2011年3月5日

強姦妓女!

一個妓女會唔會俾人強姦?

這個問題可以分兩個層面睇,
首先是妓女和一般女人一樣有機會遇到色魔,
有機會遇到自然有機會被強姦;
另一面就是妓女出賣肉體為生,
讓陌生的男人在自己身上發洩,
那麼給人強姦了又可以當作多做一單不收錢的買賣嗎?

妓女都是女人,
或許穿著性感一點,
誘來一些咸濕的目光,
更可能俾人走近摸心口,
或者半夜遇到長髮披面嘅色魔,
所以有人會說全都是她自己攞黎,
俾人強姦都是應該的,
這說法實在太強詞奪理,
穿得性感就可以強姦嗎?
那麼著生光鮮不就要給人搶錢嗎?
又或者有人會說妓女一向都是任男人"上"架啦,
俾人強姦一次半次又有什麼關係呢?
這種說法更是可恥,
我們不可以因為受害者是妓女就認為她俾人強都無所謂,
妓女只是一種"職業",
出賣肉體是她的自我選擇,
但強姦卻是一個男人強行把自己的慾望發洩在另一個女人身上,
不是她自願的,
行為具有傷害性和侵犯性,
或者根本是對對方一種侮辱。
妓女也是人,
也有有尊嚴的,
絶不能因為她的職業而認為她被強姦是應該的,
更不可能認為那個強姦犯的行為是"情有可原"的,
強姦了別人就是犯法,
要根據法律作平等的調查和審判,
這才是真正人人公平的原則,
不可以把是非黑白巔倒!

13 則留言:

laulong 說...

都係阿曾生單嘢?

正如啲議員,可唔可以話做咗議員俾人打係可理解嘅?何俊仁俾人打,嗰時啲泛民幾高調呀,依家曾生俾人撞,就話有幾緊要?咁又真係唔通嘅!

至於妓女,在工作時是妓女,不在工作時在街上就是一個普通女性,享有所有女性的權利。就算在工作時,不情願之下被姦,對方也是犯了罪。

嘿嘿 說...

上了不付钱,也算是奸!骗奸?

The inner space 說...

強姦老婆合法妻子一樣告得入!

新鮮人 說...

laulong,
就算在開工時,
妓女忽然唔想做,
個客都唔可以夾硬黎喎,
否則等同強姦架!

新鮮人 說...

嘿嘿,
相金先惠,
保險好多!

新鮮人 說...

space,
當然當然,
老婆都係人,
唔係痰桶尿兜,
有自主權的,
當然唔可以霸王硬上弓啦!

The inner space 說...

你話變一邊“霸王硬上弓“呢? 哈哈哈哈!
還是雙方都是在硬上弓?

嘿嘿 說...

“雙方都是在硬上弓”?

搞基咩?总该一软一硬的嘛!

哈哈哈~~~


Ebenezer 說...

所謂輸打贏要,查實呢個世界,有幾多人肯同你講原則吖?!

新鮮人 說...

space,
唉~
我都唔知,
一堒糊塗!

新鮮人 說...

嘿嘿,
女人都霸王硬上弓架,
不過硬的地方唔同囉!

新鮮人 說...

ebenezer,
這個世界很紛亂,
有些人給人矇混了,
變得失去理智,
原則模糊了,
最緊要是自己還能保持一個清明的心,
不要隨波逐流!

匿名 說...

人人(妓女都係人)都要互相尊重 ps.上面英文寫錯,係disclaimer,唔係declaimer