2011年10月10日

我愛吃生果!

$60多元一個奧陸蘋果、$289個 T字蜜瓜、$458包什麼青提......
還有菲濟木瓜、以色列無花果、敍利亞蜜棗等等少有的靚貨,
全部是極上的貨色,
美味、甘香、可口、多汁、有益、好看,
望之讓人心猿意馬,
嗅之令人垂涎欲滴,
還有幾廿蚊(唔係廿幾蚊喎)樽的青森蘋果汁,
這是人間樂土嗎?
什麼好美味的生果都讓我"看到"了,
但只是"看"没有買,
靚貨"靚價",
我捨不得買,
也"買不起",
心情很矛盾。

這個世界没公平的,
"公平"不代表人人有相同的待遇,
有人天天吃十元一粒的青提,
有人三餐不繼,
有些人含住金鎖匙出世,
有些人靠自己努力賺錢至富,
有些人勤力做工也只得温飽,
没有話公不公平,
各有前因莫羨人,
況且幸福、快樂不應該用物質來衡量,
有錢人不一定快樂的,
鹹魚清菜也很好味,
不過鹹魚也很貴,
窮人吃不起了。

若然我中了六合彩頭獎,
我會買那些又貴又美味的生果來吃嗎?
應該會的,
我也有虛榮心,
我也想嘗一嘗人間美食,
吃的、用的、穿的都會是最貴最好的嗎?
或許不會了,
為何呢?
有時看着這些極昂貴但品質很好的美食時,
我心裏會想......
有需要吃到咁"尖嘴"嗎?
有能力時,
買好一點點的不就可以嗎?
不忍吃一餐生果等如一戶人家幾天的飯菜錢,
實在有點"折墮",
不是說有錢花是錯,
但總是過意不去,
人也不外是一副臭皮囊,
用的吃的有需要去到咁"盡"嗎?
活到"一把年紀",
總想對自己好一點,
偶一為之讓自己開心一下,
可以理解,
但有些人卻以此為人生目標,
這樣是否有點扭曲呢?

16 則留言:

梁巔巔 說...

之前有條友話百幾蚊一碟用幾十年陳皮蒸嘅牛肉餅, 問我食過未?
我話挑那星你啲蠢仔食埋我過份~

naruto 說...

貴嘅其實未必好食囉我覺得

Coffee 說...

日本人自己都唔捨得食,賣晒了嚟俾香港人食!

又,我幾年前四、五十元買了一包陳皮,昨天發現好香好香!

悟樂 說...

依尐嘢我一路都唔買來食的~

新鮮人 說...

巔兄,
我會食,
不過唔會買,
佢請我實食架,
有乜所謂!?

新鮮人 說...

naruto,
都可能架,
不過聽人講有啲真係好好食,
又爽又甜無渣又多汁,
有機會都心思思想試!

新鮮人 說...

coffee,
香港人一路都覺得日本食乜都係至好的,
不過係香港見到嘅日本上等貨,
相信唔係個個日本人都食得起,
香港不少人哈日,
見到日本貨就覺得好正,
其實有些也不外如是,
只是日本貨品質比較安全,
没有國貨咁危險,
都係中國人自己唔爭氣,
無話可說。

新鮮人 說...

悟樂,
大把錢時你會唔會買呢?

L L 說...

唔駛羨慕,有錢食得好,食得多,食得豪而沒有節制,只會食來一身病!

naruto 說...

好想入嚟睇一睇,醒起雪櫃有西瓜,食野lu,bye:)

新鮮人 說...

laulong,
現在的人很識養生,
食得健康食得好,
不再只是鮑蔘翅肚,
什麼要有機無農藥,
又要千挑萬選,
不過全部都係貴嘢!

新鮮人 說...

naruto,
我昨晚也吃西瓜,
真巧!

五珍 說...

說得太好了,$10的青提和幾毫子的青提營養價值差多遠?味道好多少?其實是虛榮感作祟。

新鮮人 說...

五珍,
味道真係差很遠的,
我未食過幾百元一包的青提,
只吃過六七十元半磅的巨蜂提,
的確比普通的好味很多,
營養可能差不多,
值不值見人見智,
不過我唔捨得食,
好似太奢侈太唔啱我階層,
也有點"折墮"啊!

Haricot 微豆 說...

I was being interviwed at a farm the other day:

Q1: As you supporting the organic farm movement?

A1: Yes, it's a good idea to reduce the amt of harmful chemicals in our food.

Q2: So, are you buying only organic produce?

A2: No, they are too expensive !!

Bottom line: It is a matter of cost vs benefits analysis.

新鮮人 說...

微豆,
我想這事可以分兩樣事情來說,
首先,
我說的重點不在於有機食品,
那些昂貴的水果標榜的只是質量,
並不是有機還是什麼。
在日本,
有些果農會把整株的果實採剩一個,
因此整株果樹的營養自然全集中到一個果實,
結的那個果實也就又香又甜又大又多汁了,
而價錢自然水漲船高,
是一般水果的十倍八倍了。

另一面是有機食物,
現在市面上買到的價格都很高昂,
不是一般市民日常可以負擔的,
我不知道是生產商取利過高還是成本太高,
但不竟只屬於中等收入以上家庭才可以購買。