎!

the inner space 說...

新鮮兄:
觀塘泰昌餅家在物華街,
維基百科話:稻香集團,
入股會在港澳廣開分店。
我一向不愛吃蛋撻葡撻,
有一次在坑口站東港城,
檀島買了新鮮出爐蛋撻,
一盒八個祇吃了僅一個,
五分鐘就搞到diarrhoea,
啲酥皮好肥膩有豬油味,
相信原兇就是檀島蛋撻,
以後不敢吃任何蛋撻了。


維基百科:泰昌餅家 連結

新鮮人 說...

space,
檀島係坑口開咗間咩?
我都唔知添!

小吃多知味呀,
你一次過食七個梗係出事啦,
邊度可以頼人哋呢?
酥皮係混入豬油做架,
唔係點會咁香口喎,
以為唔好咁貪心啦,
食乜都係多吃壞肚皮架! =p

the inner space 說...

我自己食咗一個蛋撻咋!
其他老爸老媽格式兩個,
剩返三個,帶返屋企,
佢地第二日食埋,
我唔敢再試囉。

the inner space 說...

喺『各食兩個』,唔喺『格式』又打白字添!
Sorry

我自己食咗一個蛋撻咋!
其他老爸老媽各食兩個。

新鮮人 說...

space,
你食咗五分就肚瀉,
佢哋仲攞埋食剩嗰兩個返屋企食?
你無同佢哋講你肚痾咩?
下次咪制呀!

如果食到肚痾可能係個別餐廳唔衛生,
唔可以懶蛋撻嘅,
間唔中食一個都無問題吖!

The Inner Space 說...

是我老媽子想吃啫,我們是先要付款購票,依照票上指定時間,等啲蛋撻新鮮出爐,一盒八個,我爸媽各食兩個,我一向不喜歡吃蛋撻,揍揍慶吃了一個。 佢地兩人都冇事,同一時間取貨的人,都是一家人即刻趁熱吃,都唔見有事。

喺我一向少食啲豬油酥皮蛋撻我水皮受唔著啫!

新鮮人 說...

space,
食一個就頂唔順,
看來你唔係好受蛋撻喎,
有點可惜!

魔法豆 說...

我鍾意曲奇...

Walter 說...

澳門瑪嘉烈餅店的葡撻也值得一試.

~我只係蛋散~ 說...

開心的確可以好簡單...做人其實真係唔需要咁複雜

新鮮人 說...

WALTER,
我唔多清楚香港有無分店,
有機會也要一試! =)

新鮮人 說...

~我只係蛋散~,
但願時刻都能夠保持這樣的心態!

歡迎到訪! =)