2011年5月19日

天生絶配!



有没有聽過老一輩的男人講過:
「女人唔到六十歲唔好俾飽飯佢食呀!」。

如今回看這句話,
當然會覺得很"離鋪",
女人都係人,
點解唔可以餵飽佢哋呢?
況且女人依家有手有腳有能力,
洗唔洗男人養呀!
不過今次唔係討論男女平等,
只是想推論點解會有咁嘅想法。

從前俾女人食飽究竟有乜唔好呢?
食飽無憂米?
食飽無嘢做講是非?
食飽,女人就會懶惰唔做家務?
食飽,女人唔會再聽老公話?
食飽,女人可能會去勾佬?
無論係乜嘢原因,
從前有啲人會覺得女人好似"病毒"咁,
食飽可能會出現問題。

「啲女人食飽無嘢做就講是講非架嘞!」,
這句是由一個老女人講出黎,
乜淨係女人會講是非咩?
我唔敢講,
不過坊間一向用"長舌婦"黎,形容講是講非的女人的,
說三道四討論人家長短長久以來好似都係女性嘅專長。
「隔離黃師奶個女未結婚就有咗啦,好似仲係個有婦之夫添呀!」,
「邨頭張師奶個老公出面有個女人呀,個女人好鬼妖野好鬼姣架!」,
「你又知?」,
「 噚日李師奶講架,講到幾鬼精彩呀!」
「李師奶見過個狐狸精咩?」,
「未喎,佢都係聽對面屋林師奶爆料喳。」
「咁林師奶見過個女人呀?」,
「唔知呀,佢聽樓下周師奶講喎!」
「咁我又係邊個呀?」,
「你咪係邨頭張師奶囉,咁都問?」
「你都知咩? 我都唔知我老公出面有女人喎,多謝哂你通知喎!」
「嘻嘻~~ 唔好意思,我趕住去買餸,走先!」。
串門子是食飽飯後嘅娛樂活動,
肚餓時,
人是没有能量去討論事情的,
只有肚飽後才有氣力去硏究人家的長短。
問題係只有女人會講是非嗎?
還是食飽加上無聊嘅人才會講呢?
如果女人都要外出工作,
她們那有時間講是非呢?
都可能有,
可以講公司裏的是非,
分別只是目標和題材不同而已。

「你咁講,有性別歧視喎,女人會鬧爆你架!」,
「無架,男人女人各有所長之嘛! 我無歧視呀。」,
「咁男人有乜所長呢?」,
「去滾囉,十個有九個想去滾,當中有一半附諸行動了。」
「係啦,啲男人見到靚女就會變狗公架,對眼鹹鹹濕濕咁啤住人哋個胸!」
「係囉。男人唔去滾,女人邊有題材講呢?」
「果然係各展所長,天生絶配喎!」

14 則留言:

naruto 說...

我相信唔食飽佢地都會講,果隻叫做死剩把口

新鮮人 說...

naruto,
你好有體驗咁喎,
哈哈哈~~~

Ivy 說...

你都喺其中之一喎,為什麼沒有了音樂盒?

Ebenezer 說...

如果俾d女人唱個男人冇能力餵得飽佢,個男人接唔接受得到先?

匿名 說...

都叫做肥媽啦,事關我好為食!所以日日都同老公講,唔好再俾飯我食,千忻唔好喟飽我!HaHa 自主自決立場堅定!

肥媽

新鮮人 說...

Ivy,
我都係人,
當然係其中一個啦,
邊黎咁多聖人喎! =p

新鮮人 說...

Ebenezer,
你話呢?
不過唔餵飽同餵唔飽係兩回事,
分別好大架!

新鮮人 說...

肥媽,
今日嘅女性當然和以前唔同啦,
男人唔一定係一家之主,
女人亦未必只係一家之煮,
地位平等,
屋企食唔飽咪落街食飽佢囉,
今時唔同往日囉!

L L 說...

60歲之前唔俾女人食飽飯?

因為食飽了,就希望得到更多的,追逐更多,說話更多。女人,真係比男人更高蹈?

naruto 說...

我真係差唔多日日都見到D唔停口不停講嘅女士架

新鮮人 說...

laulong,
又係喎,
不過男人飽暖都會思淫慾,
你話係咪同女人絶配吖?
哈哈哈~~

新鮮人 說...

naruto,
咁慘?
噢~~~,
深表同情呀!

Haricot 微豆 說...

>> ....老一輩的男人講過: 60歲之前唔俾女人食飽飯

I think it was all abt control and power, similar to hostage taking.

In the old days, if a woman, as hostage to the man/husband/master, was always dependent on the latter for food, and by extension, lodging, comfort, and security, then the risk of the woman running away was much reduced.

I suppose a woman older than 60 would not be considered as "marketable" anymore and therefore not a flight risk. Beside, most men started to die off after 60 and they would need their women to help look after the family lineages and other affairs.

Those were the days !!

新鮮人 說...

微豆,
我講得好啱,
那時的女性真係幾受壓迫的,
如今就唔同哂了。