2011年10月9日

點解 大型超市 可以攏斷?

巔兄係blog搞"港式茉莉花",
痛罵大型超市攏斷市場,
魚肉市民,隨意加價,
我們尤如肉隨粘板上 ~ 任剮,
提意團結反擊,
抵制大型超市,
多幫襯街坊小店。
我是舉手舉腳全力支持的,
日常用品多光顧藥房,
麵包西餅小食亦轉往小餅店,
柴米油鹽開七件事都盡量光顧雜貨店,
買菜買肉都以街市小販為主,
盡量令消費不落入大集團手中。

這樣做是很有意思的,
不過有些事情卻不可不提,
首先是衛生,
不知道為何中國人的街市總是污污糟糟的,
肉檔、菜檔跟前總是又潮又糟,
滿地"菜烚"、豬膏,
不少檔主總是求其把菜頭肉尾隨檔掉,
搞到一地污糟邋撻、滿地血水,
聞之欲吐,
相反超市則光猛清潔,
通地乾爽無垃圾,
叫人行得舒服,
相比之下,
你會喜歡到那裏逛市買菜呢?

另一樣就是禮貎,
超市員工的確是機械化的問好、笑容,
但總少黑口黑面相對的,
相反部份小販商檔就一副晚娘面,
問多句都唔理你,
想揀多兩揀又話唔俾揀,
一副唔恨做你生意的嘴臉,
我親眼都見不少生果小販用粗口駡阿公阿婆,
那些阿婆阿公只是想揀吓摸吓而已,
就算唔俾人家揀都不用粗言爛口相對吧?
有些更大大聲的說:「我唔做你生意,唔憂做呀!」,
嘩~~ 唔洗咁"吋"呀?
千奇唔好以為這是個別事件,
我係觀塘街市十幾日就見一次,
不論是在生果檔、肉檔、菜檔都見過,
真係不知所謂,
你話超市趕絶小商戶,
都要睇吓佢哋點對客人,
咁嘅態度係咪抵人家唔幫襯佢哋吖?

另一個問題就係誠懇,
係超市買東西一就一、二就二,
明碼實價,
你覺得貴嘅可以唔買,
唔會呃秤騙人,
但係街市小販就唔係個個咁老實,
尤其係啲生果檔,
佢哋最喜歡將個價定到平一平,
好似提子、車里子哩類比較貴的生果,
標價九蚊磅、五十蚊兩磅,
然後係個磅度做定手腳,
一攞上手就知佢呃咗你三分一去,
你問佢點解咁少,
佢哋就成班人數你,
邊有呃你呀? 咁平係咁啦,
好似你再嘈就出黎打你咁;
又好似買游水蝦咁,
標價三十蚊一斤,
佢撈蝦時就連水都倒埋入去,
問佢點解咁多水,
佢就大大聲話三十蚊斤梗係多水啦,
嗱~~ 就係哩啲咁嘅態度搞到啲人把幾火嘞,
有時真係情願幫襯超市好過,
至少貴得黎唔會俾人"昆"。
你唔好話只係個別小販先係咁,
我梗唔會話個個係,
不過我一個星期去街市五、六次,
買餸經驗都唔少,
見到嘅就係咁嘅衰樣,
好嘅唔係無,
只係少之又少,
第度我唔知,
至少觀塘街市就係咁。
除此以外仲有大把衰格嘢,
不過不能一一盡錄了。

超市正趕絶小商戶係事實,
不過唔該佢哋都要反省吓,
臭檔、吋嘴、呃秤、污糟......
無超市佢哋都要改善吓啦,
再係咁我情願俾多啲錢超市都唔再幫襯,
超市的確在服務、衛生、態度上都比不少小販好,
人家攏斷嘅部份原因都係小販佢哋自己攞黎,
反省吓啦! 唔該!

15 則留言:

梁巔巔 說...

好耐之前試過喺長沙灣一間舖仔買嘢, 個中坑老闆嘅態度真係幾差, 又好似唔休做咁!

好彩我屋企附近嗰兩三間又乾淨, 態度 ok, 又均真唧!

一舊雲 說...

真係講出我的心聲
果D菜檔寸到吳賣蔥
要買菜至有(買薑蒜頭都唔得
唔買罷就生意多到做唔切
魚檔的蝦,蜆全部多水到死
個態度同眼神都係差到無人有
你重敢問點解咁多水咩
求其有得買算啦
生果檔我永遠搞唔清楚究竟自己買左幾多斤幾多兩

Ruth Tam 說...
此留言已被作者移除。
Ruth Tam 說...

http://yatming.wordpress.com/

Worth taking a look.

L L 說...

買熟咗嘅生果檔反而揾我老襯,幫我揀橙總有一個半個唔掂嘅,所以我都冇幫襯咯,去惠康好過!

naruto 說...

我呢邊街市同細舖D態度都OK,無呢個問題:)

新鮮人 說...

巔兄,
難道香港島區的小商戶真係好品啲?
觀塘哩度好多好衰格呀!

新鮮人 說...

ruth,
謝謝!
看了,
之前在電視上都略有所聞,
他的出發點不錯。

不過有些小販服務態度奇差,
影響市民對小販的感覺,
害群之馬,
結果增加幫襯超市的慾望了,
可悲!

新鮮人 說...

laulong,
這是他們做生意的習慣,
幾個中一定夾雜一個壞的,
咁樣先至可以把貨去清嘛,
就係哩啲衰格嘢令人唔想幫襯佢哋,
相反係超市就任揀任摸,
貴少少都順氣啲呀!

新鮮人 說...

naruto,
你好運囉!

DeepC 說...

我多在市政局室內場市買東西, 也很少遇到這類事件發生.

行室外濕場市在天氣好的時候也不錯; 樹大有枯枝, 對那些無德的, 看見不對路不幫襯他們就是. :)

新鮮人 說...

deepc,
你都是住觀塘區,
多去協和街街市嗎?
有機會去看看!

新鮮人 說...

一舊雲,
唔好意思,
剛剛才在blogspot 的被攔截留言中找到你的留言,
謝謝你的到訪。

我感同身受呀,
依家我化左唔少時間和功夫,
同一兩檔菜檔混熟左,
買菜必送蔥,
唔買都可以俾一兩束,
真係下左唔好心機先有今日的"成就"架。
哈哈。。。

Haricot 微豆 說...

I like going to neighbourhood stores where the shop keepers call their regulars customers by the first names and vice versa. There is a sense of community relationship that one cannot get from a big-box superstore.

Our local store owners are 99+% honest. Many of them actually live in the neighbourhood !!

新鮮人 說...

微豆,
香港現在是大城市,
人情味很薄,
往日的街坊小店情懷一去不返了。
就算是小商店都很少和你建立到好親切的關係,
純交易賣買。