2012年1月13日

粒子 分離 傳送 重組儀!!

這不是一個笑話,
而是真實發生過的事情,
在網上看到的,
寫下來給大家分享下。

X君是典型新一代年青人,
對網絡,智能手機,平板電腦等科技熟練非常,
堪稱電子潮流專才。
今天是X君畢業後第一份工的第一天工作,
X君很用心勤力地工作,
老闆叫他把一頁報價單傳真(Fax)給客人,
X君把報價單插入傳真機,
按了號碼後再三翻check,
見號碼完全正確後,
他大力按了那綠色按鈕一下,
報價單隨隨被傳真機吞下,
但卻又在下方走了出來,
Beep一聲後傳真機停止了所有動作,
報價單完完整整的回到傳真機下,
X君覺得很疑惑,
他看看傳真機的顯示儀,
上面明白寫著傳真完成的,
為何會這樣呢?
X君不是半途而廢的人,
他一定要完成老闆給他的工作,
如是這把剛才的動作重復又重復了十多次,
可是結果還是一樣,
X君完全不明白為何傳真了出去的東西還會留在原地,
為何不能把那張報價單傳遞到客人公司裏去呢?
是公司的傳真機壞了嗎?
要找人來修理一下嗎?

就在這時,
老闆房裏的電話響了起來,
客人很勞氣的問老闆為何同一頁報價單要傳真十五次之多?
為何要浪費他們的Fax紙,
直到此時,
老闆還未知發生了什麼事,
他探頭到房外,
看見X君正嘗試把一個文件夾塞進傳真機那條隙縫中。。。

24 則留言:

Ebenezer 說...

呢個咁勤奮嘅青年,應該讚佢先啱!

naruto 說...

哈哈哈~


話時話,好耐無用過傳真機

樂遊 說...

現在連影印機都可以轉pdf、send email啦,入職場前,未用過唔出奇,就如現在大部分人都唔識用電子打子機了。他對該機器的期望亦不能說不合理。
只怪佢地出世遲......我記得傳真機初出現時,430穿梭機介紹過,果陣時,真係覺得好amazing。佢睇過那一集,就唔會出事。佢可能只睇過閃電傳真機,奈何除了名字外,節目不見傳真機的蹤影

新鮮人 說...

Eben,
Um.......
他老闆理應好好"獎勵"他的,
不然他怎會知道自己做了什麼呢?

新鮮人 說...

Naruto,
我都好耐無用,
不過不少公司還在用呀。

新鮮人 說...

樂遊,
X君早出世了,
他心目中的 粒子分離傳遞 重組儀 現今還未研究成功,
再過一百幾十年就可能有得用了,
到時佢咪唔會搞錯啦。

xiao zhu 說...

XDDDDDDDDDDDD

雖然好笑,但其實如果佢真係未見過、未用過,唔知真係唔出奇固喎!

梁巔巔 說...

真係唔出奇!

新鮮人 說...

小豬,
你想想,
他以為的會是一 架分子轉換儀,
他又不落後地方的村姑,
以一個現代年青人又熟悉電子產品的人,
總不會想不通現今科技是暫時無可做到吧?
唯一解釋是他無用個腦想清楚。

新鮮人 說...

巔兄,
開始相信今年係世界末日,
不過係由人類,
尤其係腦殘的那群造成的。

Cat 說...

曾經有個老闆級人員問我,點解個影印機有紙出黎。其實係收緊fax,証明D老闆真係乜都唔駛做。

新鮮人 說...

Cat,
老闆唔洗自己收fax嘛,
所以咪唔知羅。

l.minor 說...

我間唔中都會用下,不過當年接觸fax真係覺得好新奇

新鮮人 說...

I.minor,
你唔會當佢係分子傳移器哇?

Ruth 說...

Many things used to be in science fiction are now reality. Maybe he's right after some years.

新鮮人 說...

Ruth,
Sure!
But not today 嘛!
佢都唔用下個腦想清楚件事。

macy 說...

新鮮人

哈哈哈哈哈...我係老闆就笑唔出, 真係即刻爆粗咯...

唔係明唔明既問題, 係有無SENSE既問題, 唔明, 就問吓人啦, 估估吓, 可以好大鑊架...如果個客係外國, 哼哼哼, 唔該賠番啲IDD CHARGE.

嗯...可能佢當年睇左套"THE FLY"!

新鮮人 說...

Macy,
對呀,
有些人總是把現實和幻想搞亂,
創新是要幻想,
但做事卻要實事求,
不可以估估下嘛。

悟樂の空間 說...

世界太多高分低能的人了

新鮮人 說...

悟樂,
是不曉用腦袋的人。

laulong 說...

hahaha, 笑死我!這令我想起以前有個十優狀元上電視節目「百萬富翁」,竟然不知道金屬器皿不能入微波爐!

新鮮人 說...

laulong,
這反映出部份人的普遍知識不足,
只知道自己接觸過的事物,
也没有出腦袋去推敲的思路,
問題也頗嚴重!

Haricot 微豆 說...

And here I thought "fax me a pizza" is just a joke - apparently not with this guy !!!

新鮮人 說...

微豆,

可能他真的會這樣想也不奇呀!
哈哈~~