2009年10月30日

尋找記憶的鎖匙!


在家裏的"深處"找到的,
機身如新就像昨天才買的,
若然不是和它"偶遇",
差點忘記曾經和它一起過了些日子。
如今除了當值醫生和買賣股票的外,
還有誰人會把它放在身邊呢?
看着它努力的回想從前的,
但記憶好像被封閉了一樣,
就連它的號碼也記不起了,
是否需要一把記憶鎖匙呢?

18 則留言:

匿名 說...

我慢幾拍嘅,沒曾有用過Call機,一用就已是用普及化的手機了!


Space

Mugen C 說...

除了當值醫生和買賣股票,仲有我呢DIT佬! ;)

MC~

悟樂 說...

我o個部都重用得的.
開o左之後都會收到尐交通消息... 新聞... 六合彩的~~~~

(依尐都係依家部電話冇的功能來的)

新鮮人 說...

space,
你真係好慢吓喎! =___=!

新鮮人 說...

mc,
係喎,
差點忘記了你們添! =p

新鮮人 說...

悟樂,
你而家仲有用?
你的隨身電腦可以上網,
不是什麼都可以找到囉!

悟樂 說...

我講係重用得,
冇話重用緊~~~

幾年前有車的時候真係放返O係個車頭度的~~~~

Ruth Tam 說...

Yea, that was a long time ago.

新鮮人 說...

悟樂,
我嗰個應該都仲是用得喎!
不過都唔知點上台呢?
哈哈哈~~~~

新鮮人 說...

ruth,
時間過得很快! ^-^

詭異的木頭狗 說...

我只會諗起黎明一系列的經典廣告歌

新鮮人 說...

木頭狗,
你唔講起,
我都記唔起了!

DeepC 說...

BB機, 我用其士的!
之後和記出平價 CDMA, 那就加幾十蚊轉用手電, 過台和記. :)

港男大力 說...

以前都係打去催呀媽呀爸返屋企食飯
"喂,請問貴姓搵機主,有咩請講低"
"12345677覆機"
"XX係YY:ZZ搵你,佢話..."

新鮮人 說...

deepc,
我都有用過cdma,
不過自己大懞,
一連唔見咗兩部,
真係失禮到暈! =p

新鮮人 說...

港男大力,
哈哈哈~~~
好耐無聽過落call了!

梁巔巔 說...

我第一部 call 機, 係1992年出嘅星光. 把聲好似雞仔叫~

新鮮人 說...

巔兄,
我同你差不時候,
不過一路都係用和記!