2009年1月28日

年初三的開年飯


因為要遷就家人,
今年老家年初三才食開年飯,
為免新鮮媽太辛苦,
於是由我負責部份材料。
今朝一早就去街市買了一條游水魚,
$80算是平宜了,
至於那隻雞是前兩天買下的雪雞,
用來做"茶燻雞"就最好了,
成朝冲冲洗洗搞咗一大輪,
希望今晚食得開心啦!

26 則留言:

程霜 說...

好乖呀!

新鮮人 說...

程霜,
其實是為食,
因為這樣就可以有自己喜歡的食物了!

ps:
剛才重看上年的舊文"茶燻雞",
見到你的留言,
估不到這篇竟是程兄第一個留言,
真巧!
祝你牛天萬事大吉! =)

imak 說...

嘩.... 果條係斑黎bor!!!

新鮮人 說...

imak,
係養斑喳,
海斑點會咁平吖!
嘻嘻~~~

嘿嘿 說...

新春大快朵颐,
又是大肥鸡又是大肥鱼,
定是:大吉大利,丰收有余!

梁巔巔 說...

喂, ...... 你呢兩幅圖, 好似仲驚嚇過我平時嗰 oD喎!

Hyacinthus 說...

同上,你呢兩幅圖好驚嚇,跟巔巔的有得揮 @_@"

茶燻雞? 麻煩update最新戰績 =)

梁巔巔 說...

風信子, 遲啲等我買番部相機, 鬥影吖!!!!

新鮮人 說...

巔兄,
好驚嚇嗎??
咁你咪好怕行過活雞檔囉!
哈哈哈~~~~

新鮮人 說...

風子,
updated咗了,
今次個樣都幾靚仔,
今晚食完先知味道如何了!

c 說...

左上果隻雞,好似好唏噓……
哈哈﹗

新年快樂啊﹗

Ruth Tam 說...

I never cook a fish and a chicken before. You are great!

詭異的木頭狗 說...

隻雞係唔係finished product?賣相都唔錯wor~
係你整定新鮮媽整呀?
魚我就麻麻啦,嫌佢多骨~

Hyacinthus 說...

賣相看來幾靚仔,這回應沒怎失手吧 =)

"鬥影吖!!!!".....
巔巔聽住先啦,你買左部相機,再熟習左拍攝一頭半年先,到時先再來下戰書也未遲 ;P

聶秀康 說...

鮮雞太貴啦!都都識煮兩味喎...勁呀!

匿名 說...

噢!
到臨近半夜都未返嚟,
update 最後結果呀!

謹祝年初四開始大吉大利!
鮮記designer長做長有財源廣進!

新鮮人 說...

c,
"唏噓"的雞?
我喜歡這個形容詞啊!
哈哈哈~~~~

祝你牛年天天快活,
萬事順境! =)

新鮮人 說...

ruth,
thanks!
我都係邊學邊做,
試過就知不是很難了!
人人可以做到!

新鮮人 說...

木頭狗,
是我就手做架,
如假包換! =p

新鮮人 說...

風子,
今次唔錯,
我落咗大半包粗鹽,
味道啱啱好,
另外又把雞風乾了才去燻,
加上混合了沙糖和黃糖共用,
燻出來的效果更香濃,
這次算是最好的了!

新鮮人 說...

3耳,
鮮雞係新年真係太貴了,
所以我都係用雪雞整,
效果都不俗,
算係咁啦,
都食得入口!
謝謝! =)

新鮮人 說...

space,
謝謝你!
結果係"清哂"囉,
大家都覺得不俗,
尤其係條魚,
味道好到不得了,
一會兒就食光!

不過我就無再影相了!

michelle 說...

嘩你隻雞係雪雞? 會走咁喎 :D

新鮮人 說...

michelle,
會走咁?
咁咪好囉,
生生猛猛吖嘛,
哈哈哈~~~ =)

Haricot 微豆 說...

嘩走地鸡好生猛呀!!

新鮮師傅煮的餸菜,一定好吃罷:)

新鮮人 說...

微豆,
誇讚了,
這隻"茶燻雞"是風子教的,
試了數次才略為掌握到,
味道還是可以的!