2008年8月3日

番書仔 大平賣!


圖片:【蘋果日報】

寫咗幾日正經嘢,
真係有點悶,
不如講吓啲花邊新聞啦!

噚晚係香港先生選舉,
嘩~~又見到啲好"放"嘅女仕,
不但全程尖叫起哄兼手舞足蹈,
成班直情想食咗啲港男落肚咁,
其實當騷咁玩吓都不是問題,
不過睇見啲現場反應真係有啲驚!

今年照例又係有幾個番書仔暑假返黎參選,
外型都係大大嚿嚿充滿陽光氣息嗰款,
唔知係未外國啲食用好啲呢?
啲番書仔個個都係大大件,
而且多數都係開朗活潑型,
睇返啲香港男仔就硬係免缺咗啲活力氣概,
相比之下就顯得靦靦腆腆無乜男兒氣魄!

哩幾個番書仔都係話聽阿媽講先至返黎參選,
唔知係未外國生活啲媽咪會放開啲呢?
如果有個香港男仔話要參選港男,
佢阿媽一定會話佢痴線無聊,
哩啲可能又係外國同香港人睇法嘅分別.
講返啲現場女仕反應,
相信最過癮都算係伍姑娘伍詠微了,
睇見佢反哂白眼,帶埋氧氣罩個樣,
真係笑到我噴飯,
我覺得全場最好笑最有睇頭就係佢個樣,
港男選舉一定唔可以無咗伍姑娘?
佢嘅表情簡直好睇過周星星啲笑片呀!

19 則留言:

Oscar 說...

同意~
全晚最"得"果個, 其實係伍姑娘. 今年竟然自備埋道具, 真係交足功課~

另外楊千嬅係咪今年新做主持?
見到佢忍唔笑果下又係笑爆嘴.

匿名 說...

我覺得搵伍姑娘做MC好過搵千嬅啦~~hahaha
我鍾意Joey!!!我覺得好過果個overall冠軍

Hyacinthus 說...

搵伍姑娘做MC好過搵千嬅 x2

另,我喜歡12號 XD ~

新鮮人 說...

oscar,
千樺好似係第一次,
伍姑娘都係好正,
我好好好喜歡佢嘅表情,
好正! =p

新鮮人 說...

yanyan,
伍姑娘未必想做喎,
做評審有得玩又唔洗記rundown,
舒服好多!

新鮮人 說...

風子,
12號果然係大熱,
連你都揀佢,
佢想唔贏都唔得了!

ps:
懞豬眼加四萬笑容真係咁有selling point咩??

imak 說...

點解tvb 成日要present到件事, 好似d 女人好狼咁既呢?

Ruth Tam 說...

Didn't watch it last night. I guess what you said about guys from aboard are from Canada or U.S. or Australia. I do believe children growing up in these places have a more balance life than in Hong Kong and that's why they are more energetic. I guess they and their families are more open to this kind of "game".

新鮮人 說...

imak,
其實都是一場遊戲,
搞吓氣氛搶收視啫,
大家都無需認真,
男男女女都好,
玩吓癲吓都無所謂,
唔覺睇完會破壞女仕係男人心目中嘅形象吖!

新鮮人 說...

ruth,
我想法同你一樣,
香港啲成長環境真係唔多平衡,
啲細路哥就是缺乏點氣魄!

Hyacinthus 說...

"懞豬眼加四萬笑容真係咁有selling point咩??"

其實係整體,本身其幾高大靚仔,再加埋燦爛笑容,懞豬眼令佢顯得得別可愛,佢一笑就懞豬啦,哈哈哈...

當然,如果佢唔高大靚仔,乜sellingpoint都無用~

新鮮人 說...

風子,
5呎9吋都算高咩?
懞豬眼算算靚仔呢?
各花入各眼,
不過燦爛笑容係有啲著數嘅!
哈哈哈~~~
我都笑多啲先!! =p

Hyacinthus 說...

哈哈,其實係先要喜歡,餘下的才有selling point =)

新鮮人 說...

風子,
情人眼裏出西施,
女人多數講感覺吧!

Mugen C 說...

因為番書仔不會腦內只有遊戲機、漫畫或四仔,外國人有較正常的生活方式,多點正常社交的機會!

MC~

新鮮人 說...

mc,
係喎你都係番書仔喎,
如果係早幾年,
唔知你會唔會返黎選呢?
嘻嘻~~~ =)

匿名 說...

講開港男,
我0個晚原先都係系房溫緊書,
一出廳就聽到成班女人系度E娃鬼叫,
咁我就睇下咩事啦,
原來有個大隻佬系度除衫,show muscle!
我覺得,乜好似去左鴨場咁架!=_=

但之後我就坐定定系度睇喇,
唔係因為要睇靚仔,而係因為好好笑!
好笑在,班港男勁似舞男,
成晚系度賣笑賣肉,仲要賣俾成場女人!
真係...世風日下!
乜班靚佬咁Cheap.....

btw,個5號真係好唔掂!
五音不全仲學人唱歌....睇到我=_="

匿名 說...

但我都buy 6,10,12號。^o^

新鮮人 說...

豆豆,
一場騷咁囉,
大家開心笑吓囉,
唔洗太認真,
男女平等嘛,
有港姐所以又有港男囉! =p