2007年8月25日

得三句的"沽名釣譽"!


因為早前收到Sina通知,
說我的【雞蛋撈飯】會被收錄於【味覺回憶】的新書中,
那時妙想天開以為自己好有文采啦,
點知......

新鮮仔:『發你個春秋大夢呀,好文采?笑死我喇!』
新鮮人:『人哋話收錄我啲文章喎,梗喺開心啦,點知會咁喎!』
新鮮仔:『你又唔喺大作家,又無知名度,又唔喺寫得好,重想點呀?』
新鮮人:『我篇嘢都喺得二百字之嘛,但佢哋淨喺揀三句印喳!! 嗚~~~』
新鮮仔:『算啦,你又唔喺想做作家,三句就三句啦,唔好唔開心啦!』
新鮮人:『咁又喺,有個名印出來都好嘅!』
新鮮仔:『沽名釣譽呀你~~』
新鮮人:『喺呀! 點吖? 你吹我唔脹呀!』
新鮮仔:『頂你唔順呀~~~~~』

26 則留言:

Hyacinthus 說...

路人甲:人家問你要篇稿時,你無問清楚咩??
新鮮人:人家欣賞我文采,高興都來不及:)
路人甲:咁即係無啦??? 
新鮮人:唔記得左 =___+”!
路人甲:若果人家是壞人,咁你點算好? 
新鮮人:唔會既,一篇文可以做d乜壞事!
路人甲:貼係黃色雜誌上,咁又點呀?
新鮮人:吓?黃色雜誌?我果篇講食野哦?
路人甲:可以節錄架,好似而家咁揀三句,或者玩玩言詞句子重組,想必意想不到!?
新鮮人:唔係掛?都唔拉更既 ~ 
路人甲:到時你在黃界必定是呢期最紅新鮮人,麻煩幫我簽個名先啦~
新鮮人:Oh!my god @.@~
 
風子:乜唔係一篇篇既散文作品結集咩??抽一兩句節錄有乜意思?咁已去了原著本意,且如何節錄是否要知會當事人乎?

新鮮人 說...

風子,
有次話過"部份"喎?
不過真喺無深究了!
有些"大師"級嘅就登全篇囉,
有三十幾個小薯仔就就登幾句囉,
無話計,人哋要買書嘛,
我三鬼唔識七,
登我都無人睇啦,
但唔喺無理由嘅!
(安慰自己)

黃色雜誌??
洗唔洗揾我呀?
咁嘅嘢佢哋作得咸過我好多都得啦! :)

伊麵丹 說...

出名啦衰仔@_@

Hyacinthus 說...

個人心思情感各有出入,
怎樣將心情藉文字記載,
乃個人風格德行修為也,
藉也反映某時刻的情懷,
既不是名人也不是金句,
為何要節錄得無頭無尾?
我喜歡一篇篇散文咁睇 :)

(另,要咸d加多d鹽咪得囉 XD)

Ruth Tam 說...

That's good!

新鮮人 說...

伊麵丹,
咁都叫出名???
哈哈哈哈~~~~

Tonia 說...

可以送本書我嗎? 要簽名丫...
最多我付平郵郵費丫, 二手書也可...哈哈哈.
講笑啫, 不過你當真,我也唔拘喎.

新鮮人 說...

風子,
喺囉,
同意同意,
應該登哂我成篇出黎嘛! :P

人家咁純情,唔識得咸架? :P

新鮮人 說...

RUTH,
THANKS!
好過無咁囉! :)

Oscar 說...

"新鮮人"同"新鮮仔", 人地唔知以為你帶住個仔去行書店... lol

有三句都好, 遲D有機會可能仲多D~
好過我寫左咁多年都無人識~ lol

The Inner Space 說...

咁! 新書出版鮮奶送了本給你呀?定你自己科水買的﹐還是打書釘時﹐用手機影番張相片?

新鮮人 說...

OSCAR,
有咁大個仔喺度頂心頂肺就死火囉,
哈哈哈~~
無咁有福氣囉! :P

新鮮人 說...

SPACE兄,
得三句!!!
唔想買囉,
喺我靜靜雞偷影喳! :P

新鮮人 說...

TONIA,
得三句喳,
咪笑我啦,
咁都學人簽名,
笑大人個口呀! -__-"

The Inner Space 說...

噢鮮奶唔送本畀你咁孤寒﹐咁張相係書局影架?

匿名 說...

你那三句是簡介, 有興趣咪再按link上你blog睇, 會多咗人流都唔定呢.

新鮮人 說...

SPACE兄,
喺呀,
唔好話畀人知呀! :P

新鮮人 說...

Pigbon,
哈哈哈~~~
無所謂啦,
可果喺多啲人嘅就當錦上添花囉! :)

匿名 說...

都幾好丫....

多少不是問題呢!

匿名 說...

原來得3句~不過算啦
係個好開始~~wahahaha~~
不如自資出一本啦~

Tonia 說...

得三句, 都好過冇丫....

明日你過簽名可能值三佰萬呢.

新鮮人 說...

pegpeg,
當喺安慰獎啦! :)

新鮮人 說...

yanyan,
哈哈哈~~~
你想我破產呀,
有鬼人買我啲書呀! :p

新鮮人 說...

tonia,
謝謝啊,
你好識逗人開心!
嘻嘻~~~~ :)

匿名 說...

好過無~~~ ^v^

新鮮人 說...

nana,
都可以咁話嘅! :p