2010年1月13日

吹風飲雪的毅力!


剛從冰天雪地的英國回來時,
最不習慣的是没有室內暖氣和即開即有的暖水,
尤其是回家脫去了外套時,
因為家裏没有暖氣,
所以感覺比英國還要冷,
另外去完洗手間要洗手時,
沖到手上那種冰冷感讓人很不習慣,
很想問為何洗手盆没有暖水水龍頭呢?
不過走到街上時,
看見人人都穿着厚厚的外套倒有點奇怪,
怎麼這樣涼快的天氣要穿那麼多衣服呢?
筆者在風雪交加的英國街頭曾經看見不少年青人穿得很單薄,
反之自己那時卻穿上厚厚的羽絨大衣,
現在回想就明白是習慣問題了,
當大家長期生活在寒冷的地方時,
身體自然就會適應習慣了。
其實很多東西都是這樣,
少少苦楚是可以克服的,
適者生存這道理其實很簡單,
因為只有適應力強的人才可以生存下去!

14 則留言:

gwenzilla 說...

在香港有些住戶用電熱水爐便可以有暖水從水龍頭跑出來啦!

唉呀!我不就是那個被spoil了的香港人嗎?就是受不了香港的冷!!

新鮮人 說...

gwenzilla,
係就係,
但香港人不會長開熱水爐,
也不要每一個水龍頭都有熱水出,
所以没有外國方便嘛!
人習慣了就温暖就唔想再冷啊!

港男大力 說...

WELCOME BACK!!
朝朝早,除左沖涼有熱水...擦牙洗面都凍....
可能叫醒神D......

exile 說...

Do most HK households have hot water heater in the kitchen? I hate to think anyone has to wash dishes with cold water.t

匿名 說...

烈酒能行血,渾身發暖,所以特別多酒鬼,酗酒的特別多。

Space

新鮮人 說...

港男大力,
你咁講又啱喎,
晨早被冷水沖沖,
真係成個人醒哂呀,
想唔精神都唔得啦!
哈哈哈~~~~~

新鮮人 說...

exile,
香港很多厨房都有煤氣爐,
但不是時常開,
為了慳煤氣,
通常只是用來沖熱水涼的,
不過天氣太凍都會用來洗碗的!

新鮮人 說...

space,
你講得對啊,
所以英國特別多酒鬼,
不過北歐仲凍啦,
人哋又唔無英國咁多酒鬼喎,
我覺得文化習慣都有一定影響!

匿名 說...

Scandinavian states have good social welfare enough heating and food. Ex Russian president Boris Yeltsin famous for alcoholic with vodka.


Space

新鮮人 說...

space,
我講北歐三國喎!
朋友去過玩,
話嗰邊啲人好有活力,
唔會成日飲酒,
同英國人啲懶散完全唔同架!

梁巔巔 說...

我農曆年將會陪老婆番哈爾濱, 日日零下廿幾三+度....... 唔知點頂! 但正!!!!!

嘿嘿 說...

冷好过热啦,
冷可以加衣物,
热就得脱!
;)

新鮮人 說...

巔兄,
冰天雪地下有拖住老婆對手直情正啦,
再凍都唔洗怕囉,
甜到漏喎! ^-^

新鮮人 說...

嘿嘿,
初初我都是這樣想,
但係當你處於零下四五度啲室外,
不斷被大風雪打在臉上時,
一樣感覺到好辛苦和難受啊!