2008年4月7日

老媽語錄: 街坊酒樓

新鮮媽:『遲啲又話要俾物嘢醫療費喎!』
新鮮仔:『好似係喎!』
新鮮媽:『連食都唔夠,邊度有多餘錢供喎,正乞兒兜拿飯食!』

新鮮仔:『你覺得啲人搶米係咪好X居呀?』
新鮮媽:『係呀!鬼叫政府無能咩!』
新鮮仔:『又關政府事,啲人自己攞黎驚啫!』
新鮮媽:『如果政府畀到信心我哋可以穩定物價嘅,邊度有人會去搶喎!你睇吓啲豬牛羊雞鴨鵝... 政府做過物呀?』

中大時常做那些電話民調,
做黎都多鬼餘,
不如落吓街坊酒樓.公園聽吓啲小市民嘅對話啦,
好過做啲物Q問卷多多聲呀!
我唔識什麼偉大的經濟理論,
更無能力理解政府的數字遊戲,
我只想呼籲班高官唔好再閉門造車,
張大對眼看看現在的小市民係點樣爭扎求存啫!

10 則留言:

無情夜冷風 說...

份糧真係愈黎愈唔見洗=.=
上次入油$50.00
今次$55.00

我都係改變吓行路返工算了!
返到公司都夠鐘收工 ^^"

Haricot 微豆 說...

通貨膨脹,巿民不滿,做官的一定要有所行動,否則局勢会轉壊。

新鮮人 說...

冷風,
錢真係唔夠洗,
啲油又加,
鬼叫"布薯"係中東搞搞震咩!!

新鮮人 說...

微豆,
對政府好失望,
樣樣後知後覺,
最衰係佢都唔知,
仲以為自己好醒,
小市民生活苦不堪言啊!

匿名 說...

生活愈來愈難過,執包伏返鄉下耕田,養下豬牛羊,自給自足好過喇。

新鮮人 說...

豆豆,
都要睇吓你係邊度鄉下了,
如果係廣東一帶都有難度,
因為全部地方都起哂工廠了! =(

匿名 說...

咁...不如我地啲港人一齊返去內陸買塊地耕下都好喎,哈哈!
又健康又環保,我地種多啲綠色有機植物出黎食,唔怕生Cancer!
然後等啲內地人湧上黎呢個就黎陸沉0既香港,黎個「港陸大遷移」!(幻想ing)

新鮮人 說...

豆豆,
咁就要去大西南了,
嗰度好等人去開發,
你幾時去呢?
我幫你送行!
哈哈哈~~~~ =p

匿名 說...

好,到時見!不見不散!

新鮮人 說...

豆豆,
一定一定,
你要等我啊!
哈哈哈~~
我覺得我好似個儍瓜! =p