2008年4月22日

派米喇! 派米喇!

香港政府派米?
發夢無咁早呀,
係隔離街派喳!
澳門特首何厚鏵今日話還富於民,
所有澳門永久居民都派5000大元,
連攞綠証嘅都有3000蚊,
而且又積極穩定大米來源,
聽到我流哂口水呀!
雖然5000蚊唔係好多,
但都好過無啦!

我計過條數,
就當香港得700萬永久性居民吖,
一人派5000都要35000000000咁多,
咁積係幾多呀?
我哩個數學白痴都唔識計,
總之好似好多好多錢咁囉,
究竟香港政府有無能力咁派呢?
我諗都要啲財務專家先識計了!

錢梗係唔可以亂咁派啦,
一次過嘅都係氹人開吓心,
實際幫助都唔係咁大,
但係香港政府係唔係可以積極啲,
學吓人哋咁穩定吓啲主要糧食來源呢?
(或者都有做緊掛,不過作用唔多好)
等我哋啲小市民唔洗捱貴米捱貴油吖,
老曾你又係時候做吓嘢啦,
就當做係騷都好過乜都唔做吖,
唔好嘢嘢慢人幾拍先得架!

22 則留言:

匿名 說...

【明報專訊】澳門政府為舒緩通脹,今天宣布向永久居民每人發放五千元現金,非永久居民每人發放三千元現金。

特首何厚鏵今天在立法會會議上表示,為舒緩高通脹對市民的壓力,政府除早前推出的臨時經濟補助措施後,將動用財政近二十億元,最遲在今年七月向永久居民每人派發五千元現金,非永久居民每人獲發三千元,爭取短期內在立法會通過有關的追加預算。

他又說,為了降低食品價格,政府決定將所有民政總署進口的食品檢疫費減免,並增加食物輸往澳門的渠道,以提供更多食品供市民選擇,希望有助舒緩通脹。

此外,澳門政府將在邊境設立用地,讓當地米商用低成本儲存大米,希望有助穩定大米的供應。

另外,當局也對澳門居民住屋進行補貼,合資格人士的租金補貼達到房租的一半。

何厚鏵表示,可見的將來,不會改變鑑於澳門元與港元掛勾。

澳門政府在今年三月已增撥八億一千四百萬元回饋市民,包括向十八萬個住戶提供每戶每月一百五十元的電費補貼;為每月收入低於四千元的四十歲以上全職市民,提供收入補貼,使其收入達到每月四千元等措施。

何厚鏵又宣布,會向正輪候社會房屋的家庭發放住屋津貼、增撥土地作為興建公屋的土地儲備、以及規定公共工程必須雇用本地工人,以確保本地工優先就業。特區政府在公共房屋方面推出兩項計劃,其一為在路環石排灣地段劃出十二幅土地,作為興建公屋的土地儲備。

他又表示,為保障本澳建築工人的就業機會,特區政府將以試行方式,要求各公共部門,對一般性且預算少于一千萬澳門元的公共工程(包括政府部門的裝修工程),不論以公開或咨詢形式招標,均在競投條件中規定承建商除涉及特殊工種外,在工程中必須全部僱用本地工人。

來源 明報即時新聞 澳門發五千元助民應付通脹

新鮮人 說...

space,
老實講,
澳門政府嘅房屋建設,
造就本地工人業呀,
香港政府一向都有做開嘅,
香港政府又唔係乜都唔做,
但對於今次物價飛升,
香港政府係咪可以做啲嘢呢?
短期性,暫時性嘅幫吓手都好吖,
我就睇唔到政府有做到啲乜嘢作用出黎嘞!!

ps:我又想問吓嘞,乜澳門係人都可以去打工嘅咩? 如果唔可以嘅,又點解要係啲合同度加條咁嘅條文呢?
係咪做畀人睇吓呢?

Haricot 微豆 說...

澳門庫房的錢是從外地賭客処來。但香港呢?羊毛出在羊身上???

新鮮人 說...

微豆,
要香港政府學澳門咁派梗係唔得啦,
講真,澳門咁做都係做畀人睇吓,
但一些如津貼低收人仕等等都是好嘅,
香港唔係樣樣都要跟人哋做,
但係係物價不斷暴升嘅時候,
政府係唔係至少要做啲短期性嘅幫助,
咁樣啲低收入人仕就唔洗咁慘啦!

無情夜冷風 說...

唔知SF幾時有得派呢 >_<

悟樂 說...

很簡單, 知道自己沒有份兒就是了

新鮮人 說...

冷風,
薯仔早前咪話退稅咩???

新鮮人 說...

悟樂,
我們要爭取,
我們要爭取!!!
哈哈哈~~~~

匿名 說...

雖然我都覺得派錢唔係好辦法, 不過我都想收錢呀,hahaha

匿名 說...

近排糧食真係貴到飛起,
最慘係呢方面想慳都難,
派錢雖然唔係長遠,但
係當然想有得派啦!

匿名 說...

Quoting:
我又想問吓嘞,乜澳門係人都可以去打工嘅咩?
如果唔可以嘅,又點解要係啲合同度加條咁嘅條文呢?
係咪做畀人睇吓呢?


真喺唔識,冇辦法答你!
orz

匿名 說...

我好想移民去澳門呀!
澳門環境好,人工高,福利好,要求底!
點解...點解同人唔同命架!

新鮮人 說...

lala.
我都想收錢啊! =p

新鮮人 說...

coobe,
最實際係政府搞搞啲物價,
唔洗貴得咁離舖,
好過派錢多多聲啦!

新鮮人 說...

space,
係囉,
唔係澳門本土居民嘅都可以係澳門打工嘅咩?
如果唔可以嘅,
係合約寫明意思咩?
多此一舉,做騷之嘛!

新鮮人 說...

豆豆,
芠萊仲好,
唔洗交稅,
仲有錢派,
有派畀你起屋,
生仔都有錢派,
你話唔係仲好咩?

匿名 說...

可惜我連澳門都無錢移民,
仲講咩汶萊...

唉,無0計,命苦,認命係啦!

新鮮人 說...

豆豆,
嫁個有錢人係另一條出路喎! =P

The Inner Space 說...

睇『夏雨』個輯『向世界出發』,
杜拜向市民派一百萬greenbacks!

新鮮人 說...

space,
桂拜咁多有錢佬,
一百萬可能等於我定一萬咁少喳! =p

匿名 說...

新鮮人,嫁個有錢人又點?
身不由己咪一樣unhappy。
點解女人一定要靠男人呢?
我話最緊要都係靠自己!

新鮮人 說...

豆豆,
針無兩頭利嘛!
男人都需要女人架! =p