2009年10月13日

為何?

有人想過為何我的blog文是一行一句呢?
有人想過為何我會加入一些同內文無直接關係的圖片呢?
有人想過為何我改來改個底色都係白色為主呢?
有人想過為何我要加入背景音樂嗎?
定亦或以上對來訪的你根本毫不重要?
又或者大家什麼都没有留意呢?

不過我有時會想,
如果是用RSS看的,
什麼背景,什麼顏色都看不到,
花時間搞咁多都無乜用,
那真夠人洩氣!

20 則留言:

悟樂 說...

打blog 有大部份是為了自己的.
要別人明白.
自要自己完全明白.
好難的.

大家一齊努力啦~~~

DeepC 說...

我唔會理RSS, 那些只是cdrom.
Blog是自己的地盤, 是朋友交流地方, rss只是副品, 有輕重之分. 自己地方當然要執靚D啦~ ^^

詭異的木頭狗 說...

白色幾好呀,夠簡潔
歌就緊係要有啦,background music可以襯托個mood嘛
點解一句一行,就是唔駛成段一舊舊,等blog友睇得舒服D

以上純粹是木頭狗的見解,並不代表新鮮人的看法,如有雷同,實屬巧合 :)

港男大力 說...

你見我個BLOG都係一行行,咁樣大家咪易睇D~~

你POST D圖都幾GOOD丫,同你想講既都好MATCH, 我好欣賞WO

睇BLOG梗係開返個網黎睇先GOOD啦~~

梁巔巔 說...

一行行, 易寫 oD! ^~

Haricot 微豆 說...

>> ... 如果是用RSS看的,什麼背景,什麼顏色都看不到,花時間搞咁多都無乜用

I enjoy your blog a lot --> nice songs, photos, easy reading, interesting topics, thought-provoking stuff, fun, ...

I read the real thing, not thru RSS, no way :)

嘿嘿 說...

讲的人不是你的知己。
其实你的博客不错嘛!
只是名字一直教人想到新橙汁罢了。

哈哈哈~~~~~

新鮮人 說...

悟樂,
我唔係咁嘅意思,
我希望我"設計"的"模式"可以發揮到效用,
別人不知不覺中接受了,
那是最好的!

新鮮人 說...

deepc,
其實用什麼方法看都無所謂,
如果可以親自入來就更好啦!
靚的看法人人不同,
但願讓人讓自己舒服就好了!

新鮮人 說...

木頭狗,
你很明白我的看法啊!
background music不是人人喜歡,
不過我盡量放些柔和啲嘅,
唔喜歡都無計了!

新鮮人 說...

港男大力,
係呀,
人有惰性,
一段一句讓人易睇啲。
你過獎了,
多謝你捧場! =)

新鮮人 說...

巔兄,
係易寫啲喎!

新鮮人 說...

微豆,
微豆兄是個認真的人,
得到你的誇讚很開心,
不過我寫的東西没有你講得咁好,
你過獎了,
不過很多謝咁耐以來都捧場! orz

新鮮人 說...

嘿嘿,
橙汁?
哈哈哈~~~~
又係咁,
不過新鮮係是內容喎! =p

港男大力 說...

咁真係睇得舒服既, 所以細佬一向打字都係一行行(當然唔係msn個d, 一句一個message...)

anmary 說...

唔會特別諗點解架喎, 因為呢啲係個人喜好嚟嘛! 就好似你去唔同朋友嘅屋企有唔同裝修, 你鍾意就得啦, 唔駛我鍾意架, 又唔係同我住XD

至於一行一句, 我覺得係寫作風格. 我曾經特登改變風格, 不過又好似寫唔慣, 都係嗰句, 你又唔係寫稿佬, 點寫, 自己鍾意就得啦^^

新鮮人 說...

港男大力,
同意呀! =)

新鮮人 說...

anmary,
都希望大家來看會舒服啲,
唔想曲高和寡嘛!

uncleray 說...

我是有奇怪你為何發文是一行行的。還以為是你的個人風格!

新鮮人 說...

uncleray,
看時無咁易疲倦,
也可以算是個人別格!