2010年3月8日

不會寫的題材!

中女:
那電視節目我没看,
相信還是那三幅被,
看了也不是一模樣,
慶幸那些三姑六婆,
没發明中男這名詞,
結婚與否與你何幹?
管她們說三又道四,
為別人的說話過活?
為自己的空虛找狂?
瞎着眼睛找個男人,
洗衫煮飯看他去滾,
不如手帶鑽戒嘆茶,
自己賺錢自己去洗,
管他幼中老嫩熟女。

犀利哥:
是乜水來的?
是乞兒還是俊男?
是潮服還是個性?
拯救還不是八卦?
還是母性大發作?
大家管他作什麼?
大家很多空閒嗎?
不如打理吓自己,
不是說城市人很忙嗎?
何以這麼無聊管閒事?
人家自有人家的生活。

24 則留言:

港男大力 說...

聽得太多, 聽到悶.....
新鮮兄都有同感....
真係好犀利既人...

新鮮人 說...

港男大力,
只是人講我講,
發吓牙痕而己!

匿名 說...

個晚個集我咁橋有看但出鏡的可能經過過濾多是極品太熟的豬扒只又一個還好樣些.

相信編導不是特意貶低就是找不到有才有財有貌尚未出嫁的中女願意出鏡.

就以我的一位表姊就是好例子.


Ecaps

新鮮人 說...

ecaps,
我無看,
所以不知是天仙還是豬扒了!

匿名 說...

我也放棄了讀那些中女文章了,還不是一樣的說話!!

反正就不能完全表達所有女性的想法!!

新鮮人 說...

gwenzilla,
中女這名與你無關,
你現在的名字是"未來媽媽"! =)

嘿嘿 說...

马来西亚政客发狂了,你香港的也是咩?

哈哈哈~~~~~

Ruth Tam 說...

Can't understand why people pay so much attention on a beggar.

新鮮人 說...

嘿嘿,
馬來西亞發生了什麼事呢?

新鮮人 說...

RUTH,
因為無聊囉!

嘿嘿 說...

大马?
怪事年年有,
今年特别多!

哈哈哈~~~
去看大马朋友的博客吧,
大家都在喊“女佣怀孕了”!

新鮮人 說...

嘿嘿,
除了你,
我没有東南亞的BLOG友了!

macy 說...

新鮮人

被喚"中女", 真的很無奈, 被扣上"港女"標籤, 也一樣無奈.
這種貶人抬己的風氣很不要得. 無聊把人家當作茶餘飯後, 亦很缺德.
最可怕是人云亦云, 被人扣上標籤, 還樂意地, 不自覺地被標籤化.
看明星看夠就去看乞丐嘛, 是關心還是八卦! 把人家當傻瓜, 還自命善心的人, 你們的良心拿去餵狗好了.

新鮮人 說...

macy,
把口在人家裏,
我們管不着,
也不用理,
這個世界食飽等屎痾的人多的是,
管他/她也浪費時間,
自己為自己過活才開心!

anmary 說...

唔知你點睇, 我從來都唔覺"中女"係貶詞, 之前"中女"係35歲或以上, 而家20到尾都叫"中女", 我反而覺得候生咗! hahahahaha!!! 同埋"中女"大部份係指有質數搵到錢有自己生活有自己主見所以比較難搵到另一半嘅一群, 我真係覺得人哋叫得你中女即係佢認同你有以上特質. 如果你無以上特質, 人哋會叫你師奶, 師奶其實唔一定要結咗婚的~

新鮮人 說...

anmary,
但市面上"中女"是有點貶意的,
年紀漸大又無人要,
可能仲係唔多靚嗰種,
是指將會變成老姑婆的意思喎!
發明"中女"這名詞的人多是不懷好意,
有點貶抑女性的意圖!

anmary 說...

我當然知本身係不懷好意啦, 但其實我真係唔覺得好有照題喎~ 咁你係30幾, 你係開始踏入中年, 叫你"中女"咁有咩問題呢? 我哋都成日叫自己"中女"啫, 唔通人哋話你係唔好你就係唔好咩? 同埋... 其實你幾時見唔靚唔好條件嘅女仔嫁唔出...(好醜嘅唔講), 嗰啲普普通通嘅通常好快就嫁咗, 因為無咁揀擇, 亦唔會覺得自己唔駛靠男人而係最好快快搵個男人嫁咗去然後靠佢! 嫁唔出嘅"中女"大部份唔係無人要, 而係當嫁得出時無把握機會嫁出去啫...

新鮮人 說...

anmary,
如果個個女性都好似你咁睇就無問題了,
不過不是人人都可以,
尤其那些未有男朋友的!

梁巔巔 說...

中女, I like!

新鮮人 說...

巔兄,
中女無你份了,
小心被愛妻扭耳仔!
哈哈哈~~~

anmary 說...

男朋友呢家嘢, 有唔一定係好... 有時無好過有... 不過我都明無男朋友嘅點都想有個男人喺身邊, 我身邊都有好多無男朋友嘅"中女"同好多男朋友嘅"中女", 好鬼極端! 不過有無男朋友都好啦, 我哋都總係鍾意成班女人行街睇戲食飯飲嘢, 其實都真係幾開心架=p

嗰啲自怨自艾嘅, 係佢哋自己睇唔開啫, 同埋我成日覺得, 你自己朋友又細又唔出去識多啲人, 又覺得無男人會死, 唔識得去享受屬於你自己嘅人生, 呢啲人, 好難有男人啦, 啲男人聞到你陣"怨氣"都走啦! 自己攞嚟. (sorry, 我可能比較主觀咗啲, 但其實我真係覺得一個人生活得開心唔開心, 係自己嘅選擇~)

同埋~ 巔兄話鍾意中女啫~ 佢又做得啲咩吖~ hahahahahaha!!!! 巔嫂絕對係明事理嘅~

我成日都話啲女人, 個男朋友望吓靚女又嘈, 望吓啫, 會唔會因為望個靚女兩眼就唔愛你? 你見到靚仔你唔望嘅?

新鮮人 說...

anmay,
可能是環境因素和性格問題,
有些人的生活圈子比較傳統,
即係週圍很多三姑同六婆嗰啲呢,
仲有啲父母很傳統成日驚個女嫁唔出,
日又問夜摧都幾攞命,
加上香港人都幾老套怪,
以為人到咗某個年紀一定要結婚,
否則嗰個人就係有問題,
不要說女人,
就是男人都會被人說三道四。

當然人不是為別人而生,
但人言可畏,
不是人人都可以做到我行我素嘛!

anmary 說...

hahahahahaha!!! 香港人又真係幾老套怪架! 我阿爸阿媽呢方面又好開通架喎! 可能係佢哋自己都離婚收場所以唔會覺得婚一定要結啦~

我又真係幾我行我素吓, 所以咪到而家都未嫁囉XDDDDD

新鮮人 說...

anmary,
所以週遭環境是有一定影響的,
如果没有了上一代的壓力,
感覺會好一點的,
其餘的就要看個人性格,
開朗的就一定好一點,
一於話之你,
我行我素很好吖!