2008年4月22日

黆豬頭都有盟鼻菩薩!


Sean Aherne-Pigs

所謂"「黆」豬頭都有「盟」鼻菩薩",
情人眼裏出西施,
無論女揀男,
男揀女都無固定方程式!

在街上時常見到啲又靚又高嘅美女,
身邊梗係拖住個又瘦(肥)又醜樣嘅男人,
可能仲係光頭兼大肚腩添,
睇個男人又唔似好有錢吖,
又唔多覺佢好有紳士風度,
點解? 點解?
點解啲靚女畀啲醜男人搶哂?
點解阿媽唔生得我醜啲?
哈哈哈~~~~~

新鮮仔:『你死嘞! 哩篇實得罪好多人呀!』
新鮮人:『唏! 人家無你咁敏感呀! 講吓笑都唔得咩!』

註:
「黆」是指黆崩難臭.
「盟」是指鼻塞,使鼻子分辨不到氣味.

25 則留言:

匿名 說...

呢0的錯配通街都有~
最大原因可能係靚仔靠唔住卦~

好似掀起左熱潮喎,連續幾篇都係講呢0的野,不過我鍾意呢0的題目。

匿名 說...

係啦,我都發覺有呢個問題,
有時會懷疑0個啲女其實係咪性工作者黎!

PS:梗係做靚仔好啲啦!
個人有自信啲,型都型啲啦!

悟樂 說...

事關尐又靚又高嘅美女,
你見到你唔夠膽去追.
人o地夠, 咁人o地咪得o左law~~~

明未???

哈哈~

新鮮人 說...

翔,
哈哈哈~~
靚仔靠唔住??
係真唔係呀!!??

新鮮人 說...

豆豆,
有可能架,
但有啲唔係嘅都會咁揀喎,
點解呢?
唔通真係靚仔靠唔住?

新鮮人 說...

悟樂,
真係咁簡單??
係就好囉,
咁男人就唔洗咁煩,
有吉士就得米囉! =p

ps:謝謝留言啊! =)

imak 說...

所謂金童玉女只是外在合襯姐, 唔夾起上黎有苦自己知姐! 男人遇著靚女of course happy 啦, but some time later, 發現原來個靚女其實係蠢到近乎白痴, 咁又會點呢?

匿名 說...

即係,金城武同李楷佳,
我諗除左金城武fans之外,
大部份女仕都會揀李楷佳囉,哈哈!

新鮮人 說...

imak,
男人係衝動嘅動物,
點會諗得咁長遠吖,
見到靚女都暈哂大浪,
將來嘅事將來先算,
所以先至有咁多離婚囉!
男人就係衰膚淺! =p

新鮮人 說...

豆豆,
李澤楷好叻咩?
靠老豆個名之嘛,
唔係有鬼人會借錢畀佢收購電盈咩?
哼~~~搶哂啲靚女! =p

悟樂 說...

吉士依樣o野唔係你話要就有嫁麻~~~
係咪~~~ 唔易的~~~

新鮮人 說...

悟樂,
聽你口吻,
你應該好有吉士喎,
真係要多多指教了!

悟樂 說...

我依尐叫做講就天下無敵, 做的就....

我係理論主義者~

新鮮人 說...

悟樂,
你太謙啦,
以後要你多多指點了! =)

PANG 說...

唉...係囉...

岩岩搭小巴就有一對....

天呀~~~~~~!!!!!

Hyacinthus 說...

Once upon a time at Pacific Place at nite, I saw this combination…

”在街上見到個光頭大肚腩兼矮嘅男人,
身邊拖住又靚又SLIM又高嘅美女”

they are really a pair of eye-catching ~~

新鮮人 說...

天使,
唔好咁啦,
睇吓睇吓就慣架嘞! =p

新鮮人 說...

風子,
其實咁嘅情況,
人好自然就會諗個女人係為錢,
雖然係得個諗字,
但咁諗真係唔奇架!

匿名 說...

女人心海底針,
未必個個靚女都愛靚仔, 有錢佬-3-
話唔埋d男人touch到d靚女,
滿足到佢地的空虛寂寞的靈魂~

新鮮人 說...

匿名,
也許吧!
你都話女人心海底針啦,
恐怕女人自己都無答案喎! =p

謝謝留言!

悟樂 說...

你咁講即係唔信我啦~~~

新鮮人 說...

悟樂,
唔信你?
唔信你乜嘢呀??
點解我唔明你講乜嘅!!

悟樂 說...


冇o野了
我淨係講緊吉士的問題姐~~
多多指教

匿名 說...

我都覺得經常有呢類事情發生,
我估計係安全感同會對自己百
般遷就既問題,對方外形差就
自己有安全感同會比較珍惜愛
錫自己啦

新鮮人 說...

coobe,
咁咪積係將貨就價?
唉~~~ 真難為佢哋! =(