2008年4月23日

點解搞到咁複雜?


呀~~~ 我受夠啦!!
點解? 點解?
點解成日要受啲無聊電話騷擾?
點解成日靜靜雞加啲乜嘢功能收我錢?
點解合約到期加我價唔通知我?
點解cut線要一個月前通知,續約就唔洗?
點解你哋個熱線咁難打得通?
點解郵寄賬單要收我10蚊?
點解唔可以明碼實價,搞到咁複雜?
點解啲電訊公司做生意古古惑惑?
點解......

唔好再當我哋係白痴好唔好?
唔好再"昆"我哋好唔好?

14 則留言:

匿名 說...

因為想賺你錢囉,在一片混亂麻醉之中搵著數。
http://wong625.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1116711

匿名 說...

不嬲都係講就無敵,做就無力

伊麵丹 說...

商人賺錢係唔需要講道德
話知你點唔爽
佢數錢數得爽就OK

匿名 說...

啲廣告成日都當我地白痴仔架啦,
唔只呢個,仲有好多護膚品、化妝品、瘦身廣告、借錢公司、保險公司..etc.都係啦!

點解我地會生活系一個充滿大話同謊言0既城市(and 時代)!
點解......
點解......
點解......

新鮮人 說...

翔,
賺錢要合理,
賺得咁鬼鼠,
人家一定一去無回頭!
too bad!

新鮮人 說...

coobe,
但係賺錢手法就層出不窮喎,
古靈精怪,乜鬼茅招都出埋! =(

新鮮人 說...

伊麵丹,
商業社會係講賺錢,
唔會講道義的!

新鮮人 說...

豆豆,
哩個關係宣傳手法問題,
政府無能,毫無監督,
愛理不理就變成咁囉!

Haricot 微豆 說...

".... 政府無能,毫無監督 ...."

香港有消費者組織嗎? 傳媒有沒有幫助巿民揭發商界不道德行為?

Tonia 說...

i think not only the phone company will do that, just maybe because people switch plan or phone company more often than any other things now... and that's the way how the company make money, and maybe this is different than you go to shop for a T-Shirt, you know the price then you buy it, phone bill always arrive a month after you used it therefore WE have to more and more be careful when sign up for a new contact, salesman always hide all the extra charges details until you ask them, so be more prepare yourself before go to shop for another contact.

新鮮人 說...

微豆,
消委者可以去消委會投訢,
消委會會處理個別情況,
但由於商人都會走法律隙,
好多時候都是無用的,
加上政府保護消費者權利不足,
所以現時好多消費廣告都有誤導成份!

新鮮人 說...

tonia,
條約是十分複雜的,
一般市民都可能會誤解,
我們要留意吓市場其他用家的心德,
咁樣就比較安全了!

Oscar 說...

¬_¬
真係成日有D乜野"免費試用"既服務, 點知過左試用期後開始收我錢囉...
D條款又唔清唔楚, 成日收多人錢. 下次揀plan前我諗會問下朋友先.

新鮮人 說...

oscar,
所以我好少試啲新服務,
簡單為主,
用開嘅就唔轉,
減少中招機會!