2009年9月27日

靚女你點睇?


我是一個很"衰格"的人,
從前在街上見到一些"醜怪"的女人,
心裏便會說:「咁嘅豬扒邊有人娶架?」,
見到無型無款嘅男人我又會諗:「佢做硬寡佬啦!」,
一切都是以貎取人,
以為唔靚就無人要,
但心裏又想着,
唔靚都要娶老婆嫁老公架,
咁係咪醜配醜、靚配靚呢?

後來見到事實並非我想像的一樣,
我係街見到啲又醜又肥又滑突嘅男人都係拖住個靚女人,
再望吓佢揸住嗰架靚車就知道,
男人有錢就可以娶個靚老婆了,
因為有些女人要錢唔要樣,
靚仔反而令女人無安全感,
其實有個有錢老公仲危險,
男人有錢就身痕,
我係男人都係咁講!

後來又想過什麼是"靚"呢?
我覺得靚不代表人家覺得靚,
你覺得好吸引,
我可能認為平平無奇,
況且各花入各眼,
除非你生到好似象人咁,
又或者污糟邋遢、不修篇幅唔沖涼,
否則世中總會有人覺得你好"正"嘅,
俗言都有講「黆豬頭都有盟鼻菩薩」,
不過幾時遇到就要講緣份了。

人對人嘅感覺好神奇的,
有些人一看就很順眼,
對佢自然產生好感,
但在別人眼裏就没有這樣的感覺,
不知這是不是情人眼裏出西施了,
有些人說是體味問題,
就好像動物一樣,
某些人對某種體味特別覺得吸引,
但我覺得除了體味外,
樣貎和舉動都是其中一種因數,
就好像有些人喜歡少少肥的,
有些則喜歡瘦一點的,
又例如瓜子口面、鵝蛋口面各有愛好者,
靚唔靚真是見仁見智,
不過無論什麼角度都好,
最緊要都係心地好,
否則點順眼都無用,
尤其是佛口蛇心的,
就好似個爛櫻桃一樣,
如果入便有蟲嘅,
再靚都唔會有人要。

41 則留言:

DeepC 說...

你出這篇post的目的是??
看來你想找老婆似的, 哈!

新鮮人 說...

deepc,
没有什麼目的,
只是想到就寫!

名草有主,
不會找什麼了!

uncleray 說...

邊有咁多靚仔靚女?找到一個順眼,人品好,又愛自己的人,是福氣了!

anmary 說...

有無錢, 有無樣, 對我都唔重要, 但最緊要有教養同心地好, 因為唔係嘅話同我應該傾唔埋欄, 我認同唔到個人格, 又點會有下文呢?

(可惜呢樣嘢需要用時間嚟睇清, 誤上賊船絕對有機會!)

Ruth Tam 說...

Agree that a kind heart is most important.

新鮮人 說...

uncleray,
順眼、人品好又愛自己仲難揾過靚女靚你喎,
人品好嘅死得七七八八了,
不如揾個靚女算吧啦,
哈哈哈~~~

新鮮人 說...

anmary,
你覺得男人一般都喜歡呃女人吧!?

新鮮人 說...

ruth,
可惜心地好啲都好少了!

港男大力 說...

以前都同你一樣,睇樣就覺得好唔好
但有時見到D 女仔,樣係幾靚,但一開口,完全係"想中佢".....
反而有個唔係太靚,甚至你唔會估到佢有男友既女仔...真係好到不得了....
所以..宜家都係諗...靚女有咩用呢....
可能有D 女仔胸大,但心胸窄...

嘿嘿 說...

好像是靓仔的酸葡萄,是吗? 呵呵~
是谁吹皱了一池秋水?哦,是春水!
嘎嘎嘎~~~

匿名 說...

見到靚女心情都靚啲,不過睇靚女我是蜻蜓點水式,怕的是再看就找到缺點,原來是霎眼嬌,愈看愈唔靚,影響埋心情。

靚+好 嘅女仔,極為罕有!
唔靚+好 嘅女仔,手慢無凈!
靚+唔好 嘅女仔,唔會揀窮嘅!
唔靚+唔好 嘅女仔,要嚟做咩呢?

自從新鮮嫂由英國回來新鮮兄少了出文確實事實,我們要等耐些才見到新文嘞。

請代向新鮮嫂新鮮媽新鮮仔問個好!

Space Orz thanks

梁巔巔 說...

剩係靚唔掂嘅! 我寧願要個冇咁靚但有內涵.

港男大力 說...

梁巔巔:
非常同意!!!咁靚黎吧鬼!!囉黎煩
同埋會俾街上面既人啤...

Ivy 說...

沒錯,心靚最重要,除此之外,把口都要靚...
就像李嘉欣,許多男士心目中的女神,自從我聽
過她和劉鑾雄的電話對話之後,我個人覺得她的靚已經"眨值"了。

新鮮人 說...

港男大力.
又靚又有內涵就最好啦,
不過對方都會咁諗喎,
所以好難找到又好又啱自己的了!

新鮮人 說...

嘿嘿.
又不是十八廿二,
没有這種想法了,
況且我自己樣唔差,
從來唔會咁諗嘅!

新鮮人 說...

space,
你的分析過於理論化了,
就如我文中所說「靚」係主觀的,
你心中的靚可能通街都是,
未必難揾,
不過無論如何,
要take action先,
唔係點知難唔難呢?

ps:
你的偵探病又發作了,
不要自己亂估就當係真,
事實並非你亂講就當真,
而且會講別人以為你好很清楚我的事,
從而產生誤會,
請你不要再作無謂的猜想!

新鮮人 說...

巔兄.
有有得揀你要唔會揀個靚又有內涵呢?
哈哈~~~

新鮮人 說...

港男大力.
靚都好呀,
乜無用呀? =p
唔通對住唔靚嘅好咩?
當然有埋內涵仲好啦!

新鮮人 說...

ivy,
我都有聽聞你講的傳說,
你是親自聽到那段對話嗎??

港男大力 說...

個段對話...都流行過一排...都好難相信係假...因為太似啦..

又唔係去到對住都唔想個種既....
平凡簡單既就已經好足夠....

匿名 說...

呵!呵!呵! 新鮮兄 不是我瞎說的,是你自己講的。
》》名草有主,不會找什麼了!


Space

匿名 說...

另外 新鮮兄
》》就如我文中所說「靚」係主觀的,你心中的靚可能通街都是。

如兄臺有細讀我的短文,我指的“靚”是“耐看”的美,而不是“霎眼嬌”。

『耐看』是需要經過長時期觀察,除了樣子耐看,也需要有好心腸、有內涵、有氣質,一個祇有美麗外表的美女,而沒有好心腸,沒有內涵,遲早令人見到她的醜惡。反之,一位縱沒有美麗外表的平凡女子,祇要有好心腸,有內涵,她的氣質就會散發出來,成為『耐看』的美女。

以上祇是我愚見,多謝你給我機會發表。


Space

新鮮人 說...

港男大力,
順眼平凡是好,
但人人品味唔同了!

新鮮人 說...

space,
唔係我無細看你寫乜,
只是我們的思路完全唔同,
無辦法溝通到啫!

Hyacinthus 說...

男女大不同,各自看的對眼也有差異,誰是誰非早己是無完無了的話題,再談也祗是會落得口乾又不歡而散,倒不如如ruth姐姐所言- a kind heart is most important. 你怎對人,人也怎對待你,這道理不一定局限於談情說愛找對象上,也合待人處事, 共勉之 =)

匿名 說...

新鮮兄多謝回應。你說:
》》我們的思路完全唔同,無辦法溝通到啫!
plus 之前 又說:
》》要 take action 先,唔係點知難唔難呢?

所謂 take action,首先第一個 action 就要觀察,observe 比較真實的一面,在觀察期都未合格,當然無需要進一步的 action 喇。否則急進冒進,祇見到虛假的的一面,到後期才發覺,便後悔莫及。也可能因為不忿,浪費了時間、感情、金錢,茫存佻幸心態,未能果斷斬斷,結果終身抱坎。

所以我們不存在思路不同,而產生無法溝通,這個機構性斷層。

以上祇是我的愚見,多謝你給我機會發表。

Space

另外現在有部電影 偽能叛變 Surrogates 上映。

故事:在未來世界,人類的生活逹至前所未有的進步階段。生活上,他們完全依賴智能替身(Surrogate)系統為自己辦事。大家只要安坐家中,遙距控制,行使這些外形美觀的人偶,就能輕易地完成各項高危任務。

*******************************************


我好有興趣去睇下,有個機械人替身不會傷身。

新鮮人 說...

風子,

次次都俾你見到?
定係你見到才留言呢?

新鮮人 說...

space,
咁你慢慢係外邊observe吧!
係咁啦!

嘿嘿 說...

哈哈哈~~~
这都是纸上谈女!
心动不如赶快行动!

新鮮人 說...

嘿嘿,
有些人喜歡做"學術硏究"先,
做完一大輪又再反覆論正,
結果係話唔去試最好,
因為成功嘅機會少過失敗喎!

Ivy 說...

那段對話我聽過,是好久前網友email給我的,
如港男大力說的,很真實...

Haricot 微豆 說...

如果今日在亍上遇見中國古代「四大美人」,我們這些受中西电影电視媒体影響的現代人会覺得她們美麗嗎? 而我們对其它有色人種的佳麗俊男又会怎樣想呢? 或許「美」「醜」定義是我們文化主覌的副產品。

Hyacinthus 說...

哈哈,我係因為個水蜜桃先至x左隻腳入這篇文,無意架 ...
btw,我祗是in general咁講,並沒刻意指那件或這篇什麼什麼,個topic本身也說得很爛,卻也永遠有market,哈哈哈 ...

新鮮人 說...

微豆,
對,
除了文化主觀,
還有個人口味,
所以很難有準則!

新鮮人 說...

風子,
無錯,
這個題目很多人講過,
但大家永遠有興趣壐講,
因為唔同時候有唔同嘅感受嘛!
其實有什麼題目無人講呢?
如果次次要全新嘅,
咁就無人寫東西了!

新鮮人 說...

ivy,
其實似嘅"內容"都聽過不少,
雖然不能確實,
但要我相信她是一個純情有教養的人是苂可能的!

anmary 說...

唔... 我又從來未諗過喎... 但你一講, 我又會諗: 我又真係好似係咁諗喎...

唉, 呃女人唔緊要, 但最好就呃得夠聰明, 呢世都唔好俾人識穿啦...

新鮮人 說...

anmary,
呃人好辛苦,
呃女人仲辛苦,
因為女人多數好好記性,
做人都係唔好呃人,
唔係第日錯口說穿了就麻煩,
成日要一個大話掩一個大話,
我無記性,實會出事,
倒不如不要呃人囉! =p

Dozy 說...

我都覺呃人太辛苦,不如努力賺錢,真金白銀,有錢自然有靚女...

新鮮人 說...

dozy,
錢買個肉體,
但買唔到真愛喎!