2009年11月28日

我看師奶劇!


這兩天是宮心計的大結局,
筆者很喜歡這套電視劇,
尤其是女角們的頭飾、服裝,
真係華麗非常,
當中尤以郭太后的扮相最搶眼,
她那個"高嵩入雲"的髮型,
還有閃閃生光的寶石頭飾,
加上那雙霸氣十足的眼光,
令人心裏為之震懾,
可惜郭太后早死,
否則後來必有一番惡鬥。
不過最吸引的還是一大班女人各懷鬼胎,
為求上位亙相施展陰毒數,
其實筆者覺得最好能夠再狠毒些,
例如楊怡可以學武則天咁,
生個女出黎然後扼死佢嫁禍俾李詩韻,
等佢被陳豪打入冷宮等死,
咁樣就更精彩刺激啦。
但係無論如何都會繼續追看,
懶得理別人說筆者師奶品味,
更不要說什麼反智唔反智,
筆者就是喜歡看,
師奶劇萬歲萬萬歲!!

16 則留言:

梁巔巔 說...

正死師奶!

不過, 唔知點解, 有時呢啲劇又好鬼死引死人! 好似還珠格格咁, 迷到我呢~

新鮮人 說...

巔兄,
係架,
啲師奶都唔知好睇,
人家有人家鬧,
我一樣照睇!

還珠格格?
我仲未睇過喎,
只是看過一兩集喳!

Hyacinthus 說...

哈哈,我都有睇bor,今個星期大結局啦 =)

新鮮人 說...

風子,
係呀!
好緊張,
搞到唔睇瞓唔着呀!
哈哈哈~~~

Hyacinthus 說...

重有,我好喜歡太皇太后個角色,係咁多個之中最出的,最壓場的,可惜壞人死得早,唔係都有排煩啦,哈哈哈哈...

如果說此劇使楊怡有機會試演奸角,有機會角逐視后之位云云,我會說此劇跑出的是太皇太后,佢一出場,誰與爭峰?

唔講啦,要去睇電視啦 XD ~

港男大力 說...

以前家姐好鍾意睇還珠
但見到個陣既林心如,晚晚都係度喊....愈黎愈無興趣
宮心計都係呢排先睇,但又覺得佢係最尾幾集先叫緊張D

一齊欣賞最後既結果啦~~~

新鮮人 說...

風子,
太皇太后梗係煞食啦,
佢嗰扮想好正,
個人又有貴氣、同霸氣,
我都好喜歡,
其實上次佢係巾幗臬雄做大奶奶都要搶架,
仲入選最佳女配角添,
今次戲就少啲,
不過貴精不貴多,
一樣做好!

楊怡演奸角係少見,
感覺都幾特別,
不過就有點過火,
夠毒唔夠陰,
做到"棉裏針"陰陰濕濕咁,
唔需要成口大大聲咁叫,
效果會更立體!

新鮮人 說...

港男大力,
還珠我都無乜睇過,
唔知點解唔想睇!

但係宮心計唔同,
集集啲節湊都好快,
哩頭死完嗰頭又開始另一場鬥爭,
真係喊都無時間呀,
唔錯架!

anmary 說...

其實我真係唔覺得係師奶戲啊! 因為裡面好多對白其實都幾深, 無返咁上下都未必聽得明.

我反而成套戲最鍾意馬元贄, 李國麟一向都好戲, 不過今次真係嘆為觀止!

詭異的木頭狗 說...

多謝各位捧場 :)

匿名 說...

我真係冇資格做師奶

新鮮人 說...

anmary,
我一向都覺的李國麟可以再"高"啲,
可惜星運平平,
不過我又唔覺佢今次好特別,
佢啲技一向都唔錯,
但今次我反而覺得有點過火,
奸得太出了,
唔夠陰沈,
可能係劇本問題吧!

新鮮人 說...

木頭狗,
哈哈哈~~~
你生為無記人喎,
下次再努力!

新鮮人 說...

匿名,
做唔到師奶唔緊要,
做"公公婆婆"都可以,
開個玩笑!
哈哈哈~~~

Ebenezer 說...

我都鍾意師奶劇架,咪係"花師奶"囉,好鬼抵死架。

新鮮人 說...

Ebenezer,
花師奶只是睇過少少,
有機會都去睇吓先!

日頭做嘢好攰,
回家看些師奶劇的確可以消除疲勞架! =)