2009年10月12日

男人三十、四十!



差不多每個"熟男"都有自己的煩惱,
我指的"熟男"是年過三十的男人,
男人到某個年紀就很容易滿腦子事情,
事業、愛情、家庭等等一大蘿麻煩事要去想。

雖然說男女平等,
女人可以撐起半邊天,
但男人要背負家庭的思想是牢不可改的,
那個男人可以接受自己是"軟飯王"的稱號?
年過三十打份"牛工",
年青時對理想的激情已經被現實消磨殆盡,
我們只敢走一條穩當的大道,
因為背後還有一大堆問題跟着來。
有情侶的會想要不要結婚呢?
做男人嘅有能力養起成頭家嗎?
自己的另一半能否和家人合得來嗎?
將來和家人住還是搬出來住呢?
要不要買樓呢?
要不要孩子呢?
要多少錢才能夠支撐下去呢?
一切一切都是千絲萬縷,
還要不單是兩個人的事,
而是兩個家族男女老幼、姨媽姑姐都可能會加把咀的事情,
這真是有夠一個"熟男"抓破頭皮了。

除了要面對自身的問題外,
"熟男"又要面對不少外來的"挑戰",
尤其是那些"聚舊飯局",
飯局前晚對着鏡子細看,
發覺髮線好像向上移了不少,
再低頭看看鼓脹的肚皮,
往日那條廿八吋的腰肢去了那裏呢?
這些也是小問題,
只要用衣著遮遮掩掩就可以蒙混過關了,
最討厭倒是遇到四處派發印了"CEO"等高級名涵咭片的人,
又或者是那些開口埋口說在樓市、股市賺了幾個億的市儈佬,
他們最喜歡問別人在那裏發財,
我總喜歡說在馬會投注站,
反正大家都是風花說月亂吹一通,
大家都不是交心的朋友,
犯不着和他們說正經話。

昨晩去了飲友人的滿月酒,
看見他不是很開心,
家庭、愛情、事業都不順利,
酒後半醉吐真言,
三十過外的男人每每感到渾身壓力,
做朋友嘅除了做做領聽者外,
着實幫不到多少,
令人有點擔心,
"熟男"都唔易做!

27 則留言:

Walter 說...

唉...!!!

新鮮人 說...

walter,
加油頂住! =)

anmary 說...

到估到你係因為你個朋友而有感而發架喇... 其實無論男女, 過咗30都一身擔子, 都一樣有以上嘅各樣煩惱...

不過又好好地我同舊同學聚舊又無遇到啲咁嘅人喎~ 託賴託賴~

新鮮人 說...

anmary,
男同女所煩的東西不同,
男人在金錢上的擔子比較重,
因為中國人傳統都是男人擔起頭家,
就算公一份婆一份都好,
男人嘅係心理上壓力比較大,
同埋男人自尊心大啲啊!

詭異的木頭狗 說...

人大了就有煩惱,不論男女,
兩袖清風談何容易

新鮮人 說...

本頭狗,
兩袖清風唔難,
不過會餓親囉!

the inner space 說...

人到中年百事哀!

新鮮人 說...

space,
咁又無咁哀,
有喜有悲啦!

DeepC 說...

這篇看來是百感交集篇.
能面對問題, 是能者的表現,
不過過程不一定好受,
但每過一個階段就"升呢" ^^

匿名 說...

Hey, Mr Fresh, 30 is the new 20!


exile

anmary 說...

唉.... 新鮮兄... 身為屋企嘅長女, 個擔子同你男人係一樣架咋... 自小我父母已經離婚, 佢哋都退晒休, 我一份糧養3個人3頭住家架... 好在我細佬幫唔到手時都無話要我顧埋佢嗰份, 唔係真係死得...

我父母從來都唔擔心我嫁唔出, 嫁得唔好, 最怕我嫁咗之後話唔做, 佢哋就大鑊囉! 所以佢哋某程度上係幾欣賞有個自食其力又無諗過靠男人嘅女, 因為我無諗住靠男人, 佢哋先有得靠我嘛...

嘿嘿 說...

家家有本难念的经,
男生财经女生月经。

港男大力 說...

年過三十既煩惱....
細佬未到,但都大概睇得出新鮮兄既辛苦

加油呀!! +.+

新鮮人 說...

exile,
哈哈哈~~~
謝謝你! =)

新鮮人 說...

anmary,
家家有本難諗的經,
都係時候"訓練"吓你細佬了,
要佢幫少少手都好吖,
你遲早都要嫁人,
到時自己頭家開支又大,
唔可能你一個頂哂喎!

新鮮人 說...

嘿嘿,
這些是生埋上的辛苦,
女人都有經濟上的壓力架!

新鮮人 說...

港男大力,
努力揾錢,
到時就輕鬆點了! =)

新鮮人 說...

deepc,
人到"中年"就是如此,
在壓力下會有點"疲憊",
需要休息吓,
或者朋友打打氣!
謝謝! =)

anmary 說...

我最近都開始俾返啲責任佢, 最起碼, 一家人出街食飯我唔會再俾晒, 要佢夾返一半, 有時亦會同佢講, 雖然我係屋企入面搵得最多嗰個, 但其實係最無錢洗嗰個,如果將來我結婚生仔, 你點都要頂佢哋是但一個!

上次我阿媽先同佢男友講: 唔通你有事阿女唔睇你咩?

我聽到嗰吓真係眼都突埋... 我話: 阿媽, 你哋當我提款機要錢就搵我我唔介意(某程度上唔係太大筆錢佢哋問到我都會俾嘅... 俾完自己捱一個星期公仔麵係自己事...), 但我真係唔係開銀行. 佢自己都有仔女, 係都佢啲仔女睇佢啦, 關我咩事?

有時都覺得係我自己問題, 一出嚟做嘢就摃晒啲責任上身,攪到佢哋個個有咩都唔會自自己諗點解決, 第一時間諗到嘅係打俾我.

不過近年已經好咗, 反而我30歲前唔係咁識諗, 30歲後開始真係為自己打算, 所以呢兩年都訓練緊我父母我係俾咁多就咁多, 我唔識印銀紙, 唔可能再無端端嘔啲錢出嚟.

有一句說話你我一講, 佢兩老即刻唔敢再多多要求, 就係: 你老咗有我錫有我養, 但我老咗邊個養我呢?

不過唔好見我咁講以為我哋關係唔好, 我好錫佢哋, 佢哋都錫我架, 我哋感情好好, 但有時佢哋真係完全唔覺得我都會有壓力嘅壓力真係好重...

新鮮人 說...

anmary,
你說得對,
不可以太過寵佢哋,
父母又好,細佬都好,
每個人都有自己的責任,
亦要亙相體諒,
無可能你一個頂哂,
照顧家人不一定要用錢來衡量,
用時間亦可!
咁樣才可以攞到平衡,
否則衰啲講句,
自己老咗點算!

anmary 說...

係呀, 30歲前無諗過"自己老咗點算!?"呢個問題, 30歲後就真係好大感受, 覺得真係要為自己打算, 做咗十年嘢, 連積蓄都無, 個人好無安全感... 而且最大問題係, 我唔可以唔掂, 我唔掂佢哋都唔掂, 所以我起碼要保障自己日後嘅生活, 先可以令佢兩老無憂, 其實係因為要供基金, 就無咗額外嘅錢俾佢哋啦, 只可以每個月俾返足夠生活費, 但間唔時佢哋話要買呢樣嗰樣, 你都要買架... 唉...

但而家我已經硬心腸咗好多, 總之我話咁多就咁多, 不過佢哋到而家都唔係好慣囉...

我唔係同佢哋一齊住, 又成日飛, 所以每個月都只係定期分別同佢哋兩個食一, 兩餐飯同埋大時大節一定會同佢哋過咁囉...

以前過節只會陪阿媽, 但而家都會要佢接受我哋都會想陪阿爸, 但又想陪佢, 所以今年開始佢兩老都開始接受同枱食飯, 真係生性咗好多囉...

新鮮人 說...

anmary,
那是一個好開始呀!
下一個目標就是你細佬了,
佢可能認為你太叻,
屋企嘅嘢可以靠哂你,
自己就濶佬懶理,
係時候要佢做返啲嘢了!
哈哈哈~~~
俾你細佬知道有人咁同你講,
實嬲死! =p

Ivy 說...

真是"家家有本難唸的經"...

新鮮人 說...

ivy,
大家加油吧! =)

梁巔巔 說...

只驚三樣唧!

i. 禿頭~ 我冇.

ii. 性能力衰退~ 我又冇.

iii. 疾病叢生.....

新鮮人 說...

巔兄,
唔洗驚,
人人都有機會的,
只是遲早問題,
好好保養就可以減少發生的機會啦,
至少可以延遲吖! =p

anmary 說...

佢把口成日同我講架, 家姐, 將來我一定會好好照顧佢哋同埋你, 等你唔駛再捱(當年我一畢業就出嚟做嘢唔繼續升學係因為打算供佢讀大學), 但可惜佢到而家都係得個講字呢... 我細佬細我好幾年, 而家都仲係廿幾歲, 我都唔期望佢而家幫到啲咩, 希望佢將來真係會生生性性啦, 咁我就安落囉...