2009年10月6日

男女無別?


從前覺得女生一定愛整潔的,
長大後才發覺這不是事實的全部,
男生糟在表面,
女生則亂在家中。

不修篇幅的男生隨處可見,
但女生卻喜歡讓人看見自己美好的一面,
很少在街上看到一個不修篇幅的女生,
回到家裏可能又是另一番光景,
要亂的可以和男生不枉多樣,
穿過的胸罩、底褲舖滿梳化、枱椅,
吃剩的杯麵、食具變成餐桌上的點綴,
床舖、枕頭亂七八糟的堆在床邊,
地上"企直"了一條昨天穿過的牛仔褲,
睡眼惺忪起來兩腳一穿又可以出街,
没有什麼更方便了。

洗手間的水龍頭還是滴着水,
抽水馬桶的水力不夠,
每次沖完總漏下一點"遺跡",
粗重工夫不是女兒家專長,
自己不曉得弄又懶找人整,
問題就是這樣繼續着。
回到梳妝枱上,
眉筆、唇膏、花裝棉亂作一團,
美麗面旦背後是讓人頭痛的殘局。
人們時常掛在口邊的是"臭男人",
但為何没有形容詞用在女生上呢?
是否女生再亂再糟都不會給人家看到嗎?

但是,
我要說一句公道話,
不是所有女生都是如此,
正如也有整齊清潔的男生一樣,
不可以一概而論!

26 則留言:

港男大力 說...

呢d 咪女人既, 「金玉其外,敗絮其中」囉!
係人地面前係淑女, 返到屋企係瘋女...
干物女都睇過掛 hahaha...

新鮮人 說...

港男大力,
"干物女"這日式名詞不熟,
大概估到是什麼啦! =p

悟樂 說...

做乜突然咁有感覺呀???

新鮮人 說...

悟樂,
突然感覺?!
你想到那裏去呢?

Ebenezer 說...

唔會你屋企就有一個嘛?

悟樂 說...

Ebenezer,

我就係想講依一樣o野~~~

新鮮人 說...

ebenezer,悟樂,
如果係嘅話,
我會一腳伸佢上天台!

嘿嘿 說...

你是不是处女?
有洁癖的是处女座!

哈哈哈~~~~~~

新鮮人 說...

嘿嘿,
我不是處女,
我是處男,
廿年前囉!
哈哈哈~~~~~~

DeepC 說...

你己學會蔡瀾那一招, 在結尾註明凡事有例外. ha

uncleray 說...

哈! 我沒上過多少女生的家,不及新鮮兄清楚了 :)

新鮮人 說...

deepc,
給你踢穿了,
哈哈哈~~~~~

新鮮人 說...

uncleray,
我都不是很多經驗,
只是道聽途說而已! =p

YYYY ancie`,,, 說...

我是女生...而我就其中一個家亂七八糟的一員~~哈! (但我不認為男生家中就整整齊齊呢= =!

新鮮人 說...

YYYY ancie`,
歡迎來訪!
係架,
男女都可以亂糟架,
你有看我上一篇"超級污糟臭男人"嗎?
哈哈哈哈~~~~~~

港男大力 說...

以前有個中學同學,成日都見到佢呀妹,都係普通女仔, 唔會太"lair fair"
但上佢屋企, 永遠度門都關住
有一次,我去小解,佢咁啱出黎...一望....對呢個"朋友妹"完全變哂感覺....
可惜..可惜...

新鮮人 說...

港男大力,
如果唔係咁,
你當時可能會追佢吧?

港男大力 說...

今日學多一句,"我只係對佢有好感"
唔會追啦, 但真係估唔到...
佢係第一個令到我對女仔失望既人..

新鮮人 說...

港男大力,
感情由好感開始,
世事難料,
不過俾你見到佢間房咁亂,
証明你哋無緣!

港男大力 說...

無錯
所以宜家見到佢得啖笑 :D

伊麵丹 說...

我係個由外到內都咁不修邊幅的人:)

新鮮人 說...

伊麵丹,
咁你好自為知,
點溝到女呀?

伊麵丹 說...

嗚......
好傷心

新鮮人 說...

伊麵丹,
你咁後生,
改變自己囉,
有心事成!

anmary 說...

hahahaha!!!! 其實都係, 男的女的都有不整潔的人~ 我跟我細佬是人版, 我細佬好整齊, 樣樣嘢執到一絲不荀, 但你睇真啲就見到佢無抹塵, 地上還有很多頭髮. 而我就好乾淨, 少少灰塵頭髮都會令我皺眉, 但我的家總有少少凌亂, 尤其是工作忙碌的時候, 回到家就已經攰到想死... 一個人住, 過到自己就算=p 不過我星期日如果不出門, 都會打掃一次, 有朋友嚟玩, 都會打掃, 而且之後仲有排執, 所以最近好攰, 都無咩招呼朋友了^^"

新鮮人 說...

ANMARY,
我以前都好求其,
但現在清潔了一點,
自己住的地方,
整不好週身唔舒服嘛!