2009年10月3日

八仙餅家 - 雙黃白蓮蓉月餅


上次還欠大家一個雙黃白蓮蓉的報告,
襯今天是中秋節寫出來,
不然就要留待下年了。

很喜歡八仙餅家的雙黃白蓮蓉月餅,
它比雙黃黃蓮蓉更香一點,
蓮蓉和蛋黃都甘香可口,
但不會特別油膩。
有些人喜歡吃"流油"的蛋黃,
但我就略厭太膩了,
八仙的蛋黃就剛剛好,
蛋黃有點黃油但食時又不會流到滿口都是,
是我喜愛的感覺。
如果怕吃一盒太多,
也可以逐個購買,
多少隨意。

包裝方面,
是傳統的"豪華鐵盒裝",
表面的是"老土兼偏色"的八仙献桃,
雖然感覺有點過時,
但卻給人懷舊的印象,
十分切合傳統餅家的形象,
加上她的餅食質數相當不俗,
是一間值得大家繼續支持的老餅店。

12 則留言:

詭異的木頭狗 說...

我鍾意個盒多D, 個feel好懷舊,以家好難搵啦.
happy mid-autumn festival~

新鮮人 說...

木頭狗,
係呀,
你買咗未呀?
奇華有出懷舊紙盒喎,
你見到嗎?

Ebenezer 說...

又係深水埗土產美味,正!

港男大力 說...

70年姐.. ^_^
大家中秋節快樂啊~

新鮮人 說...

ebenezer,
上次吃了半個,
覺得好味,
所以昨天臨急買了一盒啊! =p

新鮮人 說...

港男大力,
你賣廣告喎!
哈哈哈~~~ ^-^
中秋快樂!

the inner space 說...

鐵罐月餅盒讓我記起兒時用來載我的利是錢儲蓄放在床下底。

新鮮人 說...

space,
很有趣的回憶,
可以的話襯中秋還未過,
寫出來大家分享一吓好嗎?

yuen luk luk 說...

終於都試咗??! 我上星期想走去買蛋皇酥,皮蛋酥,但點知全部只得月餅, 有D失望, 不過老媽想試他們的"五仁月餅", 原來好好味, 老媽說現在好難買倒呢D咁舊式嘅餅.

新鮮人 說...

YUEN,
五仁我麻麻哋,
所以我見到都無買,
他們的蛋皇酥和皮蛋酥都好好食,
聽講芝麻餅和合桃酥都好正,
你有無試過呀?

yuen luk luk 說...

合桃酥我覺得麻麻, 下次會買埋芝麻餅試.

新鮮人 說...

YUEN,
你試過合桃酥呀?
我未試過,
不過好多人話好食,
下次去都會買一兩塊試吓,
唔試唔甘心嘛,
芝麻餅就更加了!