2009年3月28日

夜襲電單車!


我只是想說:
昨晚九點左右,
我看見一輛速遞電單車停在斑馬線前,
非常饑餓的我極之十分有衝動想衝上前搶走車上的所有炸雞,
還幸在我失控之前綠燈讓電單車走了,
否則我今天可能會上報紙頭條,
標題應該會是:
"儍佬夜襲炸雞電單車"!

22 則留言:

Hyacinthus 說...

no,不要小看娛記,標題可能係...
"金融海啸生活逼人,中年漢潦倒夜襲炸雞車"

做乜搞成咁?麥記唔係好食過炸雞咩?

梁巔巔 說...

貴 Blog 可以改名~ 新鮮癲人.

xiao zhu 說...

哈哈,畀你笑死呀!巔巔都講得啱,不過計我話,直情改做 "新癲人" 啦。

mingmanfred 說...

你發唔發覺右邊個網誌清單由星期五開始, 唔係好識自己update.

Dozy 說...

這些題材肯定可以上蘋果頭條...
甚麼經濟不景, 中產通街搶炸雞...

V2仔 說...

炸雞不健康,是搶的都要去找Pizza啦

the inner space 說...

昨午在cdc吃燒肉五寶飯,個快刀手給埋d頭頭尾尾燒肉我, 很不合意.
咁巧行過佳佳燒臘部,見d燒腩仔不錯,祇78元一斤,買了三刀,九十多塊錢, 整個下午晚上都是吃燒腩.
哈哈哈, 食得頗得急, 差點兒啃親,咁又會唔會話,有個傻仔, 金融風暴,偷燒肉吃啃死?

Mugen C 說...

炸雞和Pizza都不健康,是搶的都是搶那架電單車,起碼賣到錢! :)

MC~

新鮮人 說...

風子,
係個標題仲好喎,
好彩我無出手喳,
唔係今日就出醜了!

我由細到大都覺得炸雞好味啲喎,
麥記從來都不是我杯茶啊! =p

新鮮人 說...

巔兄,
下面小豬話"新癲人"喎,
哈哈哈哈~~~~ =)

新鮮人 說...

小豬,
九點幾又未食飯,
個人餓到"軟lai lai",
個腦已經無哂理志嘛! =p

新癲人?
哈哈哈~~~

新鮮人 說...

mingmanfred,
唔係呀,
日日都見佢update 喎!!!

新鮮人 說...

dozy,
又好似係喎,
愈諗愈驚呀,
好彩我唔係中產喳,
只是一個想"搶炸雞的儍佬"!
嘻嘻~~~ =p

新鮮人 說...

v2仔,
我麻麻哋芝士,
所以都係覺得炸雞吸引啲,
哈哈哈~~~ =p

新鮮人 說...

space,
咁又唔話你偷吃喎,
因為你真金白銀買返黎嘛,
可能會係:
"中產久餓逢燒肉﹐
猛嚥啃骨入醫院!"
哈哈哈~~~~~

新鮮人 說...

mc,
嗰時個儍佬餓到頭暈暈,
肯定要炸雞唔要電單電,
仲點會理佢健唔健康喎,
醫肚要緊嘛!
嘻嘻~~~ =p

Mugen C 說...

新癲人...
So instead of Fresh Coffee shop,
should change it to Fresh Dino Shop! ;P

MC~

新鮮人 說...

mc,
唔制,
要"新鮮",
唔要"新癲"! =p

聶秀康 說...

覺得香港的KFC甚至麥記都比英國好味...又便宜又多花款.我也久不久就食番餐!

新鮮人 說...

3耳,
我淨係試過外國嘅m記,
味道差不多,
外國kfc就未試過,
唔知有乜分別了!

anmary 說...

我今次口味又同你一致喎!
我都係由細到大都覺得炸雞好味啲~!

新鮮人 說...

anmary,
yeah~~~~
give me five! =)