2009年11月7日

十蚊廿個橙!


女菓販:「十蚊二十個,十蚊二十個......」
路人甲:「咁平嘅? 甜唔甜架?」
女菓販:「甜梗啦,切嚿你試吓嘞。」
路人甲:「真係幾甜喎,又會平成咁嘅?」
女菓販:「靜靜話你知吖,噚日老闆同對面生果檔鬧大交呀!仲大打出手添!」
路人甲:「咁又點呀?」
女菓販:「唏!咁都唔明,老闆想頂死對面呀!」
路人甲:「哦! 唔怪得有咁大隻蛤乸隨街跳啦。」
女菓販:「你有買就快手啦,聽日唔知乜嘢價嘞!」
路人甲:「如果佢哋日日都鬧交我哋就發囉。」
女菓販:「咪咁大聲呀!我老闆係附近喳,你想我炒魷咩?」

16 則留言:

匿名 說...

我不知菓欄的甜橙批發價但究竟邊個傷啲呢?


Space

匿名 說...

嘩!真係好平呀!我依家係香港都有買橙食,都係只得十蚊三或四個咋...有朋友買d日本橙仲要成十五蚊一個,好貴呀!!!

好一個鷸蚌相爭,漁人得利呀!

Haricot 微豆 說...

Buy more la !!! You can make OJ :)

嘿嘿 說...

喝太多OJ会造成高血糖,适而可止,别因福得祸。
哈哈哈~~~

港男大力 說...

好吸引呀..但唔可以食太多啦...
BTW..你呢D圖...之前睇過D, 都係好有趣架~~:D

新鮮人 說...

space,
我估佢唔會蝕嘅,
最多賺少啲囉,
得益嘅自然係市民囉!
嘻嘻~~~~

新鮮人 說...

微豆,
橙汁都好喎,
包新鮮無加糖! =)

新鮮人 說...

嘿嘿,
一日最多二至三個,
唔會太多,
況且啲橙不是很大個,
大半個拳頭咁大,
不會有問題喎!

新鮮人 說...

港男大力,
這張圖我以前都post過,
不過見佢幾過癮又啱主題,
所以又post多次了!

新鮮人 說...

gwenzilla,
日本超市賣啲生果特別貴,
我多數係街市買,
平好多架!
你回港玩呀?
會留到幾時呀?

Ruth Tam 說...

Really cheap.

uncle ray 說...

十文廿個?我平時買的要十文三個。

Where u buy them?

新鮮人 說...

Ruth,
真係好抵買架! ^-^

新鮮人 說...

uncleray,
在觀塘協和街街市!

DeepC 說...

10蚊廿個這招唔見得高明, 不過佢益下街坊都好.

(不過買時留音下D橙皮有無異樣)

新鮮人 說...

deepc,
聽你講完,
我有啲驚,
不過暫時唔多覺有問題,
會小心看過才吃!