2008年6月2日

講啲乜危險呢?!

上個星期"石頭小姐"嘅"因果報應論"搞到自己週身蟻,
就算佢一再道歉都難以平息眾人惱火,
唔單止損失了Dior係中國嘅代言人身份,
仲被人封殺佢係內地嘅所有電影產品,
你話佢係未衰多口吖?
人家地震咁慘就唔好亂咁嘢,
講多錯多攞黎衰呀!

我是一個口不擇言的人,
講得嘅又講,
唔講得嘅都照講,
所以好易得罪人,
但係有幾樣東西真係唔敢講,
就是關於宗教,政治理念和國家種族!
因為講到這幾樣嘢好似會出事,
無論你講得客唔客觀,公唔公平,
相關嘅人都會失哂理智咁反駁你,
事後你點解釋自己嘅論點,
啲人都唔會理你講得啱唔啱,
好似掘咗佢哋祖宗十八代嘅山墳咁,
仲可能會糾眾一齊"口誅筆伐"你,
到時真係黃河水都洗唔清,
可以講係死梗!
輕者可能會被人"炸blog",
重者仲會被人全球通輯添,
唔係講笑,
隨時死咗都唔知乜事,
所謂話講還講,
關於啲"敏感"題材都是少講為妙,
免得死咗都唔知乜嘢事呀!!

14 則留言:

匿名 說...

昨天聽電台節目,主持人討論到甚麼是愛國。
主持人也說到一點——中國人是特別怕衝突的。所以雖然大家心底裡都知道中國有很多問題,可是在奧運、地震這把大傘子下,大家都覺得不應該再談有甚麼問題。
所以有人認為不應在奧運時講六四。
那種感覺,有點像老人家在新年時不許小朋友講「死」那樣——大家明知「死」是實在的,可是卻變成一種忌諱。
我這樣說,不是認同石頭小姐的講話。可是,我想,一個理性的愛國者,是不是,也是時候想想為甚麼中國會成為眾矢之的?
這,才是國家真正需要的「愛國精神」啊。

新鮮人 說...

夕,
中國人好像好怕"衝突",
但當被人"踏住條尾"時,
又會發狂咁鬧人駡人,
完全失哂理性咁,
你話係咪好矛盾吖?!

The Inner Space 說...

石姨姨 有157 IQ 噃

算唔算高呢?

Sharon Stone, the actress, is a member of MENSA and reportedly has an IQ of 157

各位可以到 MENSA IQ TEST 睇吓,有幾多分!

無情夜冷風 說...

唔係丫,你個blog 仲好四平八穩、應該唔會畀人炸 ^^"

新鮮人 說...

space,
高IQ與有血性唔係成正比喎!
希特拉都唔係蠢材!

新鮮人 說...

冷風,
因為我忍住口囉,
如果乜都講唔忍口就好易出事了! =P

匿名 說...

我 IQ低嘛!
我好低B咖!
所以我好有血性。

新鮮人 說...

space,
唔係正比,
都未必係反比,
你唔洗認低B,
有無血性同智慧無關喎!

匿名 說...

暫時新鮮人寫的, 都不會太過偏激或有什麼惹人垢病的言論. 基本上好有point而不是亂罵, 所以應該無咩大問題.
不過如果咁唔好彩真係俾人無理炸blog, 我來撐你!

新鮮人 說...

Pigbon,
謝謝你呀!
咁你要多啲黎呀,
唔係有事無你撐唔得架! =)

匿名 說...

哈,講得好,我個Blog隨時俾人炸,所以好認同你所講,敏感話題,各有偏見,難以完全,真係好鬼危險!我成日都Feel到啲危機埋晒身,死未!

不過如果連寫Blog都要「奄春」咁,唔能夠詳所欲言,咁就不如唔寫好過寫lu...不過話時話,好彩出街唔會俾人打咋,如果唔係,我都唔寫喇,哈哈。(死得)

新鮮人 說...

豆豆,
唔係驚畀人打,
只是唔想同人抅餐死啫,
有啲話題無可能有結論嘅,
人人立場唔同,點講都得,
再加上啲敏感性嘢,
寫黎咪得個嘈字,
無意思嘛,
所以唔寫好過囉!

PS:我到而家都唔出樣就係為咗安全囉,
容乜易無端端行街被人打架!

匿名 說...

都係架...抅餐死,side gas!

喂,唔怕啦,你出相啦!
我估你實靚仔過「百兩金」0既!
最多我promise你,
就算系街度見到「百兩金」,
我都唔沃手啦!

新鮮人 說...

豆豆,
多謝哂喎,
我同百襾金不多似,
你應該唔會認得我架!
哈哈哈~~~~~