2011年5月24日

四面楚歌!!



唔知係咪受嘈音影響,
很多人說話都超大聲的,
尤其在公眾地方,
嘈吵的還是寧靜的,
人們都喜歡叫破喉嚨大大聲咁講嘢,
搞到傍邊的人耳膜都快穿了。

圖書館裏:
「哩個事仔包,叫哩米咁嘈,哩道圖書館黎架~~ 哩信唔信我打餐你飽吖嗱!」
那個師奶邊咬牙切齒邊大大咁鬧那個邊走邊叫的兒子,
忽然她的電話響起,
她拿起電話就大模斯樣的講着,
諸事八卦、人地長短、天南地北講一大輪,
完全不去理會傍人的討厭眼光,
有這樣的母親就有這樣的孩子。

廁所裏:
當你靜靜地釋放體內多餘的廢物時,
隔壁廁格內有電話響起,
「喂!! 哦~~ Tommy呀~~ 好耐無見啦,近黎係邊度發財呀? 你.........」,
無聊的對話不斷持續下去,
完全没有停止的跡象,
廁所裏充斥着隔壁的寒喧,
回音不斷在狹小的空間裏迴轉,
令人耳膜發毛,
有什麼話非要在廁所裏講完不可呢?

巴士上:
當大家都默默的釣着魚的時候,
背後那人的電話響起了,
「喂! 黃生呀! 五十蚊唔得啦~~ 起碼六十呀~ 我無賺你架啦~~」
那人聲如洪鐘,
中氣非常充沛,
聲音貫徹全層巴士,
每個人都很清楚很明白五十蚊他是不會接受的,
難為坐在他前面座位的人,
不單耳膜很痛,
而且腦袋也快被震破了,
有需要這樣大聲講說話嗎?

從前家長、老師都曾教導,
在大庭廣眾的地方說話要細聲一點,
這是基本的禮貎,
如今的卻到處喧嘩大叫,
他大聲、你被迫又再大聲啲、別人又再大聲啲,
結果搞到四圍嘈到拆天一樣,
耳膜受損之餘又傷中氣,
走在街上,
簡直令人頭昏腦脹,
好難受。

25 則留言:

naruto 說...

仲有充斥著講閒話嘅師奶,一人扮幾個角色:我咁樣咁樣啦,跟住佢就話啦(扮哂聲):咁樣咁樣咁樣。。。
咁我咪咁樣咁樣咁樣咁樣囉
跟住佢又(扮哂聲):咁樣咁樣咁樣咁樣咁樣咁樣。。。

煩到呢

Ebenezer 說...

哈哈,樓上形容得好鬼抵死^^

Coffee 說...

絕!
非常受不了在地鐡、巴士...要聽人「娓娓道來」,有時我驚我失控講出︰你講完未呀!

然後被人打一身!

laulong 說...

有什麼話非要在廁所裏講完不可呢?

屁話咯!

haha, 在茅廁裏放屁,是最道德的 :p

naruto 說...

廁所講電話,我覺得係想蛇王

新鮮人 說...

naruto,
係咪煩到你想大巴大巴咁打落佢哋塊面度呢?
哈哈哈~~~

新鮮人 說...

ebenezer,
看來naruto平日都受唔少師奶嘅氣啊!

新鮮人 說...

coffee,
我可能都會忍唔住口,
不過會客氣啲講:「先生, 我都覺得五十蚊唔得, 你千萬咪賣咁平, 最好賣八十啦~ 我哋成車人都支持你唔好減價架!」
哈哈哈~~~

新鮮人 說...

laulong,
屁話!
形容得太好了,
一樣係又長又臭又奄悶的聲音!

新鮮人 說...

naruto,
咁多地方唔揀,
竟然揀廁所去蛇王,
哩啲人都算無出色了,
廢柴一個啦!

Ruth Tam 說...

In Europe, there's a special quiet section in the train. People in that section don't speak at all. In Hong Kong, the quiet section only means no loud sound from the ad TVs.

l.minor 說...

廁所講電話,em....其實都幾怪,快快攪掂快快走啦~

l.minor 說...

其實我都好憎人講野大聲~

有時係唔知d人係因為聽覺有問題定係其他,要講到自己聽到為止,所以講到超大聲

而家大部份時間,我都要帶備耳筒,唔想聽人嘅野唯有咁啦~

新鮮人 說...

ruth,
我很贊成"分隔"的做法,
因為很多人受不了嘈吵的聲音,
有些人卻唔大聲講嘢會死咁,
分開處理就最好了。

新鮮人 說...

I.minor,
那些人的聽覺應該受損了,
可能係住在嘈吵的都市的結果,
所以會愈講愈大聲了。

嘿嘿 說...

其实,除了在图书馆、会议中、或其他严肃需守秩序的地方外不能用(或尽量少用)手机外,我觉得在厕所、车内都无所谓吧,只要不干扰公众秩序,不然太约束了人的自由啰!

难道他人打电话,你就疴尿不了咩?

.

嘿嘿 說...

呵呵呵~

匿名 說...

記唔記得 UCLA Alexandra Wallace?

http://www.youtube.com/watch?v=FNuyDZevKrU

Coins have 2 sides!
搔擾倒其他人當然不對!
不過有時情有可原...?

新鮮人 說...

嘿嘿,
不是你說起,
我也不發覺我舉出的三個例子都和電話有關,
這只是巧合,
我只想說在公眾地方大聲說話很騷擾他人,
也没禮貎!

在公眾空間,
尤其是在封閉式的空間講電話的確會影響到他人,
公眾空間是人人共享的,
不可以因為一個人的自由而影響到他人的權利,
講電話那個當然不覺得有影響,
在其他人不必是這樣的感覺,
所以未必要的話,
最好還是把說話簡短說完就好了,
這樣就可以照顧到大家的感受了。

新鮮人 說...

匿名,
特別情況當然特別處理,
我說的只是一般情況下,
人們要兼顧四周的人的感受和權利,
在公眾空間不大聲說話影響他人,
這不是很正常的素求嗎?

嘿嘿 說...

金发女郎跑了!Blonde is nut!

PARODY Interview with UCLA racist - Alexandra Wallace

UCLA student Alexandra Wallace drops out of UCLA for Racist Asian rant


macy 說...

新鮮人

好懷念以前沒有手提電話的日子!!!!

雖然電話是一樣好方便的科技產物, 但卻帶來嘈音和困擾, 咩都有兩面架啦. 問題是, 站係兩邊要互相尊重.

係車度拎起電話講兩句當然無問題, 你要入几多'球'8212, 都無問題, 但唔該細聲啲吖老友;
朋友失戀你要安慰佢, 你講一個車程, 我都算, 但係你唔洗大聲到成車都知道你個朋友點比女飛吖嘛. 我真係無興趣知道咯, 你仲要聽完你朋友A同你傾訴點俾女飛, 你呢頭安慰完佢, 收左線, 轉頭就打俾朋友B, 朋友C, 朋友D, 爆朋友A傷心事, 我總共聽左5次吖, 頂! >< 我試過, 俾人嘈到死, 打電話比個朋友, 然後扮晒野話, "好嘈吖我呢邊, 我聽唔到你講咩吖! 你大聲啲吖!"

新鮮人 說...

macy,
就係囉,
公眾空間人人有權享用,
唔好自己大大聲咁講嘢嘛,
人家係側邊好難頂架,
快快講完佢咪好囉,
為何要將自己的事共諸於世呢?
學你話齋,
人家未必有興趣知道佢嘅私事嘛。

Ivy 說...

你講緊邊個?不會是我吧???

新鮮人 說...

ivy,
不是特別講任何人,
只是說那些隨意在公眾地方發出嘈吵的聲音的人!