2008年4月22日

女人點樣揀男人?

多數男人揀女人會先睇外表,
但女人揀男人嘅標準又如何呢?

"男人唔壞,女人唔愛!"
"佢好風趣幽默架,同佢一齊好開心!"
"都唔知點解會揀佢,佢咁鬼木獨!"
"同佢一齊好有安全感!"
"佢大把錢,做佢老婆一世無憂!"

要我這個男人講女人點揀男人真係好難,
人哋都話男女是來自不同的星球,
你估真係可以"偷聽女人心"咩?
如果我明嘅就係情聖啦!

不過我發覺20左右的女性會率性啲,
唔會有太多的感情,金錢計較,
見到合眼緣又啱key嘅就可以;
到左年近30左右又唔同喎,
多數會實際好多,
揀男人會睇吓佢哋嘅"升值能力";
到咗30歲尾就有點奇怪了,
一來會心急,二來又唔想求其揀個,
想要一個事業有根基嘅,
但又想要佢真心喜歡自己的,
可能會處於一個兩難的局面;
到咗40歲打後又是兩種分歧,
一係就是對男人"心灰意冷",
一係就事急馬行田,人有我有就算,
其實做女人都幾慘,
有又死,無又死!
唔係個個都可以做個獨立自強嘅女人,
就算是女強人都想返到屋企有人錫嘛!

以上當然只是我無知的推論,
還望各位姊妹兄弟多多指教,
我都是在這個課題上學習中!

8 則留言:

匿名 說...

唔係呀,我覺得你已經好清楚女人喇!
0個本《20歲決定女人的一生》都係咁講架!

(好野,爭dun仔,霸頭位!)

新鮮人 說...

豆豆,
係咩?
有本咁嘅書?
係男定係女寫架?

匿名 說...

係韓國女人寫架!
同你講啲野差不多!

新鮮人 說...

豆豆,
咁啱??
可能我會明白韓國女人多啲喎,
哈哈哈~~~
講笑~~~
愛情嘢樣嘢,
活到老學到老! =)

詭異的木頭狗 說...

睇黎你都幾了解女人心,應該累積左唔少經驗啦~

我就覺得一切都係講"緣份"呢兩個字,就好像好多人都說甚麼在不適當的時候遇上適當的人. Right timing 是很重要的.

新鮮人 說...

木頭狗,
我好少經驗喳!
無錯,
東山飄雨,西山晴,
timing係好重要!

匿名 說...

-口-
在下今年17,
貌似有30歲尾的徵狀...

事業基礎重要, 真心喜歡自己又重要,
的確是兩難局面,

不過特別不同的是"有又可以, 冇又可以"

新鮮人 說...

匿名者,
不知閣下是男還是女,
男女亦咁嘅情況又會不同,
男嘅就易搞啲,
女嘅就會受多啲社會壓力了!
當然,自己開心最重要,
人家點講又何!