2009年10月27日

芝麻小事!


單看圖片,
大家知道是什麼嗎?
是白芝麻,
白芝麻要先用白鑊炒香才好味,
加到食物上面可以增加香味,
是我喜歡的感覺!

不要少看它是芝麻小事,
它可有畫龍點睛的功能,
例如冷盆的雞絲拼粉皮,
灑點炒香了的芝麻能增加食物的滋味。
芝麻又可以製成美味的甜品,
例如芝麻卷、芝麻糊等等,
而且芝麻有補中益氣、潤滑腸胃,
長期食用有抗衰老作用。

芝麻雖小,
卻能讓食物更添色彩‧
人與人的關係有時尤如進食一樣,
吃多了會變成得枯燥無味,
適當的加點新鮮趣味,
可以讓相亙的關係更甜蜜有趣,
花點小心思能讓大家開心一點,
何樂而不為呢!

12 則留言:

匿名 說...

A smiling face, 好有創意噃!
張相你影架?藍色底背景是甚麼質料呢?


Space

嘿嘿 說...

哈哈~
是比鸡毛蒜皮还要小!

说到功力又不同了,
叫他三声开门,
宝藏就在眼前!

芝麻还对眼睛有补呢!
尤其是能滋润老年干眼症。

uncleray 說...

我就是一個直腸直肚的人,要用腦筋花心思逗人開心可不是我的強項了。

DeepC 說...

你喜歡綠豆嗎? ^^

新鮮人 說...

Space,
對,
有"水印"的就是我影的!

黑色的是鑊,
炒芝麻嘛!

新鮮人 說...

嘿嘿,
"老年乾眼症"有效嗎?
你對食療很有認識啊!

新鮮人 說...

uncleray,
心直口快是君子,
但溝通是相亙關係,
讓人家舒服一點,
話題更易打開,
矛盾也比較少了!

新鮮人 說...

deepc,
喜歡架,
芝麻加綠豆很配,
是整甜品的好材料,
哈哈哈~~~ =)

xiao zhu 說...

新鮮,你炒芝麻要黎做乜呀?

新鮮人 說...

小豬,
我整西芹、蟹柳冷盆,
炒完灑點在上面香好多!

港男大力 說...

所以唔好睇少d 伴碟, 同調味料
無佢地,一味餸隨時變垃圾~~

所以身邊既事,可能我地會忽略好多野
但,眼見既, 甚至背後既,其實都好重要~~

新鮮人 說...

港男大力,
同"見微知注"有異曲同功的意思!