2008年12月9日

好味蛋撻 續集!


Blog友說受不了用豬油搓皮的酥皮蛋撻,
吃了很容易拉肚子,
不能享受這人間美食實在有點可惜!
剛巧今天經過灣仔檀島,
特意買了一個新鮮出爐的一試,
酥皮果然十分香口鬆脆,
蛋漿亦極之香濃美味,
雖然比觀塘的貴一半要五大元一個,
但閒來一杯熱茶一個熱辣辣蛋撻都是值得的!

相關文章:
好味蛋撻

10 則留言:

the inner space 說...

嘩嘩!個市道真喺咁差呀!
買一個五呅都肯做你生意。

魔法豆 說...

搞到我而家好肚餓,
夜媽媽,好想食宵夜呀!

Tonia 說...

拉肚子...會否是对蛋或奶過敏 ?

新鮮人 說...

space,
灣仔檀島以前唔賣一個咩?
我唔清楚喎!

新鮮人 說...

豆豆,
食宵夜好易肥,
好彩半夜買唔到喳,
唔係食到你變肥妹呀,
哈哈哈~!~~~~

新鮮人 說...

tonia,
咁就要問當事人先知了!!

the inner space 說...

不嬲都是一盒八個咁賣噃!
哈哈哈市道差得真正好慘。

新鮮人 說...

space,
檀島以前要一盒賣架?
你唔講我唔知呀,
我行埋去話要一個,
佢又照賣畀我呀!

yuen luk luk 說...

檀島其實好食過中環肥彭喜愛果間.

新鮮人 說...

yuen,
檀島的香口啲,
泰昌的就無咁油膩,
各有各有,
不過我喜歡檀島多點,
但只可以一個起兩個止,
太肥膩了!