2009年4月25日

廢柴打工仔!

今日睇咗篇講講打工仔心態嘅文章,
心裏有些話想說,
嗱~~事先講明,
本文絶無針對任何人,
全是我多年來所見所聞有感而發,
誰人自己對號入座唔關我事。
仲有,
這篇好爛口架,
斯文人勿看喎!

時常聽見打工仔說老闆刻薄,
我都見過有些老闆幾賤格,
人工低不特止,
仲走法律罅唔供強積金,
有些仲賤到有錢都唔出糧,
攞哂啲錢同老婆旅行兼狂Shopping,
再唔係就日日要人OT五六個鐘無補水,
自己就神咁早就走人行街街,
有朋友試過八號風球老闆都要佢哋留低趕工,
但係自己三號一掛就走都走唔切,
你話有無人賤得咁交關架?
再唔係嘅就唔尊重啲員工,
啱又鬧唔啱又鬧,
粗口爛舌兼爆粗﹐
更見過有些老闆想出手打人,
哩啲咁無品嘅人直情要報警拉人啦!

不過話時話,
遇到咁衰格嘅老闆嘈都無用,
有本事嘅不如揾工跳糟好過,
一路嘈一路係老闆背後鬧佢都無用架,
佢又唔會少忽肉嘅,
同你講道理嗰個就唔係衰格老闆啦,
你同佢嘈咪自己攞黎煩!

當年科網泡沫未爆時啲Programmer咪好吃香嘅,
我舊公司咪有幾件咁嘅人板日哦夜哦話自己人工低囉,
哦哦哦~~~~哦足大半年都仲未走,
我心諗你哋想點先?
有料嘅咪走人囉,
哦乜X嘢喎,
最衰格仲係公司週圍挑事講非喎,
又話問公司刻薄又話乜又話七,
X罅星吖!
你唔想做咪唔做囉,
為乜係度做搞屎棍呀?
真係煩x到爆呀!
終於到我走咗佢哋都未走,
半年後返去探FD佢哋班X樣仲係度哦哦哦~~~
挑~~~成班都係廢柴,
真係有料嘅就走咗好耐啦,
老實講哩幾件蛋散嘅人工根本唔係低,
而且仲高過公司好多人添,
做出黎啲嘢又唔掂喎,
Deadline 遲完又遲,
program錯完又錯,
想點先?
自以為有料,
其實係廢料,
哩啲咁嘅打工仔拖去堆田區都厭阻地,
講咁多做乜,
有料實揾到份好架,
嘈極都走唔到嗰班肯定係廢柴!

12 則留言:

悟樂 說...

錯完又錯都可以冇人抄佢O地???

勁wu~~~


P.S. 我承認我都係廢柴一look~

Mugen C 說...

好彩我唔係响香港做野,我對賤人同賊沒有招架能力!

MC~

新鮮人 說...

悟樂,
所以我咪話佢哋係廢物囉!
你唔好亂認呀,
你無資格做喎!

新鮮人 說...

MC,
賤人全世界都有,
遇唔遇到係運氣啦!

Ruth Tam 說...

In a market economy, everything and everyone has a price. Totally agree that if someone thinks he/she is being under paid, he/she can leave any time.

Dozy 說...

現在自己創業才明白到...
其實只要自己有能力幫公司賺到錢,老闆又點會玩你丫,例如你幫公司賺到廿萬,兩萬人工老闆唔會唔俾你架喎。

新鮮人 說...

ruth,
係啦,
厭錢少咪走囉,
走唔到咪証明自己未夠班,
佢哋就係死淨把口嘅人,
無鬼用!

新鮮人 說...

dozy,
好老闆會量才而用,
但亦有些無良老闆會刻薄員工,
所以遇到咁嘅人就要自己打算,
到人家走了,
啲老闆知道走寶就太遲了!

applesunset 說...

haha
我都試過咁...
即係..曾經係一間大公司到..好辛苦咁
個個同事都話約滿就會走, 又成日係到"呻"
我都有呻...但係係公司裡面我就唔會呻lor...最多係真係辛苦的話同好朋友講兩句
結果...我係最早下定決心走的那個
而呻得最勁的那個人...係我走o左年幾之後先走...之後一直都係到打散工…

新鮮人 說...

夕,
說得對,
呻都無用,
不如立定決心揾份好嘅仲好!

匿名 說...

好同意,毎次有人走嚟呻,我都話quit law, 但D人又唔知點解遲遲唔走喎!!

新鮮人 說...

gwenzilla,
我都係咁話,
得把口係度嘈都無用,
不如另謀高就仲好啦,
大家唔洗煩!