2009年10月16日

西瓜核是什麼?


小孩:「黑色一粒粒啲係乜黎架?」
父親:「西瓜核囉!你無見過咩?」
小孩:「以前食西瓜都無嘅?」
父親:「因為啲人懶吐核,所以基因改造佢囉!」
小孩:「幾好呀! 吐核很麻煩架。」
父親:「食魚要吐魚骨咪仲麻煩。」
小孩:「係呀!所以媽咪幫我揀哂啲骨出黎先俾我食囉!」
父親:「你十歲囉喎,媽咪唔得閒點算呀?」
小孩:「咪唔食魚囉,食魚好辛苦!最好所有食物都係啖啖肉啦!」

如今這一代就是這樣長大的,
要快、要方便,
最好不用自己動手,
有時候,
惡果是大人自己造成的!

24 則留言:

Ivy 說...

沒錯啦,我姨甥就是好例子,
大懶人一個,都是婆婆太寵他。

悟樂 說...

係!

乜都唔駛做.
結果大個乜都唔識做!!!

依家重有人同我講佢係唔識洗碗的.

匿名 說...

有核提子都清甜爽口啲架!


The inner space

港男大力 說...

(首先要強調唔係哂命)
細佬都識唔少所謂既大學生, 學士,碩士, 博士, 乜都有,同細佬差唔多年紀
但, 可以做個統計, 當50個呢類人中, 有
接近30-40個, 連煮飯, 做下粗重野都唔識
係,讀書,學識係緊要..但...

唉...自問無能力無耐性無錢去進修,讀返個PhD(除非飲奶粉)
但起碼識親力親為, 唔會擺個少爺款...

所以..莫講話小朋友...2x歲都一樣...

新鮮人 說...

ivy,
養不教父母之過,
不識教任由家人寵壞,
為苦嘅係孩子的將來!

新鮮人 說...

悟樂,
唔係唔識洗,
係唔想洗啫!

新鮮人 說...

space,
有核提子爽啲咩?
無留意喎,
不過無基因改造過就係真!
食太多基因食物唔多好!

新鮮人 說...

港男大力,
我指的"如今的一代",
就正正是指"他們"了!

uncleray 說...

聽過訪問藝人吳鎮宇教仔,好好笑,不過不知真假。

他說見到孩子拿熱瓶時不會制止對方,由得他"撞版"。因為錯過了後,孩子以後便會小心。

新鮮人 說...

uncleray,
没有什麼好笑吖,
這樣教法很好,
只要不會造成重大的傷害,
由小孩子去撞壁摸索是最好的,
因為他們會記得好清楚!

richmapoor ma 說...

如果有人幫, 誰會拒絕呢?

嘿嘿 說...

不替他们去籽若吃下了肚,
妈妈怕他头上长西瓜;
帮忙全做好给孩子,
孩子却长成懒西瓜。

;P

新鮮人 說...

richmapoorma,
這就是父母如何教育下一代的問題精結所在,
如此下去,
子女必定出現問題!

新鮮人 說...

嘿嘿,
西瓜生上頭?
咁咪好囉,
以後唔洗買西瓜都有得吃了!
哈哈哈~~~~~

Haricot 微豆 說...

在溫室內長大的嬌花,總不及在野外的粗壯。

Ebenezer 說...

這一世代都是要求:平靚快正....

梁巔巔 說...

我成日都話, 下一代越嚟越冇抗體, 冇用~

Ruth Tam 說...

Exactly, it's the problem of the adults.

Hyacinthus 說...

我覺得個父親本身對話都有d問題,似路人甲多過似是一位爸爸的對答,如果我是父親的話,第一句早就不會這樣回啦...

小孩:「黑色一粒粒啲係乜黎架?」
父親:「這是西瓜的核,亦即是西瓜的種子」
小孩:「以前食西瓜都無嘅?」
父親:「西瓜本身係有核的,因為的科技日新月異,農民採取不同的手法種植,所以有唔同的品種面世,迎合不同人的口味,你去吉吉島看見的正方圓西瓜,或是無核西瓜,都是一好例子,而紅心黑子的是最傳統的了」
..............

新鮮人 說...

微豆,
全中,
可惜父母明白這道理,
卻未能用之教導子女!

新鮮人 說...

ebenezer,
但卻遺忘了"過程",
尤其是艱苦鍛練的過程!

新鮮人 說...

巔兄,
這個問題就是父母太寵愛子女所致!

新鮮人 說...

ruth,
我和你的想法一樣!

新鮮人 說...

風子,
你將來一定是個好媽媽,
能夠如此詳細解釋,
不過唔知啲小朋友有無心機聽了!