2009年2月5日

日本遊船-遲早完!


本來經濟不景之下﹐
百物理應減價的,
但有些東西反而有加無減,
就好似老鼠樂園咁,
本來都要近$300一位,
而家仲話要加到大人$350、小童子$250,
如果一家大細四個人入場﹐
一千錢都入唔到門口呀!
雖然話香港人可以享受原價多六個月,
但之後都係要畀足,
再加上又唔畀帶飲料嘢食入去喎,
入便啲食物又貴又難食,
我覺得簡直係"禁住搶"呀!
講真又唔係必需品喎,
你貴我哋咪唔去玩囉。

但係想來想去都有好處,
至少啲畀得起錢嘅遊客唔洗再排咁長隊,
到時水靜河飛邊度仲洗排隊呀?
仲有啲卡通人物又唔洗咁辛苦喎,
得閒到等你黎同佢哋影相添。
$350位咁貴都係畀啲有錢人去啦,
邊度係我哩啲窮鬼去架!
話時話,
第時上海老鼠樂園開咗,
你睇吓仲有無自由行黎,
風水佬呃你十年八年,
大家放長雙眼睇啦!

15 則留言:

梁巔巔 說...

生前累朋友, 死後累街坊, 老董始終勁過曾狗~

新鮮人 說...

巔兄,
哩筆又唔好入佢數,
經營手法和方針係而家班老鼠老闆定嘅,
佢哋以為自己把之閉,
遲啲睇吓點死,
可憐我哋香港人都有份出錢呢,
名牌效應真係累死人! =(

the inner space 說...

唉!喺入老董條數嘞!
當年立嘅不平等合約。
直程送權送錢送股份畀美老鼠,
今次是老鼠自殘睇你就唔就範,
先狂加價繼話在上海開新地址,
作為香港股東嘅政府冇得出聲,
睇嚟要『港有化』至有得翻身,
到時唔可否用『美老鼠』個名。

Ruth Tam 說...

Even before, we didn't have to queue up for anything, i.e. the game, the restaurant. It's under-utilized already.

新鮮人 說...

space,
唉~~~~
無眼睇! =(

新鮮人 說...

ruth,
照咁睇,
今次加價簡直係自尋死路了!

the inner space 說...

幅老鼠畫是新鮮兄手跡?
還是自己加上金錢眼和兩滴口水?

新鮮人 說...

space,
圖片隨便找來,
我做點加工吧了!

the inner space 說...

不愧香港的top迪珊娜eh!
新鮮兄祇是把老鼠畫,略略潤色,
加對金錢眼,兩滴口水,
個message就communicate到,
我想唔識中文嘅鬼佬,
都看得出呢篇嘅主題!

真有幸在虛擬世界認識到 新鮮兄!

Ruth Tam 說...

自尋死路 - the sooner the better.

新鮮人 說...

space,
你咁讚我真係使我太丟人了,
没有什麼特別,
只是胡亂添劃而已!

新鮮人 說...

ruth,
佢咁死法,
香港人會蝕好多啊! =(

the inner space 說...

新鮮兄我說事實啫!

這次加費我想是美老鼠和港府拉鋸嘅策略啫,
美老鼠自殘睇吓港府就唔就範依佢地意思做,
若港府受到輿論市民嘅壓力反而益了美老鼠,
港府和美老鼠這段錯配的姻緣會不離婚收場?
點講都是香港納稅人嘅損失要孭起條長命債!

新鮮人 說...

space,
老鼠這方面點諗我唔清楚了,
不錯佢哋一定諗埋上海個新樂園嘅,
睇吓佢都想香港和上海點分工了!

Ruth Tam 說...

It's cutting loss. The sooner, the better.