2010年3月7日

九流小說:人腦內置立米超微型電腦

在一個不知何時的科技發逹年代發生了以下一段故事。

「減些少啦! 我唔多夠錢呀!」
「你要嘅係最新型號,無得減啦!」
「最多唔要嗰個立體模擬系統啦,你減多少啦。」
「咁呀! 最多減十萬,無得再減了。」
「再減多五萬我就夠錢啦,熟客仔喎!」
「再減我蝕本啦! 人體腦內全置立米超微型電腦、直接眼內超高清視頻、全球萬里網路接收,再加上雙手指紋植入鍵盤模式,五百萬無收貴你啦!」
「老細,我大大話話都幫襯咗你幾千萬啦,五萬都減唔到?」
「唉~~你咁講法我都唔好意思嘞,減唔係唔得,不過個內置人腦電腦要變外置喎!」
「變外置點得呀! 我就係要廿四小時出街都上網,攞住個外置腦點方便呀!」
「咁不如換個鏡片模式螢幕顯視啦,唔洗植入眼球入便,可以再平十萬喎。」
「唔得,被啲fd知道我仲用眼鏡模擬顯示器咁out,實笑到我面黃啦。」
「鬼知咩!你幾耐無見過你啲fd呀?」
「我頭先先至同佢哋見過之嘛!」
「面對面喎? 唔係網上見喎!」
「哦~~~面對面? 依家邊度有人面對面講嘢架? 上網咪搞掂囉,我哋依家都係網上討價還價之嘛,係咪?」
「咪係囉! 既然都唔會見到面,你個顯視器係咪植入眼球內鬼知咩?」
「但係我一向無帶開眼鏡嘛,無端端帶個眼鏡人哋實估到架!」
「咁我都幫你唔到嘞,你一係就儲多五萬,一係就張就吓囉。」
「真係無得再減呀?? 咁我唯有返去問阿爸借囉!」
「你幾耐無見你阿爸?」
「唔係好耐之嘛,一年左右囉!」
「成年都無見過呀?」
「乜呀?我一個月都會上網見佢一次架?算係考順架啦!」
「你阿爸有腦內內置電腦咩?」
「無架!俾佢都唔識用啦,佢用啲老古董陳年外置desktop喳!」
「咁咪唔可以24小時都揾到佢囉!」
「係囉!佢一出街關電腦就揾唔到嘞,邊有我廿四小時出街、食飯、痾屎都連接網絡咁醒喎!」
「其實你廿四小時都"望住"個"mon",外邊變成點都唔知架啦!」
「乜嘢唔知呀?上網就乜都見到啦!」
「咁你積係無見過實物啦?」
「有乜所謂? 如果唔係要返工,我真係可以唔出街架,阿爺嗰代咪有套戲講人類可以用替身做嘢囉,真人就坐係屋企控制,你話如果有一日真係可以咁就正囉!」
「係就死火囉,到時人體機能實退化哂,最慘係連面對面溝通嘅能力都無埋。」
「唓~~如果唔係咁,你邊度有咁多生意呀?都係多得我哋哩班"網上人"喳!」
「唏~~不如咁啦! 如果你可以親身黎我舖頭講價,我連嗰五萬都減埋俾你嘞!」
「老細你咪玩我啦! 面對面我唔得架!」
「點唔得呀? 你口材咁好點會唔得呀?」
「哎呀! 我同人面對面講嘢就會口吃架,細個都無事架,大咗就出事了,都唔知乜事!」
「都怪你淨係卦住上網囉,連面對面啲溝通能力都退化哂啦。」
「關乜事吖,你唔減就算啦,我上網揾老豆"針"啦~ bye!」
「唉~~~~」

6 則留言:

xiao zhu 說...

喂,你篇淚王子幾時繼續呀?好耐嚕喎!

新鮮人 說...

小豬,
你仲記得呀!
係人物關係和歷史因素方便遇到啲問題仲未解決,
唔敢亂寫怕笑壞人,
正在努力處理中,
唔好意思!

嘿嘿 說...

Six millions dollars man!?
Bionic Woman?
Wander Woman?
哈哈哈~~~

新鮮人 說...

嘿嘿,
科技日新月異,
人人出街上網打電腦,
遲啲可能真係有架,
唔奇吖!

Ruth Tam 說...

People are already like this. When you are having dinner with friends, people are busy checking e mails and talking on the phone. Children are playing electronic games.

新鮮人 說...

RUTH,
這個不是好現象,
再咁落去,
人類唔識溝通了!