2011年3月7日

懼高!



咁高?
你敢唔敢做哩份工?
我唔敢,
因為我懼高,
點解懼高?
我都答唔到你,
總之一行到啲好高又無欄桿嘅地方我就腳仔軟,
可能係天生,
無得改變。

人好多嘢都係天生,
部份性格都可能係咁,
唔好試圖去改變一個人或一群人嘅思想,
因為結果只會是弄巧成拙,
浪費時間,
而且有誰可以話自己嘅睇法一定啱嘅呢?
由佢哋啦,
留返啖氣暖肚吧!

15 則留言:

The inner space 說...

我有嚴重畏高症!
所以做矮仔啱我!
寧當基層職員啱我!
屬於基層中產啱我!

新鮮人 說...

space,
你係中層中產,
有車有樓又身在管理中層,
唔好弄錯噃!

The inner space 說...

多謝兄台抬舉,我是底層中產咋!

只是比基層的草根好一點點的低收入人士!

laulong 說...

um, 似有所喻!

新鮮人 說...

space,
有樓有車叫低層中產!!????

naruto 說...

我都無畏高,可以做上面份工

新鮮人 說...

Naruto,
那很好,
你可以不斷向上爬!

嘿嘿 說...

古人都说了,高处不胜寒!

不听老人言,吃亏肯定在眼前!

哈哈哈哈哈~

新鮮人 說...

laulong,
其實套入什麼都可以,
唔同人看有唔同領會!

Ebenezer 說...

有d高深wor,希望我明啦,hehe:)

新鮮人 說...

嘿嘿,
對啊,
怕高的就不要站得太高了,
否則倒下來就很痛了。

嘿嘿 說...

新兄,

但是又说回来,欲穷千里日,更上一层楼!这么一来,不上又不行啦!哈哈哈哈哈~

好自为之!好自为之!呵呵~

新鮮人 說...

嘿嘿,
不用為我憂心,
我在深谷中,
不會掉下來的,
因為我已在低處。

Haricot 微豆 說...

As an ex rock-climber, I would like to offer this:

He who overestimates himself will find the ground coming up too fast.

新鮮人 說...

微豆,
對,
自視過高或錯估環境的確是很多人的致命傷!