2009年9月26日

身處網吧的嘈雜中~~~

寫這篇網誌的時候我身處嘈雜非常的網吧,
雖然耳朵嗡嗡發響 ,
鍵盤又殘缺不堪,
寫這篇網誌實在好辛苦,
但這裏是觀察年青人最好的地方。

上這間網吧的年青人都比較純,
至少没有紋到成身公仔圖案,
老實講,太雜的我也没膽量去,
因為我都算是斯文人一個嘛,
最多都係間唔中講兩句爛口喳。
講返我在這裏所見,
上來的多數是十幾歲的青少年,
相信大部份都是學生哥,
星期六下午和同學一齊連線打吓機,
玩時將個音量愈開愈大,
成班人有講有笑特別開心,
又可以大大聲講爛口都無人管,
有些人則上網聽歌仔﹐
一樣係有咁大聲開咁大聲,
坐係佢哋側邊遲早奱聾耳陳,
我估計這些年青係家裏都是受到家人管束,
只有走到街外才可以自己話事,
加上年青人反叛的特性,
通過大大咁講爛口兼炸機算是一種釋放吧!

另外照我所見到,
他們玩的遊戲多是打鬥、射擊,
全部都是以暴力為主,
愈打得厲害、愈血腥的就愈多人玩,
玩電腦遊戲本來不是問題,
但現在年青人玩的差不多全是打鬥血腥為主,
不難想像青少年長期浸淫在這類暴力遊戲中的結果。
但這樣的風氣要改也改不了,
不要說要他們多玩益智的遊戲,
只要他們少玩一些色情成份的遊戲已經要還神了。
我們時常都會聽到青少年因為家長不淮他們玩機而與家長大打出手,
有些更會以自殺威脅父母就範。
我不會說玩電腦遊戲是一件壞事,
但如果家長不一開始就和孩子們建立一個適當的時間表,
任由他們想玩就玩,
到將來發覺他們過於沈溺的時候才出手,
恐怕只會引起不必的衝突了!

好了,
老土話說到這裏要停了,
我在這樣嘈雜的地方實在無法思考和組織,
有言留待下次再說吧,
我要讓耳根清靜一吓了!

22 則留言:

悟樂 說...

你咪有時會覺得大陸尐網吧(正經O個時)好好多呢~~~

個個都係開個 QQ 出來傾下計,
發下電郵, 咪重好~~~

哈哈~~~

新鮮人 說...

悟樂,
大陸啲我無去過喎!

Ebenezer 說...

你去網吧做學術研究乎?

匿名 說...

有唔正經的網吧嘅咩?噢,怎知道不會誤闖呢?
今次新鮮兄唔敢影人地相片嘞,我祇懂去 太平洋 或 星巴克 上網咋。


Space

港男大力 說...

宜家好似唔正經既無哂,唔通新鮮人識路? HAHAHA...
香港點同丫...佢地落去就係打機, 大陸因為唔係人人有電腦,落去都係做返我地係屋企做既野..例如MAIL同QQ, 一係打BLOG..

梁巔巔 說...

但事實上有人又真係要去網吧先有電腦用噃.

嘿嘿 說...

说的像似虎山行。
呵呵~

Jan 說...

香港O的網吧真係未試過去~
大陸就去旅行時必會去.

DeepC 說...

小朋友上網太多真係唔係咁好, 除了血腥的games外, 很易接觸到色情網, 這些東西很影響青少年的思維及道德觀。

新鮮人 說...

ebenezer,
不是做什麼硏究,
只是和朋友去打連線game喳,
不過無將個音量較到好高,
亦無講爛口呀!
嘻嘻~~~

新鮮人 說...

space,
以前係旺角等地方係有色情網吧架,
其實一睇個名都估到一二,
什麼"粉紅網吧"、"甜心網吧"等等,
相信好易便知道,
不過我無去過喎!

新鮮人 說...

港男大力,
我唔識路喎,
無去過呀!

我上去都係打吓blog,
玩吓連線game,
好正經架!

新鮮人 說...

巔兄,
係架,
不過香港嘅多數係年青人打game多,
星期日就會有好好外籍傭工去架,
佢哋同家鄉的姐妹msn喎!

新鮮人 說...

嘿嘿,
咁我又誇張咗少少,
不過就少啲我咁嘅"年紀"嘅人去,
所以比較異類囉!

新鮮人 說...

jan,
歡迎到訪!
去旅行要check email,
或者upload照片,
上網吧係幾方便的!

新鮮人 說...

deepc,
要控制青少年很難,
家長又不可以廿四小時看管,
最有效的方法是從小教導正確嘅人生觀和價值觀,
讓他們有正確的思想,
這方是萬全之策!

uncleray 說...

機舖就有去,網吧我就未去過。是老套的人吧!

新鮮人 說...

uncleray,
咁你快啲去啦,
去完就唔老土了! =p

Ivy 說...

年青人玩這麼多打鬥血腥暴力的電腦遊戲始終不太好,心智健康的還好,只當作是遊戲和娛樂,但若是那些心智不太健康的,對他們一定有壞影響。

「有些更會以自殺威脅父母就範。」
真的?那他的父母很頭痛了...

新鮮人 說...

IVY,
間唔中就見看到有少年因父母唔俾佢哋打機就話要跳樓,
你話係咪離哂舖吖?

Haricot 微豆 說...

I am sure we as teenagers had also done "bad" things that drove our parents crazy !!!

新鮮人 說...

微豆,
無錯,
但係現在的青少年愈來愈離舖了!