2009年3月11日

老問題再傳譯: 港女!

「港女」又名「公主病」,
以下片段以男性角度出發,
女性看完會感到不公平,
如果從另一個角度來看,
女性會知道男性的看法!

ps:
講真,
唔係個個香港女仔都有「公主病」,
但我見到出鏡嗰個女新聞主播嗰番話就火滾,
點解男人一定要畀哂啲錢你揸住呀?
反正兩公婆都出黎做嘢,
調番轉頭你畀哂啲錢老公揸得唔得呀?
要求別人嘅嘢自己又做唔做到先?
初戀就問哩啲咁市儈嘅問題,
佢個腦根本有問題啦!
至於佢老公......
唉~~~~~~~~~~~~~~

32 則留言:

the inner space 說...

天 涯 何 處 無 芳 草

多 情 卻 被 無 情 惱


以上出自《蝶戀花》蘇軾

xiao zhu 說...

簡直面目可憎呀!睇見都眼火爆!

梁巔巔 說...
此留言已被作者移除。
梁巔巔 說...

佢仲覺得咁好啱! 我 X~

我曾經同過佢兩公婆喺個婚宴度坐 o埋同一張檯, 仲坐喺女嘅隔嚟. 女嘅談吐舉止不錯, 但都好假. 男嘅就好唔掂! 點唔掂呢, 講嘢嗰陣眼四圍 "稍", 古惑, 好小人相格.

不過, 亦越嚟越覺得張慧慈唔掂. 我一向對沉醉咩 NPL (佢係顧修全啲信徒) 啲人冇乜好感. 另, 佢 oD文章, 冇料到. 反而另一前主播, 繆美詩就好好.

P.S. 港女罪狀~ 唔識調番轉頭諗~

梁巔巔 說...

佢話個男嘅唔計較, 但佢又唔撚識調番轉頭諗, 妳一開波問 oD咁嘅問題妳唔計較?! 仲好撚市儈兼肉酸!

梁巔巔 說...

挑老味仲以為自己好撚 Yeah!

說...

個主播同個買手講野寸寸貢,面目可憎之至。

梁巔巔 說...

個買手直頭樣衰 la! 烏冬當自己係上菜!

港女罪狀~ 個個以為自己好索!

梁巔巔 說...

X, 你睇下佢個咀同棚牙 (Florence)!!!! 我 X~~~~

梁巔巔 說...

更正: NLP

新鮮人 說...

space,
我都唔知點答你好!! @___@"

新鮮人 說...

巔兄,
有些香港女仔真係幾難頂,
其中一項就是自以為是啦,
乜都以為自己好醒啱哂咁,
有時真係愈睇愈火滾架!

我對啲眼神唔集中嘅人都無乜好感,
此等人多是奸邪不可信的小人,
同佢老婆一擔擔啦,絶配呀!

新鮮人 說...

小豬,
連你都覺得佢乞人憎呢,
可見這種自以為是的港女真係好討厭呀!

新鮮人 說...

翔,
同意之極,
全部拖出去斬啦!

the inner space 說...

多謝新鮮兄讓我發表意見!
兄臺沒有 delete 咗
蘇軾 《蝶戀花》一下兩句:
天 涯 何 處 無 芳 草
多 情 卻 被 無 情 惱
已經十分感激,
到你冧到點答,
到時再話畀我知,
就更加感激無盡!

imak 說...

鮮... 有港女自然就有港男, 此乃demand & supply 定理! 也有在老公面前就驚驚青青的惡婆如我, 唉... 這個世界一物治一物!!!

Ruth Tam 說...

Money is always the source of problem for a couple. I always think it's better to avoid the problem by having separate accounts, i.e. each to responsible for his/her own money.

Hyacinthus 說...

這是星期日檔案,我也有看,公說公有理婆說婆有理,很難計得清,今星期便是港男篇,到時再來一篇啦 =)

新鮮人 說...

imak,
你意思係「煙豬頭都有"盟"鼻菩薩」嗎?
哈哈哈~~~

新鮮人 說...

ruth,
除了財政獨立外,
兩人要亙相尊重就更加可以做到和睦相處了!

新鮮人 說...

風子,
入面嗰幾個女人真係好乞人憎嘛,
你都唔否認有啲女人真係咁諗嘢喎,
好討厭架,
見到都唔開胃,
一啲無涵都無呀!

微豆 Haricot 說...

我不明白,如果無男人喜欢「港女」,後者又怎会成行成市?如imak說supply-demand嘛!! 難道香港男仕,口講一套,做又是另一套? 又或者是男多女少,供過於求,讓「港女」有選擇最有技能的男兒??

如我在【港女頌】FemmeFetale 一文中說:

回頭一扭示背影
痴男眼定口無形
爭前恐後提手袋
飛蛾撲火只為情

男歡女愛滋味享
低歌高調能繞樑
莫怪姑娘不啼叫
無技男兒不自強

新鮮人 說...

微豆,
某情度上看supply and demand嘅理論是對的,
但我們要留意個pool唔係只有香港這個地區,
還有大陸、台灣等地,
從前去內地娶妻嘅多數是中年漢,
如今不少年青男性不抗回內地找老婆了,
這正正反映出香港男性對不少所謂「港女」的不滿,
而香港女性亦開始感受到這種威脅喎!

pigbon 說...

我都頂唔順張慧慈..
點解男人要畀哂啲錢女人管?? 張慧慈咁做, 我覺得佢缺乏安全感, 睇低男人管錢既能力...

不過佢兩公婆, 一個願打一個願捱...真係絕配.

新鮮人 說...

PIGBON,
男人如果要滾,
無錢都會有辨法,
咁樣管住哂,
表面佢老公好似乜都順哂佢,
但係背後靜靜雞做咗佢都唔知啦,
正笨女人呀!

anmary 說...

我唔睇你條片喇... 反正道不同不相為謀, 無咩興趣睇.

不過如果只係講錢, 我比較支持兩個人財政獨立, 大家唔好過問大家嘅錢就最好. 當然, 兩個人一齊住, 大家應該要俾嘅就一定要一齊負擔啦, 但剩落嚟嘅, 佢鍾意點駛咪由佢囉. 相等於我自己都唔鍾意個男人管我啦! 我咁辛苦打份工, 自己想買樣嘢你都多多事幹, 我都覺得好唔爽啦! 將心比己啫!

不過人哋兩口子嘅家事, 理鬼得咁多咩! 有咁嘅女人, 都要有咁嘅男人先得架! 呢個真係有雞先定有蛋先嘅問題囉!

所以, 我從來都好少批評人哋, 都係嗰句: 道不同不相為謀. 只要你攪唔到我, 我都費時同你勞氣~

新鮮人 說...

anmary,
哈哈哈哈~~~~~

聶秀康 說...

張小姐偶爾會從頭條看到她的文章事無大小都要搬學者教授註作來support自己言論,其實她沒主張與論據,無料也!
片段中她的body language太誇了郁手郁腳看得人眼花撩亂,而她的言論不能代表全港女士的心聲,她說因覺得個男人願意把財產給她管理而覺對方嫁得過,多麼幼稚的思想感覺她很貪財萬事以錢行頭,難怪男的會港女很現實,而且那位丈夫回應祇是因女方不會亂花錢才交與對方管理,根本大家臭味相投,the same kind of people...
至於那位為討男友歡心而又減肥又盛(其實她邊一忽肥呢?)好心佢攪攪棚牙啦!連佢自己都吾好意思以手遮醜.唉!哀港女萬事以瘦為美.
另那班男女在數落對方如何不濟,其實都是物以類聚一群超計較的港男/女走在一起!
至於港女當真有其族但都是有港男的造化才衍生港女一族!供求問題者!

新鮮人 說...

聶秀康,
我都相信"一條鎖匙響唔到"這個道理,
有港女出現亦都有港男出現,
一方面可能是拜金主義抬頭,
另一方面可能是太注重外表忽略內在,
再加上大家思想不成熟又不作自我檢討,
在亙相指責下就形成這樣的結果了!

Hyacinthus 說...

下半篇乃港男,受訪問的港男都未"走紅",港男篇的女角卻已"紅透半邊,身為女仔我覺得此女比港女篇的更甚,哎...

《星期日檔案》熱爆 3萬蚊港女姣港男真人騷
http://face.atnext.com/template/face/art_main.php?iss_id=96&sec_id=7125602&art_id=12530828&pageno=1

Hyacinthus 說...

另,個人覺得個女仔雖然比較串,但私拍者也不見有品得去邊,這樣的近距離偷拍跟蹤,真的很傷害人,私拍者本身行為已是好有問題...

哎,我們是處身何等世代?...

新鮮人 說...

風子,
我無看過第二集,
只是看到其他人的一些評論,
所以無寫感受!

至於你那條LINK看到的,
我只看到一男一女在大庭廣眾下又咀又鍚,
行為不大檢點,
偷拍人家當然不對,
但在公眾地方攬攬鍚鍚是自找麻煩,
無得怨!

至於港男港女問題,
我發覺如今新一代的男女的價值觀以至人格修養都愈來愈差,
大部份都只看金錢和外表,
有些只是從對方身上攞著數,
根本就是五十步笑百步,
予其再討論誰對誰錯,
不如讓他/她們好好反省吧!